2009-12-10, 21:00
  #313
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
SW ansåg var att alla människor har lika värde oavsett hudfärg. ras religion mm. Men mordet kom att fokuseras på det faktum att mördaren var flykting och svart och ökade på främlingsfientligheten. Nu var mördaren svårt psykiskt traumatiserad pga krigsupplevelser i sitt hemland. Så det kanske var lättare att förlåta honom? Det var ju inte av ren ondska han högg ihjäl flickorna.
Mig veterligen är det det enda mord i Sverige som begåtts av en afrikan mot en svensk kvinna.

Snick-snack. Stigge var en fullblodspsykopat som var svårt störd i huvudet. Det finns inga normala fäder som låter sin dotter umgås med negrer.
2009-12-10, 21:21
  #314
Medlem
UT64s avatar
Som motsatt exempel till det fega kräket Wallin kommer här en
liten film som visar vad en amerikansk pappa gör med en sexualdåre
som förgripit sig på hans son.

http://www.youtube.com/watch?v=Oi3Hyxuf5AE

Amerikansk rättvisa vs. Svensk rättvisa

USA-Sverige 1-0
2009-12-10, 21:28
  #315
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Som motsatt exempel till det fega kräket Wallin kommer här en
liten film som visar vad en amerikansk pappa gör med en sexualdåre
som förgripit sig på hans son.

http://www.youtube.com/watch?v=Oi3Hyxuf5AE

Amerikansk rättvisa vs. Svensk rättvisa

USA-Sverige 1-0

En sund mans handling, i kontrast till den vidrige Wallin som i stället stallde sig vid sin dotters mördares sida och kämpade för denne och hans gelikar... Så sjukt att ord saknas för att beskriva hur vidrigt detta är..
2009-12-10, 21:59
  #316
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
SW ansåg var att alla människor har lika värde oavsett hudfärg. ras religion mm.
Den pk-floskeln används för att massimportera all världens människor "det är synd om" till Sverige så de kan åtnjuta svensk välfärd på svenskars bekostnad. Det finns ingen hejd på generositeten när det gäller andras pengar...

Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Men mordet kom att fokuseras på det faktum att mördaren var flykting och svart och ökade på främlingsfientligheten.
Självfallet hade dottern inte mördats om inte negern gjort det... Har man inte rätt att kritisera import av mördare?

Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Nu var mördaren svårt psykiskt traumatiserad pga krigsupplevelser i sitt hemland. Så det kanske var lättare att förlåta honom?
Perfekt att importera potentiella mördare! Bra för Sverige! Bra val Stig!

Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Det var ju inte av ren ondska han högg ihjäl flickorna.
Var det av godhet? Eller visste negern inte att man i Sverige inte fick mörda folk?
2009-12-11, 19:18
  #317
Medlem
aisha51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Självfallet hade dottern inte mördats om inte negern gjort det... Har man inte rätt att kritisera import av mördare?

Om vi nu tror på Tomas Quick så har dalmasarna varit överrepresenterade de sista 20 åren när det gäller mord på unga oskyldiga.

Tomas 10 ungefär,
Mattias Flink 6
ett annat mord av ung oskyldig man 2003 tror jag det var i Falun.
Pernilla mordet där man misstänkt en dalmas.

Så sannolikheten för att bli mördad av en tvättäkta svensk måste vara större än att bli mördad av en afrikan. I Sverige.

Jag har inte sett några ilskna hatiska inlägg mot Dalfolk hittills.
__________________
Senast redigerad av aisha51 2009-12-11 kl. 19:43.
2009-12-11, 19:28
  #318
Medlem
Kom med i matchen!

Qvickhistorien kommer visa sig bli den största enskilda rättsskandalen i modern tid. Häng med lite i debatten och du förstår att hans påstådda mord kan du avskriva direkt.
Ang. Flink tänker jag inte försvara hans sjuka handlande men kolla på nyheterna så ser du att det förekommer massmord, sprängdåd o.s.v. i stort sett vareviga dag, ibland t.o.m. flera gånger, i den muslimska världen. Här i Sverige har det väl hänt två gånger.
Slutsatsen bli då, massmord av svensk = psykisk sjuk, massmord av blatte = förväntat beteende.
2009-12-11, 19:52
  #319
Medlem
aisha51s avatar
jag förstår vad du menar. Att den grundläggande respekten för människoliv finns hos varje psykiskt frisk person i Sverige, men saknas i Afrika, Mellanöstern osv pga krig och motsättningar. Tror du inte att det kommer att ändras när de varit en tid i Sverige och känner sig trygga? Eller tror du att det är genetiskt?
2009-12-11, 21:15
  #320
Medlem
Impertinents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
jag förstår vad du menar. Att den grundläggande respekten för människoliv finns hos varje psykiskt frisk person i Sverige, men saknas i Afrika, Mellanöstern osv pga krig och motsättningar. Tror du inte att det kommer att ändras när de varit en tid i Sverige och känner sig trygga? Eller tror du att det är genetiskt?

Ffa araber och negrer som är födda i Sverige verkar vara överrepresenterade när det gäller våld och kriminalitet, trots att de fått njuta av tryggheten i Sverige. Hur förklarar du det?

Till viss mån är det ett genetiskt problem. Kusingiften ger en massa intellektuella defekter, beteenderubbningar och missbildningar.
2009-12-11, 22:49
  #321
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
jag förstår vad du menar. Att den grundläggande respekten för människoliv finns hos varje psykiskt frisk person i Sverige, men saknas i Afrika, Mellanöstern osv pga krig och motsättningar. Tror du inte att det kommer att ändras när de varit en tid i Sverige och känner sig trygga? Eller tror du att det är genetiskt?

Hur många svenskar skall få sätta livet (och sina plånböcker) till innan dessa lycksökare blir "trygga"? 10, 10 000?
2009-12-11, 23:43
  #322
Medlem
aisha51s avatar
Det är ju sorgligt om det är så som du säger.
De araber jag känner har bra utbildning, betalar skatt, pratar svenska lika bra som jag och springer inte runt och våldtar och mördar varken svenskar eller landsmän.
2009-12-11, 23:56
  #323
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Det är ju sorgligt om det är så som du säger.
De araber jag känner har bra utbildning, betalar skatt, pratar svenska lika bra som jag och springer inte runt och våldtar och mördar varken svenskar eller landsmän.

Jaha. Är det Ali, den juste pizzabagaren och Leifi den trevliga taxichauffören som du grundar detta på eller?

Vi vill inte ha araber eller negrer här - oavsett om de har bra utbildning, betalar skatt eller pratar svenska. De hör inte hemma här.
2009-12-12, 01:51
  #324
Medlem
Paradocss avatar
...Hallå, för att förstå detta fenomen måst man studera nutidhistoria. I alla extrema ismer finns liknande situationer. Det bottnar i en mycket stark idealism som gränsar till religiös fanatism. I Sovjet fanns det barn som angav sina föräldrar.

Dessa PK-ister kan in i döden säga att "man ska inte dra alla över en kam..."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in