2011-10-30, 18:22
Medlem
Phibess avatar
Ja, höjningen av återbetalning till 65% har verkligen gjort Europatipset mycket populärare medan Stryktipset inte fick något speciellt uppsving av höjningen. Tror det är något av ett dilemma för SS med stryket: intresset för den engelska andraligan har minskat på senare år, men samtidigt finns det inte någonting annat att slänga in på kupongen på lördagseftermiddagarna...

Palermo spelade sig fram till några fina lägen i andra halvlek men avsluten höll inte ens damallsvenskanklass.
Citera
2011-10-30, 18:42
Medlem
Rifter666s avatar
Kom igen nu Syrianska! Enda matchen som är fel hittils. Fan skulle Ängelholm kvittera för

Edit: Yes!! håll ut nu
Citera
2011-10-30, 19:28
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Kom igen nu Syrianska! Enda matchen som är fel hittils. Fan skulle Ängelholm kvittera för

Edit: Yes!! håll ut nu
Grattis!

För min del blev Syrianskas vinst dödsstöten. Vilket lätt händer när man väljer att spikkryssa.
Citera
2011-10-30, 19:30
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Grattis!

För min del blev Syrianskas vinst dödsstöten. Vilket lätt händer när man väljer att spikkryssa.

Ja, det är inte helt lätt att få in enkelkryss. Jag har ju enkelkryss på Cagliari-Lazio så det blir svårt men matchen ska spelas först. Känns då som en kryssmatch men Lazio är hopplösa att räkna på.
Citera
2011-10-30, 20:14
Medlem
elimicmats avatar
Har hela nu på Madrid matchen där en tvåa skulle smaka mumma,

Sen återstår två halvor och Lille. Kan ju bli kul med tretton på ramen.

Riktigt skönt att få in Lecce krysset spik, samt att man strök Hamburg (dock sanslöst nära att vinna trots ett rött kort).
Citera
2011-10-30, 20:15
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ja, det är inte helt lätt att få in enkelkryss. Jag har ju enkelkryss på Cagliari-Lazio så det blir svårt men matchen ska spelas först. Känns då som en kryssmatch men Lazio är hopplösa att räkna på.

En av oss blir glada då för jag har en idiotisk 1 2 gardering. Dom känns alltid lika nervösa.....
Citera
2011-10-30, 20:20
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
En av oss blir glada då för jag har en idiotisk 1 2 gardering. Dom känns alltid lika nervösa.....

Ja, börjar bli spännande nu. Nu gjorde Atleco 1-0. Bra för mitt tips iaf

Dock är mitt tips lite beroende av att Lille inte vinner. Då lär utdelningen på 13 bli usel om mitt andra sitter.
Citera
2011-10-30, 21:14
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ja, börjar bli spännande nu. Nu gjorde Atleco 1-0. Bra för mitt tips iaf

Dock är mitt tips lite beroende av att Lille inte vinner. Då lär utdelningen på 13 bli usel om mitt andra sitter.
Ser ju riktigt lovande ut för dig, även om singelkryss som sagt alltid är svåra att sätta. Är även lite osäker på Malaga som inte övertygat på sistone, men jag håller tummarna för din skull!
Citera
2011-10-30, 21:20
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ser ju riktigt lovande ut för dig, även om singelkryss som sagt alltid är svåra att sätta. Är även lite osäker på Malaga som inte övertygat på sistone, men jag håller tummarna för din skull!

Malaga är ett hyfsat hemmalag och efter två kassa prestationer är dom nu jävligt taggade att vända trenden. Passande lag att möta också. Men vi får se.

edit: Och där gjorde Lazio 1-0. Nu blir tungt. hoppades på 0-0

Edit2: och där blev det till och med 2-0. Kan man lämna eutipset för ikväll. suck... trodde det var min tur idag
Senast redigerad av Rifter666 2011-10-30 kl. 21:31.
Citera
2011-10-30, 22:15
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Gör ett försök.

216:-

Det är långt kvar ännu. Cagliari har trots allt hemmaplan. Ett mål innan minut 85 så lever hoppet.

Citat:
Riktigt trevlig omsättning på Europatipset idag. 6,8 millar! Kanske blir det som spleendid hoppas att Europatipset går om stryket i omsättning inom ett par år. Fler och fler upptäcker väl att det är kul med en hel dags europeisk fotboll på kupongen.

Ja, det är härligt att se. Europatipset ligger i tiden, medan Stryktipset gått i stå. Det är ett faktum, även om tradition alltid är något angeläget. Men omsättningen ökar ju faktiskt på både stryk- och europatips, vilket bekräftar att girigheten är den starkaste kraften. Alltså: lite högre jackpot på europa bara, så kommer nog omsättningen att närma sig strykets. Men det ligger framför allt i tiden, där nya generationer speldjävlar inte har samma känsla för engelska klubbar som för spanska och italienska. Dessa machokulturer matchar dessutom invandrarnas på ett bättre sätt än den, förvisso maskulina, engelska stämningen i maltdryck.

Vi får se. Min profetia är att Europatipset dominerar om tjugo år.
Citera
2011-10-30, 22:20
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Det är långt kvar ännu. Cagliari har trots allt hemmaplan. Ett mål innan minut 85 så lever hoppet.

Dom är ju riktigt usla och skapar ingenting. Den här matchen är över. tyvärr...
Citera
2011-10-30, 22:38
Medlem
Kan få 12 rätt på denna enkelrad

1. Tottenham - Queens PR 1
2. At.Madrid - Zaragoza 1
3. Malaga - Espanyol 1
4. Osasuna - Levante 1
5. Racing S - R.Betis 1
6. Cagliari - Lazio 2
7. Fiorentina - Genoa 1
8. Udinese - Palermo 1