• 1
  • 2
2009-02-28, 21:49
Medlem
Wajis avatar
Tänk att år för år säga fel artister som både försök och vinnare och ändå få behålla jobbet!!! I vanliga yrken är en sak att kommentera en sak och påstå att det blir så.. M L gör fel hela tiden

Denna misslyckade Journalist måste vara sveriges sämsta alla kategorier..

Vad han han säger blir fel! Vad han än gör så blir det fel!

Behövs huvudsakligen någon kompetens för att bli musik journalist på aftonbladet?

Han hyllade Sara D F som en 5 plus och som en vinnare totalt. Han har gjort så lika så om flera deltagare varje år men ingen har lyckas.. ( ps Sara var jätte duktig men inte så att man grät som han skrev)

Är det så att han säger en sak för att och spelar en annan sak? (han ska visst gamla hårt så många säger att han är en myglare)

Därimot ljuger han för svenska folket hela tiden och uppenbart är en media hora som varken ska bevaka melodifestivalen eller svensk musik..

Markus Larsson= sveriges mest mediastyrda musikhora som får betalt av manager... Den som betalar mest får mest betyg i aftonbladet..

Svenska folket har avslöjat dig dig din media hora
Senast redigerad av Waji 2009-02-28 kl. 21:52.
2009-02-28, 22:44
Medlem
Skrt^s avatar
Antar att du vill veta skvaller om honom? Eller var den här ranten ditt skvaller till oss?
2009-02-28, 22:51
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrt^
Antar att du vill veta skvaller om honom? Eller var den här ranten ditt skvaller till oss?

Med tanke på att du inte har en egen åsikt och knappast en egen talan så säger jag bägge..

Skvaller samt var har ni andra på denna mytoman
2009-02-28, 22:59
Medlem
Quid pro quos avatar
Ganska hård konkurrens om den titeln.

Vågat att föreslå en musikkritiker till detta när det finns viktigare områden som politik.
2009-02-28, 23:01
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Motivera gärna varför just denna journalist på Aftonhoran skulle vara Sveriges sämsta journalist. För att han inte tycker som dig när det gäller artister i Melodifestivalen? Sånt tjafs berättigar knappast till en skvallertråd, det kan du gnälla om i tråden om just Melodifestivalen i stället. Skärpning.
2009-02-28, 23:13
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
Motivera gärna varför just denna journalist på Aftonhoran skulle vara Sveriges sämsta journalist. För att han inte tycker som dig när det gäller artister i Melodifestivalen? Sånt tjafs berättigar knappast till en skvallertråd, det kan du gnälla om i tråden om just Melodifestivalen i stället. Skärpning.

Efter som skvaller inte värka var din grejså säger jag det igen--

1. En människa som har en mega faktor i vad ger 5 plus och hyllar den som slut vinnare.

2 Jag fick höra att denna lilla man spelar hårt på spel och då kan det ju vara av intresse att som media hora kunna styra spel.

3 Läs tråden igen om du inte fattar
2009-02-28, 23:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Låg med huvudet bort från tvn och slumrade, men visst fan var Sara Dawn Finer bäst. Bara för att ni inte tycker likadant betyder det att han är korrupt
2009-02-28, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Ganska hård konkurrens om den titeln.
Det kan man lugnt säga!
2009-03-01, 00:16
Medlem
z2joiss avatar
Äh, han är den ende som lyckats skriva om melodifestivalen med lite distans. Alla andra gamla "rockrävar" verkar ju gå bananas så fort de närmar sig en ishall i Piteå.
2009-03-01, 00:23
Medlem
7331s avatar
Hela tråden är offtopic men jag kan hålla med om att han är totalt värdelös som journalist. Ibland undrar jag om jag och Marcus Larsson har varit på samma konsert för många gånger upplever jag det som att han bara sitter hemma i sitt pojkrum och ljuger ihop något. Heter man inte Håkan Hellström eller The Hives kan man inte få bra betyg av Marcus?

Dock är hela aftonbladet ett sjunkande skepp som liknar The sun mer och mer för varje dag. Fan Se&hör har ju högre trovärdighet.
2009-03-01, 00:30
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Trådstataren har rätt. Vi snackar om en riktig liten sköka här. Fortfarande ett par år efteråt hävdade han att det var väldigt djärvt av the Ark att ställa upp i melodifestivalen med "en djävligt bra rocklåt". Han flackade med blicken då han sa det.

Han ljuger.

Edit: Han är läskigt blekfet också.
2009-03-01, 02:34
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Efter som skvaller inte värka var din grejså säger jag det igen--

1. En människa som har en mega faktor i vad ger 5 plus och hyllar den som slut vinnare.

2 Jag fick höra att denna lilla man spelar hårt på spel och då kan det ju vara av intresse att som media hora kunna styra spel.

3 Läs tråden igen om du inte fattar

Jag har läst tråden. Och skvaller verkar (ja, så stavas det) inte vara din grej heller eftersom trådstarten inte handlade om det utan hur dålig du tyckte att journalisten i fråga var på att betygsätta. Men om du lär dig att stava, skriva ihop och formulera vettiga trådrubriker så blir det säkert bra till slut.

Punkt 1 är fullständigt ointressant, nr 2 är däremot har absolut relevans som skvaller.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in