Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-21, 14:18
  #11137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
O fan, trist, du är faktiskt den första som jag sett klaga på injectsmärta på Phenoms oljor, själv tycker jag att de är guld.
Ingen aning om varken olja eller EO, av lukt och viskositet att döma skulle jag tippa på grapeseed och ingen EO, men jag vet som sagt ej.

Börjat sätta deras Testo E och den smärtar nämnvärt mycket! Betydligt mer än ful galenikan 1987. Så jag upplever precis samma sak på den.

Mvh
2012-08-21, 18:47
  #11138
Medlem
gregory124s avatar
Nån som vet vart jag kan få tag i Phenom Pharmacy
Blend BDT 350 350mg/ml (Boldenone-150,drostanolone enanthate,100,trenbolone enantahte-100)

Förutom på säljren på HUSH då han har den slut .
Mkt Tacksam för svar !
2012-08-21, 19:18
  #11139
Avstängd
Gjorde nyss första sticket med SM's Malay Tiger. Reagerade på att den är väldigt tunn och rinnig. Tidigare kört TM Pharma som var mycket mer trögflytande. Ska en bra olja vara sådan?
2012-08-21, 19:29
  #11140
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Inte för att vara otrevlig på något sätt, jag kör själv tm testo e och gillar dom men
ang dosering är det väl svårt att säga något om mer än att det funkar, du kör ju rätt
saftiga doser, du mäter väl i dl

Mvh

Uppfattar dig absolut inte som otrevlig.

Jag har kört liknande doser tidigare på både testo och tren innan och då körde jag diamond susta ,äkta galenika ingen vatten rinnande kopia, och diamond tren a och har ett minst lika bra tryck nu om inte bättre !

Dl doser är vi inte riktigt uppe i ännu

Jag är ruskigt nöjd med tm dom jag vart alla andra gånger jag kört de.
2012-08-21, 19:38
  #11141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesomorph-
Gjorde nyss första sticket med SM's Malay Tiger. Reagerade på att den är väldigt tunn och rinnig. Tidigare kört TM Pharma som var mycket mer trögflytande. Ska en bra olja vara sådan?

Ja den ska vara så, viskositeten på oljan har inget med kvaliten på preppet att göra!
2012-08-21, 20:52
  #11142
Medlem
undrar om någon kan hjälpa mig med en fråga?
Jag får utskrivet nebido men tänkte ta lite deca har jätte problem med mina leder.
DEcan sänker ju ditt naturliga testoseron kraftigt på redan små doser .
Min fråga är sänker det även nebido effekten också då eller?
Någon som vet?
2012-08-21, 20:54
  #11143
Avstängd
AnnaAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Nja allt i dag känns det som någon sparkat mig rätt bra där bak, haltar när jag går och lite svullet med.
Hade heller satt dubbelt av min fulgalenika 1987 för den känns inget alls typ....
Brukar bli så när jag byter olja, vad har man för basolja i phenom samt finns det EO i dem?

Yes det är Ethyl Oleate in Phenoms grejer
2012-08-21, 20:54
  #11144
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAnus
Yes det är Ethyl Oleate in Phenoms grejer

Intressant att du vet så mkt om Phenoms pharmacy och samtidigt säljer iväg större mängder av det på BM...

Tror du har ett finger med i leken där faktiskt! =)
2012-08-21, 20:56
  #11145
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyyler
undrar om någon kan hjälpa mig med en fråga?
Jag får utskrivet nebido men tänkte ta lite deca har jätte problem med mina leder.
DEcan sänker ju ditt naturliga testoseron kraftigt på redan små doser .
Min fråga är sänker det även nebido effekten också då eller?
Någon som vet?


alla typer av aas alltså kemiskt framställda manliga hormoner eller syntetiskt testosteron stänger ner din egen produktion även nebido gör det med beroende på anlag gener doser osv. även decca gör det, men nej den dos decca du tar för dina leder kommer inte sänka effekten av nebidot..

mvh
2012-08-21, 20:59
  #11146
Medlem
Hur är det med NK:s galenika 250?
2012-08-21, 21:04
  #11147
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAnus
Yes det är Ethyl Oleate in Phenoms grejer

Undrar om det är det jag reagerar på, smärtan kan jag stå ut med men man blir lite orolig när man svullnar upp så brutalt mycket....
TM oljorna och galenika funka fint på mig, undrar om TM saknar EO????
2012-08-21, 21:04
  #11148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
Hur är det med NK:s galenika 250?


Den Galenika som de hade innan ska haft varit tunn, men de fick in en ny leverans i torsdags som ska vara äkta, om det stämmer eller inte vet jag inte. Men allt detta står i deras NK tråd under GG.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback