2011-09-02, 20:35
Medlem
spleendids avatar
Happ. Får man nöja sig med 12 rätt idag då...

Lettland liksom. Förmodligen inte en målchans förrän ledningsmålet. Påstår jag något, blir det tvärtom. Det bara ska bli tvärtom. Det är mitt öde som tippare och turperson. Så har jag lärt mig att hata gud med åren.
Citera
2011-09-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Happ. Får man nöja sig med 12 rätt idag då...

Lettland liksom. Förmodligen inte en målchans förrän ledningsmålet. Påstår jag något, blir det tvärtom. Det bara ska bli tvärtom. Det är mitt öde som tippare och turperson. Så har jag lärt mig att hata gud med åren.

georgien har ju losat sina 3 senaste matcher så förvånande är de väll inte ? tyckte denna var en klockren x2a
Citera
2011-09-02, 20:46
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoekn
georgien har ju losat sina 3 senaste matcher så förvånande är de väll inte ? tyckte denna var en klockren x2a

De hade förlorat sina två senaste kvalmatcher med uddamålet, ja. Men båda har varit på bortaplan. Hemma har man inte tappat ett mål på tre matcher, där man dessutom slagit Kroatien. Men visst, det är ingen höjdarnation egentligen och allting kan väl hända. Känns tragiskt bara. Första matchen som vanligt. Som alltid. Ödesmättnad så det förslår. Någon gillar att jävlas.
Citera
2011-09-02, 20:48
Medlem
Citat:
De hade förlorat sina två senaste kvalmatcher med uddamålet, ja. Men båda har varit på bortaplan. Hemma har man inte tappat ett mål på tre matcher, där man dessutom slagit Kroatien. Men visst, det är ingen höjdarnation egentligen och allting kan väl hända. Känns tragiskt bara. Första matchen som vanligt. Som alltid. Ödesmättnad så det förslår. Någon gillar att jävlas.

nä iof.. haha ja de är väll spel guden som säger ifrån
Citera
2011-09-02, 20:51
Medlem
spleendids avatar
Citat:
nä iof.. haha ja de är väll spel guden som säger ifrån

Mig unnar han tydligen ingenting. Du däremot verkar suga av honom på vardaglig basis. Då förstår jag. Det är så man skaffar sig tur. Hur ser en spelgud ut?

Nä, men det värsta är att jag valde mellan Lettland och Estland. 1X på en och 12 på den andra. Alltid lyckas man klunsa fel. Just nu lika surt som en rönnbärsgnuggad bagladyfitta.
Senast redigerad av spleendid 2011-09-02 kl. 20:54.
Citera
2011-09-02, 20:54
Medlem
Citat:
Mig unnar han tydligen ingenting. Du däremot verkar suga av honom på vardaglig basis. Då förstår jag. Det är så man skaffar sig tur. Hur ser en spelgud ut?

haha ja man måste ju gnida för o få lite med sig... haha nej men sverige börjar jag fundera vad som händer den matchen kan ju som sämst bli x? fattar inte zlatan blir min gud om han gör som han brukar mot ungern
Senast redigerad av snoekn 2011-09-02 kl. 20:59.
Citera
2011-09-02, 20:57
Medlem
spleendids avatar
Citat:
haha ja man måste ju gnida för o få lite med sig... haha nej men sverige börjar jag fundera vad som händer den matchen kan ju som sämst bli x? fattar inte zlatan blir mig gud om han gör som han brukar mot ungern

Nä, själv är jag så jävla leds på skiten just nu att Ungern gärna få vinna och garantera lite bättre utdelning på 12 rätt. Första matchen. Landskamper. Svårsmält som fan när man sett fram emot en spelkväll med växande nervositet. Ack, som alltid, enkom bitterheten gror.

Detta scenario var ju liksom det absolut enda som inte fick hända. Jag hade gärna torskat på någon annan match, men absolut inte den första som tar slut.
Citera
2011-09-02, 21:00
Medlem
Citat:
Nä, själv är jag så jävla leds på skiten just nu att Ungern gärna få vinna och garantera lite bättre utdelning på 12 rätt. Första matchen. Landskamper. Svårsmält som fan när man sett fram emot en spelkväll med växande nervositet. Ack, som alltid, enkom bitterheten gror.

Detta scenario var ju liksom det absolut enda som inte fick hända. Jag hade gärna torskat på någon annan match, men absolut inte den första som tar slut.

hehe nä jag förstår dig fullt ut. kasa på första matchen är det värsta som kan hända, nja jag hoppas på att sverige tar sig i kragen och iaf stänker in ett piss mål

norge vad händer.....
Citera
2011-09-02, 21:08
Medlem
spleendids avatar
Citat:
hehe nä jag förstår dig fullt ut. kasa på första matchen är det värsta som kan hända, nja jag hoppas på att sverige tar sig i kragen och iaf stänker in ett piss mål

norge vad händer.....

Du ser. Så fort jag öppnar käften...

Kom igen Ungern! Kom igen Ungern! Kom igen Ungern!

(Sådär, nu har jag garanterat svensk seger.)

Ja, vad fan. Hoppas vi vänder detta nu när Chippen av alla hittar rätt igen, så får väl de glada trettongubbarna fira sina 25 lakan.
Citera
2011-09-02, 21:15
Medlem
Citat:
Du ser. Så fort jag öppnar käften...

Kom igen Ungern! Kom igen Ungern! Kom igen Ungern!

(Sådär, nu har jag garanterat svensk seger.)

Ja, vad fan. Hoppas vi vänder detta nu när Chippen av alla hittar rätt igen, så får väl de glada trettongubbarna fira sina 25 lakan.

haha snälla säg kom igen Norge med ! ja vi får hoppas på nån balja till så vi blir bästa 2a.
ja de blir nog inte så stor utdelning

såja estland blåbär hejåhå
Senast redigerad av snoekn 2011-09-02 kl. 21:17.
Citera
2011-09-02, 21:37
Medlem
spleendids avatar
Citat:
haha snälla säg kom igen Norge med ! ja vi får hoppas på nån balja till så vi blir bästa 2a.
ja de blir nog inte så stor utdelning

såja estland blåbär hejåhå

Kunde man ge sig fan på att Norge skulle faila. Det är ju värsta prestigemötet liksom. Island, som bosattes av norrmän från Vaestlandet (del av Norge). De har ju värsta historian bakom sig. Ungefär lika taggade som finnarna är när de möter storebror, pappa och morfar i väst.

Men fuck Ungern. Aja, snälla rara Norge gör mål nu. Kan fortfarande bli en fin peng på 12 rätt om ingen får 13. Eller äh, om Norge gör mål får ju någon garanterat 13.

Fy fan. Tack och hej bästa grupptvåa. Tack och hej EM 2012.

Horan Edit på besök igen: Norge! Norge! Är ett jävla land.
Senast redigerad av spleendid 2011-09-02 kl. 21:45.
Citera
2011-09-02, 21:49
Medlem
Citat:
Kunde man ge sig fan på att Norge skulle faila. Det är ju värsta prestigemötet liksom. Island, som bosattes av norrmän från Vaestlandet (del av Norge). De har ju värsta historian bakom sig. Ungefär lika taggade som finnarna är när de möter storebror, pappa och morfar i väst.

Men fuck Ungern. Aja, snälla rara Norge gör mål nu. Kan fortfarande bli en fin peng på 12 rätt om ingen får 13. Eller äh, om Norge gör mål får ju någon garanterat 13.

Fy fan. Tack och hej bästa grupptvåa. Tack och hej EM 2012.

Horan Edit på besök igen: Norge! Norge! Är ett jävla land.

ASSÅ de är inte sant sverige förlorar o norge gör mål jag blir galen !!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in