2009-11-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Evergreen i Jönköping har rätt risiga pizzor, dock öppet till tre på helgerna så det får ofta gå ändå.

Kan bara hålla med. Fy fan vilket skitställe! Svälter hellre än sätter min fot där när man är på besök.
Citera
2009-11-08, 21:54
Medlem
serbers avatar
pizzeria/kebaberia nere i Hammarby sjöstad som ligger i hörnet närmst Luma tvärbanestation...
kebabtallrik 80kr....läsk ingick inte.
För nästan 100kr fick vi kall kebab och den var inte speciellt bra.

Boudinos som också ligger nere vid Hammarby sjöstad har bytte ägare för något år sedan, innan dess hade dom världens bästa vitlöksbröd som man fick innan man åt och ta med om man tog med hem men brödet är borta sen var jag och 2 kompisar nere och käka lite...självklart vart alla dåliga i magen efter besöket. Pizzorna smakar skit med den nya ägaren också.
Senast redigerad av serber 2009-11-08 kl. 22:08.
Citera
2009-11-08, 22:21
Medlem
Cross Kitchen och Chez Amiz i GBG. Båda besöken var paniklösningar, ångrar att man överhuvudtaget betalade. Det suger att vara svensk ibland.
Citera
2009-11-08, 23:01
Medlem
Hulkass avatar
Jensens på vasagatan sthlm wow vad dåligt det är. Men likförbannat fullt jämt ett mysterium.

Kikis på kungsgatan när det fanns. käkade lunch där fick in en tvär bränd wok. sa till servitrisen att den här woken är ju faktist bränd. Hon titta på de och sa jaa oj vad synd för dig. tydligen har kocken en dålig dag så skratta hon och gick
Citera
2009-11-08, 23:23
Medlem
Ett kinaställe i Oskarshamn när jag skulle över till Visby, vi var 6 som käkade, alla var sjukt missnöjda, min "fläskfile" var nästan oätlig.
Som tur var tog dom bara betalt för 1 när jag skulle betala för 2 =)
Citera
2009-11-09, 00:17
Medlem
templers avatar
mkt göteborg här och jag har ett till, kebabhaket på järntorget är verkligen ingen höjdare
Citera
2009-11-09, 00:17
Medlem
Om den räknas, Restaurang Dallas på Gran Canaria. Jag beställde en hamburgare och fick vänta i 45 minuter (och då räknar jag inte in tiden det tog för servitrisen att ta min beställning). Maten var värdelös; kallt kött, torrt och hårt bröd, gammal sallad. Helt enkelt vidrigt. Visst fan slutade det med att hotelltoaletten blev sprutlackerad i 3 dagar.

I Sverige skulle jag nog säga valfri McDonald's i Stockholm under fredag och lördagnätterna.
Citera
2009-11-09, 04:46
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkas
Kikis på kungsgatan när det fanns. käkade lunch där fick in en tvär bränd wok. sa till servitrisen att den här woken är ju faktist bränd. Hon titta på de och sa jaa oj vad synd för dig. tydligen har kocken en dålig dag så skratta hon och gick

Det är då man reser sig upp och går därifrån. Utan att betala såklart.
Citera
2009-11-09, 09:46
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serber
pizzeria/kebaberia nere i Hammarby sjöstad som ligger i hörnet närmst Luma tvärbanestation...
kebabtallrik 80kr....läsk ingick inte.
För nästan 100kr fick vi kall kebab och den var inte speciellt bra.

Boudinos som också ligger nere vid Hammarby sjöstad har bytte ägare för något år sedan, innan dess hade dom världens bästa vitlöksbröd som man fick innan man åt och ta med om man tog med hem men brödet är borta sen var jag och 2 kompisar nere och käka lite...självklart vart alla dåliga i magen efter besöket. Pizzorna smakar skit med den nya ägaren också.
Grattis! Du har hittat de 2 absolut sämsta ställena att käka på i hela sjöstan! Kan bara hålla med...
Citera
2009-11-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Rak Thai bredvid Subway i Landskrona. Vi bestämde oss för att käka lunch där idag (klockan var väl runt 12) och blev tyvärr frestade av en missvisande skylt utanför med en god och välfylld thaibox. Det såg helt ok ut och bakis som man var så slinker ju det mesta ner med.
Men nejdå. Redan när vi gick in så borde vi ha anat ugglor i mossen. För det första så visste vi inte om det var stängt eller inte då en stor lyftanordning blockerade ingången så man fick gå runt om hela skiten för att komma in. När vi väl kom in så var det inga andra kunder samt en butter anställd som tog våra beställningar med ett likgiltigt intryck. Det var inte mycket mat man fick heller, utan han fyllde kanske halva boxen, och även det med en viss tvekan. Nudlarna hade säkert legat där i flera dagar då de var torra och sega, inte ens med sås så var de lätta att få ner. Vårrullarna var smaklösa och hade säkert också legat över natten. Vilket skitställe.

Här är antagligen förklaringen till den folktomma lokalen:
http://hd.se/landskrona/2009/11/01/rak-thai-staengt-efter-allvarliga/
Citera
2009-11-11, 02:48
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Här är antagligen förklaringen till den folktomma lokalen:
http://hd.se/landskrona/2009/11/01/rak-thai-staengt-efter-allvarliga/

Kunde tänka mig något liknande. Riktigt sunkigt ställe. Nej, det får bli Subway i fortsättningen. Högklassigt vad gäller snabbmat och man vet vad man får.
Citera
2009-11-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
Cross Kitchen och Chez Amiz i GBG. Båda besöken var paniklösningar, ångrar att man överhuvudtaget betalade. Det suger att vara svensk ibland.

din svenskhet hindrar dig inte från att gå utan att betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in