2008-04-11, 16:12
Medlem
wraakets avatar
Sämsta stället jag ätit på är Lännagrillen i Länna köpcentrum.Allt är dåligt,blöta pizzor,torra hamburgare,utblandad skagenröra som räksallad och 3 kilo salt i fejkmosen
Citera
2008-04-13, 01:00
Medlem
PhatPhils avatar
Åt på marianne's här i falun i fredags, summering:

Dålig/ingen service, blev helt bortglömd av två olika servitörer
Torr köttbit, helt sönder stekt, skulle vara medium
"flask" sås till köttbiten serverad på isbergs sallad.

Ända goda var vinet jag valde till.
Sista gången jag ätit där iaf!
Citera
2008-04-13, 01:34
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polly141
Någon som har vart i balingsnäs mellansjö kiosk.
Ett "stop-by" ställe på en huvudled mellan huddinge och haninge.
ojoj. microvärmd kebab,
sen såserna var redan blandade i en stadium flaska -.-
Så om ni råkar åka förbi, och har råkat läsa de här och kommer ihåg dehär,

ÄT INTE PÅ DEN DÄR LILLA GULA FULA KIOSKEN NÄRA EN SKOLA OCH BUSSPARKERING!!!!

jag tänkte också nämna detta ställe. det ligger på höger sida om vägen när man åker från huddinge industriområde på väg till lissma.

maten är det särklass sämsta man kan tänka sig. en halvstekt burgare utan någonting i. pommes'en formligen rinner det fett om och är fortfarande kall. (ja killen doppade dem i fritösen) och sen ut med det. både jag o brorsan som åt bara reste på oss och lämnade skiten. orkade inte ens klaga. vi tänkte båda 2 att är man SÅ dålig, då förstår han säkert inte ens vanlig svenska.
Citera
2008-04-13, 22:27
Medlem
Nattspliffens avatar
Pizza express i oxelösund, åt en kebabpizza och kebabköttet såg ut som strimlad råtta ungefär kommer ihåg att en klasskompis brorsa vart sjuk i en vecka efter att ätit just en kebabpizza därifrån.
Citera
2008-04-18, 12:18
Medlem
Det överlägset sämsta stället jag ätit på är en mexikansk resturang i Nyköping utanför Stockholm.

Vi gick in med hopp om att få en smaskig taccotallrik.

Jag tog några tuggor, men började sedan må illa.
Fyfan vad det smakade och det kändes inte det minsta fräscht.
Citera
2008-04-19, 00:14
Medlem
uffeuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
jag tänkte också nämna detta ställe. det ligger på höger sida om vägen när man åker från huddinge industriområde på väg till lissma.

maten är det särklass sämsta man kan tänka sig. en halvstekt burgare utan någonting i. pommes'en formligen rinner det fett om och är fortfarande kall. (ja killen doppade dem i fritösen) och sen ut med det. både jag o brorsan som åt bara reste på oss och lämnade skiten. orkade inte ens klaga. vi tänkte båda 2 att är man SÅ dålig, då förstår han säkert inte ens vanlig svenska.

Haha! Jag stannade till där en gång för att köpa mig en lunchmacka att äta i bilen, när jag kliver in (klockan är ca 12 på dagen) så är det inte en käft i lokalen. Båda kebabsvarvarna blir ÖVERLYCKLIGA när jag kommer in. Jag frågar om färdiga mackor finns till försäljning, det gjorde det inte.

Kebabsvarvarna ser otroligt bedrövade ut när jag tackade för mig och kilade vidare.

Jag kanske hade en enorm tur.
Citera
2008-04-19, 00:43
Medlem
MorbrorStuarts avatar
Rattugglan i Mariestad, dålig mat, dyrt, otrevlig personal..
Citera
2008-04-19, 00:51
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffeuffe
Haha! Jag stannade till där en gång för att köpa mig en lunchmacka att äta i bilen, när jag kliver in (klockan är ca 12 på dagen) så är det inte en käft i lokalen. Båda kebabsvarvarna blir ÖVERLYCKLIGA när jag kommer in. Jag frågar om färdiga mackor finns till försäljning, det gjorde det inte.

Kebabsvarvarna ser otroligt bedrövade ut när jag tackade för mig och kilade vidare.

Jag kanske hade en enorm tur.

ja du hade tur. när jag tänker tillbaka på det nu så var det nog bara jag o min brorsa som var där när vi åt också. och det var ändå vid lunchtid. under all kritik dåligt ställe.
Citera
2008-04-19, 13:00
Medlem
Grim_Reapers avatar
Det värsta var nog ett ställe vi besökte en gång när vi var på väg hem från Danmark med bil. Minns inte vad det hette men det var något hak som låg mitt ute i ingenstans. Detta faktum tog dom givetvis tillvara på då dom kunde sätta rejäla överpriser utan några problem eftersom det ändå inte fanns några konkurerrande matställen inom några mils avstånd. Jag tror att min tallrik med pyttipanna kostade ungefär en hundringoch då fick jag en liten hög med bränd påspytt och ett stekt ägg till. Minns att någon annan beställde en köttbit som var både liten och överstekt för 150 kr eller liknande. Stället var tydligen familjedrivet då det sprang runt småbarn i köket. Tyvärr var man så dum att man inte gick till Statoilmacken som låg vägg i vägg med skithaket och köpte en korv eller något istället.
Citera
2008-04-21, 09:36
Medlem
Oräklets avatar
Rest Galini Göteborg

Sveriges i särklass sämsta matställe är Rest Galini på Kungsgatan i Göteborg. Servicen är botten, gubben som äger stället ilsken och otrevlig mot gästerna. Köttet de serverar är av tvivelaktig kvalitet och datum. Dessutom har de inte tvål på toaletten så det är ju inte kul att se kocken komma ut därifrån efter ett 15 minutersbesök...
Citera
2008-04-21, 09:39
Medlem
Förbannads avatar
Säffle's enda Mc donalds är det sämsta jävla skitstället jag ätit på. Usch och fy.
Citera
2008-04-21, 09:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Restaurang Dallas vid Wallérs plats i Visby. kall schnitsel (stavning?) och halvrå potatis. GÅ för helvete inte in på den turistfällan om ni åker till gotland.

Haha..Trodde inte dallas fanns kvar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in