Citat:
Jo, kanske är jag en idiot. Ok för mig. Det är ju ett exempel på dina mer ”diskreta” okvädningsord av dina debattmotståndare. Kanske har du vuxit upp något och aktar dig för könsord numer? Jag sökte egentligen samma svar som du önskade av datja. Var ordet läkarhatare kom ifrån. Jag noterade också av ditt svar till mig att du missade fokus då det gällde sista delen av mitt inlägg. ”Kanske man inte ska fästa alltför stor vikt vid enskilda ord, trots allt.” Kanske delar vi den uppfattningen, vid lite eftertanke.
Ursprungligen postat av eloge
Stackars KluvenTunga. Märker du inte hur fel din fokus är? Du får förlåta mig men ditt inlägg visar att du är en totalidiot. Du räknar hur många gånger en användare har skrivit läkarhatare och försöker dra någon slutsats från det. En säkerställd slutsats är att du är en idiot.
Eventuellt skulle man kunna bredda begreppet idiot något utifall en postare som inte ens har tillgång till fup bergsäkert säger: ”Det blir fängelse utan att passera gå”, och snart därpå säger att: ”Nu tillhör jag inte de lyckligt lottade som har tillgång till FUP”. Delar man ut FUP på Bingolotto? Och vad skulle ”turen” då det gäller att inneha FUP, användas till? Att ta tillbaka tvärsäkra påståenden tagna från de egna fria fantasierna? Du kan välja att förlita dig på tur, alternativt att förlita dig på eget arbete och initiativkraft. Jag har inga problem att klassas som idiot i detta stycke, eller i andra.

Däremot har jag, som jag tidigare påttalat, svårt att se anledningen till att också tillföra tiopenthal då givandet av morfin mer än väl skulle kunnat vara dödligt utifrån rådande omständigheter med L. Och det är ju tiopenthal som är själva grundbulten i åtalet. Givandet av penthothal blir inte annat än helt verklighetsfrämmande för mig. Dessutom högst ologiskt. Om nu motivet varit att, oavsett anledning, förkorta barnets liv. Men vi är alla olika - idioter som ickeidioter.