2009-07-19, 23:35
Bannlyst
En film som egentligen saknar syfte. Vill inte kalla det fr en renodlad skrckfilm, snarare en psykologisk thriller som hmtat mycket inspiration frn Hostel och Resident Evil.
Jag gillade inte utvecklingen i filmen och hade hoppats p ngot bttre.
Den var godknt och inte mer, mest fr att den var r och vidrig.
Senast redigerad av JohnMunch 2009-07-19 kl. 23:37.
Citera
2009-08-09, 20:13
Medlem
xobs avatar
vad finns det mer fr franska godbitar frutom denna, frontieres, switchblade romance, irreversible och inside?
Citera
2009-08-10, 07:27
Medlem
DevilGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xob
vad finns det mer fr franska godbitar frutom denna, frontieres, switchblade romance, irreversible och inside?
Baise-moi, Dobermann och Seul contre tous (aka I Stand Alone) kanske kan smaka?
Citera
2009-08-12, 22:01
Bannlyst
Tyckte den var vrdels. Klarar inte av vernaturliga/psykologiska inslag i filmer lngre, blodet var inget speciellt. 4/10.
Citera
2009-08-12, 23:59
Medlem
Det var inget vernaturligt i den, din hopplse jvla fjant.
Citera
2009-08-13, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Det var inget vernaturligt i den, din hopplse jvla fjant.

LUUL
Det sprang runt ett vernaturligt monster och hgg henne, sedan om det bara r ett monster i hennes psyke spelar ingen roll.
Citera
2009-08-28, 03:55
Medlem
Senast redigerad av Ficktjuven 2009-08-28 kl. 03:57.
Citera
2009-09-06, 04:20
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Den hr r jag sugen p. Jag gillar "the new wave of French terror", om man kan kalla det s. Allts rullar som Frontiers, Inside och ... denna. Skrck ska tamejfan vara chockerande. Behver inte vara vernaturligt, bara obehagligt. Till den kategorin rknar jag ven obehagligheter som Irreversible.
Glm inte "Haute Tension", den hr till samma kategori och r svinbra.
Citera
2009-09-20, 05:11
Medlem
Neroxxs avatar
Jag sg denna utan att ha ngon koll p hur den var innan.
Jag mste sga att jag blev positiv veraskad

Eftersom jag inte hade ngra frvntningar ver filmen s kunde jag se filmen med stort ro.

Med ro r kanske inte det frsta ordet som kommer tillhands nr man ser filmen.
Filmen r inget fr den som r knslig, jag fick personligen lite illa knsla under filmen fast jag anser mig sjlv att vara rtt hrdad vad gller dessa filmer.

Detta r ett mste fr alla som gillar och mystik fr det r ngot som denna film ger, mer n bara gore och dyl.

Jag ger denna 8/10
Citera
2010-01-01, 22:29
Medlem
eXPos avatar
nr jag brjade kolla p den hr trodde jag att det skulle vara ngon slags action film och tjii fick jag nr filmen blev som den blev.

det r den tveklst obehagligaste filmen jag har sett hade svrt att sova i en vecka efter filmen. fr krkknslor bara jag tnker p den.

mvh eXPo
Citera
2010-01-05, 11:14
Medlem
AtomSmashers avatar
Diggade den hr filmen. Jag tyckte iaf slutet var skitbra, och lite vackert i all sin makaberhet.

Senast redigerad av AtomSmasher 2010-01-05 kl. 11:21.
Citera
2010-01-05, 17:45
Medlem
GrimFausts avatar
Sg filmen fr nn dag sen och mste sga att detta r en skrckfilm i precis min smak. Jag, som ngon annan i trden, lskar ocks den hr nya franska skrck-vgen som r p gng nu.

Jag tolkar nog slutet p samma stt som Vetrarmegin gr, men det r klart att det kan vara p de andra stt som ni andra skrivit ocks. Intressant r det iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Vetrarmegin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in