2009-03-20, 20:05
Medlem
Gabbs avatar
Jag fick en Granit Vit av misstag en gng nr jag kpte Bl. Men det var la ngon mnad sen s jag minns inte om det var ngot annorlunda med den. Smaken var vl helt okej, men jag tycker att den bla smakar bttre.

Nej, snart fr jag kpa en dosa till...
Citera
2009-03-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag kper fr 23 spnn p ICA Kvantum i Sickla, ett par kilometer sydost(?) om stan. P turkaffrer och dylikt i innerstan brukar det ligga mellan 30-33 spnn.

Jag snusar ocks granit portion. Kper en stock fr 195 kr p en godisaffr p sdermalm (sthlm). Vet inte hur mycket det kostar ifall man kper lsa dosor.
Citera
2009-03-21, 03:07
Medlem
sidyss avatar
Nu har jag hunnit prova Granit vit protion, och den var helt okej. 23 riksdaler betlade jag fr dosan vilket jag tycker r ett rtt fint pris.
Citera
2009-03-21, 13:58
Medlem
Citat:
Jag kper fr 23 spnn p ICA Kvantum i Sickla, ett par kilometer sydost(?) om stan. P turkaffrer och dylikt i innerstan brukar det ligga mellan 30-33 spnn.
Bor i nrheten av sickla s tack fr tipset!
Kpte min dosa i en pressbyr i nrheten av tyres
Citera
2009-03-21, 16:10
Medlem
Sheiks avatar
Granit vit portion har varit mitt standardsnus senaste ret. Snygg stilren dosa, bra form p prillorna, de luktar gott, smakar gott, ger behagligt rus.

Dessutom, varfr betala 10 kr mer fr en dyrare white, d skillnaden r minemal, om ens obefintligt?
Citera
2009-03-21, 19:22
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Granit vit portion har varit mitt standardsnus senaste ret. Snygg stilren dosa, bra form p prillorna, de luktar gott, smakar gott, ger behagligt rus.

Dessutom, varfr betala 10 kr mer fr en dyrare white, d skillnaden r minemal, om ens obefintligt?
Problemet med dosan r bara att den inte har kopp, eller vad det heter. Det r riktigt negativt nr man sitter inomhus och inte har omedelbar tillgng till papperskorg. Men vad fan, allt fr priset.
Citera
2009-03-21, 19:40
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Problemet med dosan r bara att den inte har kopp, eller vad det heter. Det r riktigt negativt nr man sitter inomhus och inte har omedelbar tillgng till papperskorg. Men vad fan, allt fr priset.

Brukar lgga utlgg p locket. Lite dirty sdr, men man r vl singel...
Citera
2009-03-21, 21:01
Medlem
nVcs avatar
Sjlv s gillar jag inte alls Gravit vit, tycker inte det smakar snus eller ngonting (frn vad jag kan minnas), mest tvl typ. Urk. Kronan r fint budgetsnus
Citera
2009-03-21, 22:44
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Sjlv s gillar jag inte alls Gravit vit, tycker inte det smakar snus eller ngonting (frn vad jag kan minnas), mest tvl typ. Urk. Kronan r fint budgetsnus
tvl vet jag inte men s mycket smak var det inte p den efter att jag tagit mig igenom halva dosan. Fast jag brukar inte tycka att vit portion smakar s mycket, vilket mrke det n r. Fr testa vanliga granit portion.
Citera
2009-03-28, 14:10
Medlem
Kpte mig en dosa hromdagen efter att ha lst den hr trden. Visst, det r helt okej, men white snus r verkligen inget fr mig har jag kommit p nu... det r hrligt nr man r ute och man kan ha inne den lngre, men hemma s smakar den alldeles fr lite och r fr torr.
Citera
2009-03-29, 05:57
Medlem
XXtazys avatar
Kr ocks bara granit portion vit. Har testat lite olika sorter men kommer alltid tillbaka till den. Priset (23:- p heron city, sthlm, ngra kronor dyrare om man kper den p lokalaffren) r underbart
Citera
2009-03-29, 10:50
Medlem
Gorgonsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik

Kanske lite OT, men, vad r det fr rus du snackar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in