Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-05, 04:11
  #601
Medlem
I den ursprungliga ansökningen om äktenskapsskillnad (utan betänketid) är Lena PH:s namn felstavat - Lena Filipsson...

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...HOLKNEKT-1.JPG
Citera
2012-07-05, 07:36
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
I den ursprungliga ansökningen om äktenskapsskillnad (utan betänketid) är Lena PH:s namn felstavat - Lena Filipsson...

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...HOLKNEKT-1.JPG

Tror inte att hon har reggat sitt PH:namn hos myndigheterna.
Det är ju hennes artistnamn.

Hoppas för ALLT i världen att hon INTE tar honom tillbaka
Citera
2012-07-05, 08:28
  #603
Avstängd
Oilkinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatSay
Tror inte att hon har reggat sitt PH:namn hos myndigheterna.
Det är ju hennes artistnamn.

Hoppas för ALLT i världen att hon INTE tar honom tillbaka

Hon är faktiskt folkbokförd som Maria Magdalena Filipsson!
Hon heter alltså inte ens Lena. Det går att kolla på Ratsit om man vill.
Citera
2012-07-05, 12:05
  #604
Medlem
ticas_1s avatar
Måtte inte Per skicka Lena på fertilitetsklinik så det blir ett kärleksbarn av denna soppa!
Citera
2012-07-05, 12:06
  #605
Avstängd
Sherberts avatar
Magdalena tar igen sig på landet.
Citera
2012-07-05, 18:49
  #606
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Maria Magdalena ? Lite "extra" smålandsreligöst eller ?

Någon som vet hur det går för Per Helknäckt i dessa dagar ?
Jag tror att han har slutat kröka.
Odd Molly aktien gick upp 15% idag
Citera
2012-07-06, 14:40
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag har inte annat än skummat genom tråden så om någon annan nemnt det är jag ledsen. Men vi ett tillfälle gjorde han ett mkt provocerande konstverk genom att åka iväg estland eller nåt annat bananland och sätta på en hora.

När han var med i Robinsson verkade han dock ganska trevlig minns jag.

Det var ej Per Holknekt, utan en Pål Hollender som gjorde detta reportage. Vet detta å det bestämdaste, då jag var med i diskussionen innan detta reportage. Min åsikt var att detta absolut bör portreteras men ej att Pål själv skulle agera torsk!
Citera
2012-07-06, 15:04
  #608
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pagoda1
Det var ej Per Holknekt, utan en Pål Hollender som gjorde detta reportage. Vet detta å det bestämdaste, då jag var med i diskussionen innan detta reportage. Min åsikt var att detta absolut bör portreteras men ej att Pål själv skulle agera torsk!

Ja det var Hollender. Holknekt har nog inte satt på prostituterade, ialla fall inte vad som är känt.
Citera
2012-07-06, 18:56
  #609
Medlem
olof86s avatar
Såg herrn i fråga hänga på ett sunkhak på Surbrunnsgatan runt lunchtid. Såg riktigt trasig ut. Spelade på ett flipperspel som han hamrade omotiverat hårt på.
Citera
2012-07-06, 19:51
  #610
Medlem
han ser verkligen sunkig ut och det ser ut som han har försökt att kamma håret över flinten,jag hoppas lena hittar någon bättre och frächare kille,än den där missbrukaren
Citera
2012-07-09, 13:50
  #611
Medlem
Pripps3.5s avatar
Han har tydligen skickat sms/mail till en 41-årig kvinnas dotter med oanständiga förslag.
Något står inte riktigt rätt till i huvudet på den killen.
Citera
2012-07-09, 13:59
  #612
Medlem
JBernards avatar
Det beror väl på hur gammal dottern är och hur hon ser ut. Vi kommer alla att bli gubbsjuka förr eller senare, det är bara att inse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback