Undrar vad Anna sa till krringen som gjorde att hon blev s "besviken" till den milda grad att hon var tvungen att skjuta skallen av sig?
Besviken? Jag tolkade det som om att hon, tvrtom, inte alls blev besviken. Hon tog sitt liv fr att komma till det stlle som Anna sg. Hon tog svaret om livet efter detta med sig in i graven, s att sga.
Undrar vad Anna sa till krringen som gjorde att hon blev s "besviken" till den milda grad att hon var tvungen att skjuta skallen av sig?
Citat:
Ursprungligen postat av Vetrarmegin
Besviken? Jag tolkade det som om att hon, tvrtom, inte alls blev besviken. Hon tog sitt liv fr att komma till det stlle som Anna sg. Hon tog svaret om livet efter detta med sig in i graven, s att sga.
Eller
s var sanningen helt enkelt s jvla hemsk att hon ville bespara de andra i sllskapet den.
Jklar vilket komplicerat slut det blev. Men jag tror p samma sak Vetrarmegin.
Riktigt bra film fr vrigt!
Den hr r jag sugen p. Jag gillar "the new wave of French terror", om man kan kalla det s. Allts rullar som Frontiers, Inside och ... denna. Skrck ska tamejfan vara chockerande. Behver inte vara vernaturligt, bara obehagligt. Till den kategorin rknar jag ven obehagligheter som Irreversible.
Hller med dig. Du har inga andra tips om filmer liknande dessa 4?
Aha du tnker s...
Lite underligt isf att hon sger nt i stil med "fortstt undra" (om livet efter dden) till snubben p andra sidan drren, ungefr som att "det r s jvla elndigt s det vill du inte veta"... Eller s tyckte hon det verkade asgtt, ungefr som du sger, och ville skynda att ta livet av sig men d var hon ju missunnsam som inte upplyste de andra medlemmarna i sekten om det hrliga som vntade dem i "the afterlife"? Detta projekt som de jobbat s lnge p...
Hur som helst, jag sg filmen igr och var faktiskt lite orolig fr min smn men nattens mardrmmar begrnsade sig till nn rkning som jag glmt betala i tid
Senast redigerad av Star Witness 2009-03-17 kl. 17:09.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!