2009-03-01, 00:43
Medlem
hejsan för ett par timmar sedan så ville inte mitt windows starta, när burken startade så hann den visa ''välkommen'' skärmen sen slutade skärmen lixom visa bild och det stog ''no signal'' på min data skärm

Jag försöker nu reparera mitt windows och jag har kommit så långt att det står Enheter installeras, MEN nu kom det upp en liten ruta som det stog något i stil med

File needed idecoi.Dll och jag hittade den filen och tryckte på ok men inget hände och rutan kom upp igen, jag upprepar igen och igen tills rutan försvinner, men nu så står installationen stilla ._. vad är problemet?

(kör windows exp pro)

Tack
Citera
2009-03-01, 12:00
Medlem
carbsons avatar
ooo...har du riktigt svinig otur så är det din HDD som har gått i pension.

hade samma problem o efter ett par dagar o en jävla massa försök till omsinstallation o reparation så visade det sig att det var HDD-krash.

bara att skicka iväg på garanti.
Citera
2009-03-01, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
ooo...har du riktigt svinig otur så är det din HDD som har gått i pension.

hade samma problem o efter ett par dagar o en jävla massa försök till omsinstallation o reparation så visade det sig att det var HDD-krash.

bara att skicka iväg på garanti.

men vafaaaann!!!! va sur jag blir.... garantin har gått ut för länge sedan ._.
Citera
2009-03-01, 12:25
Medlem
ronnas avatar
Prova att dra ner Hirens boot cd, bränn på cd, starta upp med skivan, välj något av alternativen som passar ditt problem bäst, följ instruktionerna. Kan reparera startsektorerna på din hd.Vet inte om det funkar på din dator, men hjälpte mig en gång.
Citera
2009-03-01, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronna
Prova att dra ner Hirens boot cd, bränn på cd, starta upp med skivan, välj något av alternativen som passar ditt problem bäst, följ instruktionerna. Kan reparera startsektorerna på din hd.Vet inte om det funkar på din dator, men hjälpte mig en gång.

ska testa
Citera
2009-03-02, 00:14
Medlem
ronnas avatar
Funkade det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem