• 1
  • 2
2009-03-01, 11:57
Medlem
kappuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tänk att år för år säga fel artister som både försök och vinnare och ändå få behålla jobbet!!! I vanliga yrken är en sak att kommentera en sak och påstå att det blir så.. M L gör fel hela tiden

Denna misslyckade Journalist måste vara sveriges sämsta alla kategorier..

Vad han han säger blir fel! Vad han än gör så blir det fel!

Behövs huvudsakligen någon kompetens för att bli musik journalist på aftonbladet?

Han hyllade Sara D F som en 5 plus och som en vinnare totalt. Han har gjort så lika så om flera deltagare varje år men ingen har lyckas.. ( ps Sara var jätte duktig men inte så att man grät som han skrev)

Är det så att han säger en sak för att och spelar en annan sak? (han ska visst gamla hårt så många säger att han är en myglare)

Därimot ljuger han för svenska folket hela tiden och uppenbart är en media hora som varken ska bevaka melodifestivalen eller svensk musik..

Markus Larsson= sveriges mest mediastyrda musikhora som får betalt av manager... Den som betalar mest får mest betyg i aftonbladet..

Svenska folket har avslöjat dig dig din media hora

Jag visste inte att "media hora" skulle särskrivas och att "musikhora" ska skrivas ihop som ett ord.

I övrigt så tycker väl inte jag heller att han är rikets skarpaste populärkulturskribent. Grabben lider av ett gigantiskt Per Bjurman-komplex. Faktiskt nästan lika stort som Bjurmans Mats Olsson-komplex.
2009-03-01, 12:21
Medlem
Jag tycker att Marcus Larsson mognat lite i sin journalistik. Han var värre för 3-4 år sen.

Vet inte om det finns så mycket skvaller om honom? Kommer från Kiruna, fick jobbet på Aftonbladet genom Fredrik Virtanen.
2009-03-01, 13:23
Bannlyst
Han är aktiv på Flashback.
Tror det är emot reglerna att nämna användarnamnet dock.
2009-03-01, 13:28
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Inte att rekommendera, nej.
2009-03-01, 13:30
Medlem
hockeyss avatar
Markus Larsson är fjantig, men att han skulle vara dålig för att han inte tippar rätt vinnare i melodifetivalen är ju bara.. konstigt att påstå. Sportjournalister blir inte dåliga för att de tippar fel, de blir dåliga när de gör sina slutsatser på felaktiga grunder. Tycker inte Larsson verkara vara särskilt inkompetent, men så följer jag inte heller hans skriverier särskilt noga. Du har fel, eller så är du bara avundsjuk på den norrländske gossen.
2009-03-01, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände

Gud förbjude. Vad kan hända då ? Blir man Bannad?
2009-03-01, 21:38
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separoth
Gud förbjude. Vad kan hända då ? Blir man Bannad?
japp
2009-03-01, 21:43
Medlem
Evil Kneivels avatar
Tom Hjelte måste väl aftonhoran va mera stolt över eller?
2009-03-02, 00:05
Medlem
VanDominators avatar
Det enda jag kommer på som kan räknas som skvaller är väl när han i blaskans kampanj om mobbning 2006 gick ut och berättade att han själv var en elak jävel i skolan. Dock inget ovanligt sig att man i den åldern är jävlig mot någon eller några men det är alltid något skvaller.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article459746.ab
2009-03-02, 16:05
Bannlyst
Men finns det någon bra musikskribent på AB? Markus Larsson är helt ointressant, dessutom har han uttalat sig negativt om hårdrock Nog för att han har rätt till sin fullkomligt ointressanta musiksmak och åsikt, men om jag skrev om hårdrock skulle inte jag flika in mina åsikter om jazz e.d. såvida det inte var intressant i sammanhanget. Om Markus Larsson tipsar om nåt håller jag mig undan. Gäller även Per Bjurman. Kristina Pousette som är/var nöjeschef på AB är dock värre, totalt ointressant utan något att tillföra förutom påhittade skandaler och tårar. Vill inte säga nåt mer eftersom jag inte vill avslöja mig själv (Nej, jag är ingen kändis).
2009-03-06, 10:35
Medlem
mishimas avatar
Trådar om usla journalister finns det gott om. Vill du ha skvallertråd för du göra trådstarten bättre.

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in