Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Hur många här skulle skära av sig kuken och börja (ja sa börja) hata
kvinnor bara för att eran son skulle bli mördad av en kvinna...?
Men jisses. Du ser alltså på mänskligheten som en enda stor familj? Som är omöjlig att bryta ner i smågrupper? Det är en förenkling som heter duga.
Om kvinnan som mördade min son tillhörde någon radikal kvinnogrupp, då skulle jag givetvis vara misstänksam mot just denna kvinnogrupp. Hata? Ja, varför inte? Just denna kvinnogrupp kanske är (uppenbarligen) väldigt aggressiva mot män, och eftersom jag är en man blir de automatiskt mina fiender. Sedan är väl medlemmarna individer som alla andra, eller hur? Men de HAR TAGIT ställning i sin grupptillhörighet, och min son har strukit med på grund av deras åsikter, livsstil och beteende. Alla kvinnor i denna grupp är inte potentiella mans-mördare, men gruppen som sådan frambringar uppenbarligen folk som är skadliga för mig och min hypotetiske döde son.
Whats not to dislike?
Samma sak med svartskallar och negrer. Du vet mycket väl att svartskallar är mer aggressiva mot svenskar än tvärtom. Svartskalle-gruppen som sådan frambringar uppenbarligen människor som när ett hat mot svenskar, eller vita (om de är niggers). Våra fängelser är smockfulla med svartskallar. Våra gator görs osäkrare på grund av deras närvaro. Det spelar ingen roll att din morsa och farsa "sköter sig", eller att du sköter dig. Fenomenet invandring för med sig potentiellt negativa konsekvenser för mina familjemedlemmar, och definitivt negativa konsekvenser för Sveriges ekonomi och välfärd och allmänna trygghet.
Du ber mig acceptera detta? Du ber mig att INTE smäda en idiot som blir anti-rasist när hans dotter får halsen avskuren av en nigger?
Är du seriös?