Ingen rad med 13 idag heller. Och då ska man komma ihåg att det var jackpott på 2.4 miljoner sedan tidigare och att omsättningen nästan var 5 millar idag/igår. Kommer bli en riktigt fin jackpott på söndag!
Hehe. Nä, det hade inte varit mycket att hurra för, men det var snarare överraskningen som slog mig när jag kollade raderna idag. Trodde det var helt kört, s'att säga. Men sju hemmasegrar och ändå ingen rad med 13. Då krävs det att båda multifavoriterna går bet, och det gjorde dem ju. Dessutom välbehövligt för grabbarna i Wolves. United har redan lagt beslag på det där ligaguldet. Man är läskigt stabila i år. Kan man kopiera Arsenals förlustfria säsong 03/04 månne? Sådant ska ju inte vara möjligt längre. Okej att Preston gjorde det 1889. Men idag. Heja United!
Tror många missade krysset på Bolton också. Är jag inte helt fel ute så var fördelningen där något i stil med 79% 12% 9%. Men när alla dessa "spikdugliga matcher floppar då blir det som idag.
Kommer United verkligen gå för fullt mot Liverpool idag med tanke på att dom leder ligan och fokuserar med på det än cupen? Medan Liverpool inte har mycket att spela för i ligan och satsar hårdare på cupen? Dessutom vill ju antagligen den nya tränaren visa framfötterna o spöa United till varje pris.