Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-09-25, 19:53
  #1
Medlem
Hejsan, skulle vilja ha lite tips på hur drog tillgången ser ut på Gran Canaria samt priser osv..
Vad kan man få tag på apoteken där utan recept? Är främst ute efter Opiater då.. Vad kostar allt där?
Samt vad kostar röka, cola, tjack, E och allt annat roligt ute på gatan?

Tack för hjälpen // Goof
Citera
2003-09-25, 20:12
  #2
Awaiting Email Confirmation
apoteken

limovane är ju receptfritt, sen finns det ju en sorts benzo - pallar inte kolla upp vad den heter nu... Men kolla i trådarna om medicin online, det finns ju ett företag som säljer från spanien (pharma group eller nått i den stilen tror jag)..

Diazepamen är det recept på, lika så stilnoct - fattar inte varför stilnoct är receptbelagt och imovane'n receptfri.. Men, men..
Ett par kodein-baserade mediciner tycks också vara receptfria..

Jag ska själv till magaluf i oktober och planerar att besöka apoteken där..

Ha de skitbra,
2047
Citera
2003-09-25, 20:51
  #3
Medlem
Pirayans avatar
Bli inte blåst av marockanerna, säljer på dig skit bara. Fråga någon till synes trevlig bartender eller liknande.
Citera
2003-09-25, 21:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
limovane är ju receptfritt, sen finns det ju en sorts benzo - pallar inte kolla upp vad den heter nu... Men kolla i trådarna om medicin online, det finns ju ett företag som säljer från spanien (pharma group eller nått i den stilen tror jag)..

Diazepamen är det recept på, lika så stilnoct - fattar inte varför stilnoct är receptbelagt och imovane'n receptfri.. Men, men..
Ett par kodein-baserade mediciner tycks också vara receptfria..

Jag ska själv till magaluf i oktober och planerar att besöka apoteken där..

Ha de skitbra,
2047


Citat:
Ursprungligen postat av Pirayan
Bli inte blåst av marockanerna, säljer på dig skit bara. Fråga någon till synes trevlig bartender eller liknande.

Tack för upplysningarna Ni som varit där kan gärna komma med lite mer info om priser samt tillgång..
Citera
2003-09-25, 21:46
  #5
Medlem
Springpojkar från stripp klubbarna brukar locka med grejer på Caspan!
Citera
2003-09-26, 20:25
  #6
Medlem
Va där för ett par år sen...fanns mest en jävla massa e och cola....
Träffa faktiskt inte en ända svensk som jobba där som inte tog cola varje dag....så det e bara o fråga nån svensk inkastare eller nått
Citera
2003-09-27, 01:52
  #7
Medlem
å soft några polare va där förra året dom sa att d eva bra grejer & billigt...
Citera
2003-09-28, 15:16
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
limovane är ju receptfritt, sen finns det ju en sorts benzo - pallar inte kolla upp vad den heter nu... Men kolla i trådarna om medicin online, det finns ju ett företag som säljer från spanien (pharma group eller nått i den stilen tror jag)..

Diazepamen är det recept på, lika så stilnoct - fattar inte varför stilnoct är receptbelagt och imovane'n receptfri.. Men, men..
Ett par kodein-baserade mediciner tycks också vara receptfria..

Jag ska själv till magaluf i oktober och planerar att besöka apoteken där..

Ha de skitbra,
2047

Är du säker på att limovanen är receptfri? Verkar konstigt tycker jag.
Har du varit där och köpt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback