Ngon som vet vem den hr "leverantren" r? Och hur gr han? Vore intressant som fan d jag aldrig tyvrr lyckades lura urkund i gymnasiet
Hur han gr? Han skriver egna unika arbeten som folk betalar fr. Det finns hur mnga personer och sidor som helst som erbjuder sig skriva unika uppsatser fr $, s det r knappast ngot nytt.
Hur han gr? Han skriver egna unika arbeten som folk betalar fr. Det finns hur mnga personer och sidor som helst som erbjuder sig skriva unika uppsatser fr $, s det r knappast ngot nytt.
Och dem finns var? r inte intresserad men vore kul att veta vad det r fr typer som hller p med snt.
Flera personer i min klass fuskade p engelska, och vad hnder? Jo, det r bara jag som ker dit p det... Min kompis, som alltid skriver p en extremt sugig grammatik och helt pltsligt en perfekt grammatik blev inte pkommen... Han fick VG!
Sknt att hra att dom fick dit en fuskare tminstone.
Klassas det som plagiat om jag tar min gamla uppsats och anvnder den till en ny uppsats?
Mer som lathet (att ta den lttare vgen) n plagiat. Vissa lrare tillter detta, men de mste d tillfrgas och godknna upplgget. Om du inte gr detta och istllet blir pkommen, s kan straffet bli detsamma som fr de som kopierat ngon annans text.
Mste skicka ett dokument (.pdf) till urkund, men har skyddat filen I hopp om att urkund inte kan komma t allting som str dr..... (dvs ndra,redigera)
Kan det funka?
Mste skicka ett dokument (.pdf) till urkund, men har skyddat filen I hopp om att urkund inte kan komma t allting som str dr..... (dvs ndra,redigera)
Kan det funka?
Varfr skulle urkund vilja ndra p ngot? s lnge det gr att komma t allt som finns i din pdf-fil s borde det rcka?!
Kan det funka?
ndra bara meningsfljd o liknande s kan inte texten spras till ngra trffar p google. Liet jobbigt dock att ndra p allt men anvnd fantasin s kommer du snabbt p stt att uttrycka en wikipedia-text
ndra bara meningsfljd o liknande s kan inte texten spras till ngra trffar p google. Liet jobbigt dock att ndra p allt men anvnd fantasin s kommer du snabbt p stt att uttrycka en wikipedia-text
hahahahahahah kolla spoiler
Dokumentet - [xxxxxxxx] kunde inte behandlas av Urkund p grund av dokumentet r krypterat.
Ditt dokument kommer inte att vidarebefordras till din lrare. Om du korrigerar ditt dokument enligt felet ovan och skickar det p nytt s kommer det att behandlas av Urkund som vanligt.
Med vnliga hlsningar,
Urkund automatisk registrator
D betyder det att dem behver tillgng till att ndra i texten nd
Senast redigerad av BlazeEveryDay 2013-01-28 kl. 14:32.
Dokumentet - [xxxxxxxx] kunde inte behandlas av Urkund p grund av dokumentet r krypterat.
Ditt dokument kommer inte att vidarebefordras till din lrare. Om du korrigerar ditt dokument enligt felet ovan och skickar det p nytt s kommer det att behandlas av Urkund som vanligt.
Med vnliga hlsningar,
Urkund automatisk registrator
D betyder det att dem behver tillgng till att ndra i texten nd
Jag upfattar inter riktigt - gick d bra lr dligt? Hoppas d
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!