Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
4chan finns, men jag skrev ett svenskt forum!
Sen så handlade inte Konferenserna om kiss och bajs, även om admin af någon jäfvla anledning känner för att dra fram Sturarna i varje tråd som handlar om gamla Flashback.
Det var mindre moralpanik förr och det var mer som en kunskapsbank. Numer så är det som ett jäfvla skvallerforum. TV3 i textform typ.

Ja, forumet går gradvis åt att bli mer och mer "mainstream", de följer strömmen helt enkelt.
Eftersom att flashback har ett stort inflytande numera, och verkar ses utav allmänheten som ett alternativt sätt att läsa skvaller och erotiktips framför datorn i stället för framför Tidningen (exempelvis Aftonbladet, Expressen m.m), så har vi de senaste åren fått en tillstöm utav vad jag vill kalla "vanliga människor". Missförstå mig inte, varje människa är unik. Men jag menar att dessa människor är en stor kontrast till den sortens människor som tidigare huserade på flashback: knarkare, tjuvar och rent av annorlunda människor.
Förr i tiden kunde man få tips på hur man rånade bilar här, nu är uppvigling till brott olagligt.
Man förstår att tjuvarna och resten flyr sin kos.
Citat:
Avundsjuk att du inte får vara med
Ja, de jävlarna har slängt ut mig.