2009-03-05, 13:57
Medlem
När jag köpte mitt nya grafik kort, så har hela min datorn börjat cpat. När jag spelar wow hela tiden får jag error (134#) Och min skärpa på mitt skrivbord är väldigt dålig. Mitt Cs stängs av hela tiden oxå.. Har ingen aning vad som har hänt. Hjälp mig snälla
Citera
2009-03-05, 14:01
Medlem
micaeles avatar
Lite småsökningar på internet ger att enklaste sättet är att installera om WoW / Cs och i förlängningen hela Windows om det fortfarande felar. Ryktas bero på att många viktiga filer har gått om intet.

Och det finns inget som heter 'cpat'. Bara så du vet.
Citera
2009-03-05, 14:07
Medlem
zulu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glodlampan
När jag köpte mitt nya grafik kort, så har hela min datorn börjat cpat. När jag spelar wow hela tiden får jag error (134#) Och min skärpa på mitt skrivbord är väldigt dålig. Mitt Cs stängs av hela tiden oxå.. Har ingen aning vad som har hänt. Hjälp mig snälla

Har du fel eller gamla drivrutiner kanske?
Citera
2009-03-05, 14:55
Medlem
Dreemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zulu7
Har du fel eller gamla drivrutiner kanske?
antagligen ja.
Citera
2009-03-05, 19:16
Medlem
Aa mina drivrutiner är ganska gamla nu och riktigt dåliga. Har ni någon ide om man kan uppgradera drivrutinerna eller måste jag köpa nya?
Citera
2009-03-05, 20:01
Medlem
joeyopals avatar
Citat:
Aa mina drivrutiner är ganska gamla nu och riktigt dåliga. Har ni någon ide om man kan uppgradera drivrutinerna eller måste jag köpa nya?

Ja köp nya drivrutiner du.
Citera
2009-03-05, 20:04
Medlem
D4GGes avatar
Citat:

hahaha, nej

men har du bytt dem sedan du köpte nytt kort isf är det felet...
Citera
2009-03-05, 21:09
Medlem
Trum_Jontes avatar
Du måste avinstallera det gamla grafik kortet. Sen installera dom nya drivrutinerna som kommer med det nya grafik kortet.

För om jag fattar rätt här så kör du på dom gamla drivrutinerna!
Citera
2009-03-08, 10:17
Medlem
Jag körde dom gamla, men nu är dom av installerade och min dator funkar perfekt tack
Citera
2009-03-08, 17:43
Medlem
UnderwearMans avatar
Humor på hög nivå. Köpa drivrutiner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in