Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Självfallet hade dottern inte mördats om inte negern gjort det... Har man inte rätt att kritisera import av mördare?
Om vi nu tror på Tomas Quick så har dalmasarna varit överrepresenterade de sista 20 åren när det gäller mord på unga oskyldiga.
Tomas 10 ungefär,
Mattias Flink 6
ett annat mord av ung oskyldig man 2003 tror jag det var i Falun.
Pernilla mordet där man misstänkt en dalmas.
Så sannolikheten för att bli mördad av en tvättäkta svensk måste vara större än att bli mördad av en afrikan. I Sverige.
Jag har inte sett några ilskna hatiska inlägg mot Dalfolk hittills.