Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-12, 11:03
  #10537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Blå nål använder jag. Kan de gå in glassplitter? Jävligt farligt om ja får in glas i muskelnm

0,5mm nål fundera lite om du tror så pass smått glas som får plats i en nål finns där.
Personligen tvivlar jag starkt på detta.

Eller gör du så att du inte suger upp det sista lilla för att vara helt säker.
2012-07-12, 21:47
  #10538
Medlem
Är InternationalPharmacuticals något att hänga i granen? Läst att mycket är fakes nuförtiden eftersom han åkte fast för ett tag sedan?
2012-07-12, 22:40
  #10539
Medlem
HarmonicAces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Du blir straffad för det du TROR att du har haft, inte det du de facto HAR HAFT, ditt uppsåt förändras ju inte bara pga av att du fått feldoserade grejer.

Med det resonemanget åker en pundare in på 14 år för grovt narkotikabrott om h*n bär på en påse mjöl som han tror är heroin. Tror du det överenstämmer med verkligheten?
2012-07-13, 00:02
  #10540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Med det resonemanget åker en pundare in på 14 år för grovt narkotikabrott om h*n bär på en påse mjöl som han tror är heroin. Tror du det överenstämmer med verkligheten?

Fast det är sällan dom gör labbanalyser på preppet dom tar av dig utan går efter ettiket, om jag förstått det rätt.


Man kanske bör ändra alla sina ettiketter till Testo Enan 20mg/ml?

Mr.raptor tänker till.
2012-07-13, 00:12
  #10541
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Fast det är sällan dom gör labbanalyser på preppet dom tar av dig utan går efter ettiket, om jag förstått det rätt.


Man kanske bör ändra alla sina ettiketter till Testo Enan 20mg/ml?

Mr.raptor tänker till.

Märk de b12 inject och d-bollen i en koffeintablettburk
2012-07-13, 00:20
  #10542
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Med det resonemanget åker en pundare in på 14 år för grovt narkotikabrott om h*n bär på en påse mjöl som han tror är heroin. Tror du det överenstämmer med verkligheten?

Idiot du fattar inte - eller vill inte fatta, har han en påse heroin så spelar det ingen roll om det är 10%igt när han tror att det är 90%igt.
När polisen byter ut kokain mot nåt annat och killarna som tar emot det sen åker fast när dom vittjar blomsterlådorna från Holland/whatever så kommer inte dom dömas för att ha tagit emot socker/whatever.
Folk har blivit dömda för industrihampa, osv, osv, ledsen att rättssystemet inte funkar som du inbillat dig men att gnälla på nätet lär knappast ändra på saken, fattat!?
Fel tråd, vi är fett OT nu, du har FEL i ditt resonemang, förstå!
2012-07-13, 05:48
  #10543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeABaws
Är InternationalPharmacuticals något att hänga i granen? Läst att mycket är fakes nuförtiden eftersom han åkte fast för ett tag sedan?
Var också nyfiken på det förut, tänkte köra på det men vågade inte riktigt då jag läste att det fejkas en del. Men det ska tydligen vara riktigt bra om du kan få tag på det från nån du litar på.
2012-07-13, 15:15
  #10544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanniibaal
Var också nyfiken på det förut, tänkte köra på det men vågade inte riktigt då jag läste att det fejkas en del. Men det ska tydligen vara riktigt bra om du kan få tag på det från nån du litar på.

Fast återförsäljaren på hb har skrivit att det är original.. Får väl testa snart men känns surt om det är fakes då man bara kan köpa bulk.
2012-07-13, 15:44
  #10545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Märk de b12 inject och d-bollen i en koffeintablettburk

Tänkte lite på det här när jag var på gymmet idag. Tror ni allvarligt talat man kan komma lindringare undan om du märker amparna med något annat? Säg t.ex b12.

Det skulle ju vara genialiskt, ärligt talat.
2012-07-13, 15:47
  #10546
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Tänkte lite på det här när jag var på gymmet idag. Tror ni allvarligt talat man kan komma lindringare undan om du märker amparna med något annat? Säg t.ex b12.

Det skulle ju vara genialiskt, ärligt talat.

du menar om du torskar vid husis ? nja att ha så mkt b12 hemma är nog misstänktsamt plus dom gör nog tester på dina vialer/ampuller isf skickar det till skl som gör en litet analys..dom ska ju ändå räkna enheter och hålla på..så smart tänkt, men tror aldrig det skulle funka i praktiken.

men som du tidigare skrev..märka på 20mg/ml skriva b12 på några osv funkar säkert..men du kan ju inte skriva b12 på alla..plus det är ju värt att chansa du har ju inget att förlora på det.


mvh
2012-07-13, 15:50
  #10547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
du menar om du torskar vid husis ? nja att ha så mkt b12 hemma är nog misstänktsamt plus dom gör nog tester på dina vialer/ampuller isf skickar det till skl som gör en litet analys..dom ska ju ändå räkna enheter och hålla på..så smart tänkt, men tror aldrig det skulle funka i praktiken.

men som du tidigare skrev..märka på 20mg/ml skriva b12 på några osv funkar säkert..men du kan ju inte skriva b12 på alla..plus det är ju värt att chansa du har ju inget att förlora på det.


mvh

Men som det låter så gör dom inte det utan går bara efter ettikett, om man på vissa här. Att stacka upp på b12 är ju inte konstigare än att stacka upp på testo, exempelvis. Och tänker man efter så måste det kosta arsel och ta tester på allt dom beslagtar vid alla husisar, logiskt så låter det som att dom skiter i det.

Det är ju så jävla dumt att det kunde funka, genialiskt efterblivet eller efterblivet genialiskt? hmm hmm.
2012-07-13, 15:59
  #10548
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Men som det låter så gör dom inte det utan går bara efter ettikett, om man på vissa här. Att stacka upp på b12 är ju inte konstigare än att stacka upp på testo, exempelvis. Och tänker man efter så måste det kosta arsel och ta tester på allt dom beslagtar vid alla husisar, logiskt så låter det som att dom skiter i det.

Det är ju så jävla dumt att det kunde funka, genialiskt efterblivet eller efterblivet genialiskt? hmm hmm.


jo precis du har rätt.. jag själv kan ju inte göra detta då jag kör galenika. men har man hemkok eller ampuller utan tryck på glaset/vialer så är det ju bara byta etikett och skriva b12 med märkpenna.

eller skrivka testo p 20mg/ml tex.

det är precis som du säger genialiskt efterblivet så det blir helt genialiskt

värt att testa helt klart! varför inte liksom...bara skriva b12 på det mesta, sen 20mg/ml. iofs har jag inte grejerna hemma.. men letro och nolva det är värst. enheterna per mg letro fyfan där drar böterna iväg. ska nog fan märka om min letro. den är ju ändå hemkokad flytande bara skriva testo p 20mg/ml tex.. dock luktar ju skiten t-röd/sprit och har en gummigrej/pipett så dom ser ju att det inte är en normal testo vial..men ska fundera på det. iofs har jag inget hemma..men torskar min polare så kanske jag tar på mig smällen om han klarar sig helt undan,,åker vi båda på det så har vi sagt att han ska ta smällen så staten bara får 1 av oss. han tränar inte eller preppar inte själv..så han får ju inte ringa..

men gör det märkt om lite.. om inte annat så får odm mera jobb..analyser osv så kan man jävlas med polisen myndighter osv..tänk på du som har barn då kopplar dom in soc osv..så kan du tjäna mindre enheter/kortare straff mindre böter och jävlas med alla myndigheter så gör det!

mvh

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback