53 460 besökare online
858 063 medlemmar • 45 864 569 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Kändisskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
2006
Medlem
Per Holknekt var å ena sidan exvärldsmästare i skateboard och en välklädd, framgångsrik affärsman. Å andra sidan en tung alkoholist som stal från sitt eget företag.
http://www.vi-tidningen.se/templates....aspx?id=10885

zug
Medlem
zugs avatar
Han medverkade i dokusåpan Big Brother 2000, där han även träffade sin före detta fru, Viktoria Tolstoy.
Ska den som har tålamod vandra vidare rikast.
- av mig den 21 Juni 2004

Meyer_Lansky
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Du hittar en del om "Sveriges mest bedragne man" i tråden om Tolstoy.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=244445
Jag gör ofta en tomatsås som ingrediensmässigt påminner väldigt mycket om denna, men jag brukar ha i tomatpuré och sambal olek och hasch för att det ska bli lite starkare." (Schtroumpfette avslöjar husmodershemligheter)

https://www.flashback.org/showpost....64&postcount=4

jumpcut
Medlem
jumpcuts avatar
Han gjorde val en ratt oppen intervju efter sin tid i BB-huset dar han "spilled the beans" om hela sin bakgrund och vad han varit med om? Den var ratt kul att lasa. En foretagssam och valdigt intelligent snubbe som har svart att skota sig langre tider i stoten verkar det som.

Ja, det är jak på avataren.

sinologen
Medlem
sinologens avatar
Gammal skateboardvärldsmästare. Vann VM efter en massa vodka och 18 öl om jag inte missminner mig. Nykter alkoholist, röker en jävla massa och missbrukar treo. Har varit gift men blev utslängd på grund av sin alkoholism. Har även jobbat inom reklambranschen.

Snaskiga grejer jag hade att komma med.
“I hate turkeys. If you stand in the meat section at the grocery store long enough, you start to get mad at turkeys. There's turkey ham, turkey bologna, turkey pastromi.Some one needs to tell the turkey, man, just be yourself.”

jerkus
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinologen
Gammal skateboardvärldsmästare. Vann VM efter en massa vodka och 18 öl om jag inte missminner mig. Nykter alkoholist, röker en jävla massa och missbrukar treo. Har varit gift men blev utslängd på grund av sin alkoholism. Har även jobbat inom reklambranschen.

Snaskiga grejer jag hade att komma med.

Fast frugan, Tolstoy, var otrogen så det skvätte om det innan de skilde sig, så det behöver inte enbart bero på hans alkoholism.

sinologen
Medlem
sinologens avatar
Ah, visste inte att det var frugan som var Tolstoy. Trodde han blev tillsammans med henne efter Big Brother och att hans barn och förra förhållande var med någon helt annan.
“I hate turkeys. If you stand in the meat section at the grocery store long enough, you start to get mad at turkeys. There's turkey ham, turkey bologna, turkey pastromi.Some one needs to tell the turkey, man, just be yourself.”

jumpcut
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Fast frugan, Tolstoy, var otrogen så det skvätte om det innan de skilde sig, så det behöver inte enbart bero på hans alkoholism.

Det ar ju helt klart imponerande om det nu hade varit Tolstoy som slangde ut honom for att han var alkoholist da han tydligen ar en nykter sadan...

Det var alltsa frun han hade innan BB-tiden som slangde ut honom for att han drack, inte Tolstoy for att han har druckit

Cabron
Medlem
Cabrons avatar
De fick göra högskoleprovet i BB-huset och Holknekt fick otroliga 1,4 vilket var högre än någon annan, och dubbades därefter till geni av den övriga begåvningsreserven i huset.

Teok
Avstängd
Teoks avatar
P H är grym på Flipper.
rankad trea på Stockholm pinballs interna rankinglista -åker land och rike runt och spelar.
http://www.stockholmpinball.se/

takidababy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinologen
Ah, visste inte att det var frugan som var Tolstoy. Trodde han blev tillsammans med henne efter Big Brother och att hans barn och förra förhållande var med någon helt annan.

Japp han har ju barn med någon helt annan, vet inte vad hon heter. Tolstoy och Holknekt fick aldrig barn tillsammans. Tolstoy blev gravid kort efter skilsmässsan från Pål om jag inte minns fel.

jumpcut
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabron
De fick göra högskoleprovet i BB-huset och Holknekt fick otroliga 1,4 vilket var högre än någon annan, och dubbades därefter till geni av den övriga begåvningsreserven i huset.

Da du anser 1,4 vara antingen mediokert eller daligt trots normering med 0,9 som medel sa kanns det ju lite pinsamt att behova fraga dig vad du tror att ordet "begavningsreserv" innebar.

Aven om det kanske inte ar ett tecken pa genialitet sa ar det absolut inget daligt resultat och definitivt ingenting att hana. Eller sa misstolkade jag dig och det var de andras reaktion angaende resultatet du hanade

Svara på ämne
Topp Dela »