2009-12-12, 03:31
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradocs

Dessa PK-ister kan in i döden säga att "man ska inte dra alla över en kam..."

Stig Wallin förlät ju t om negern.. Ett riktigt psyco
2009-12-12, 03:50
Medlem
carass avatar
så vad står i stig wallins testamente?
alla mina tillgångar och pengar ska tillfallas negern som våldtog och därefter dödade min dotter.. ??
2009-12-12, 11:35
Medlem
Rektangels avatar
Stig och hans gelikar som bekämpar hjärnspöken och ser nazister överallt, blundar medan vi låter hela landet översvämmas med jihadister.

Hur många "nazister" begår gatuvåld? Våldtäkter? Mord?
Politiskt våld förknippar jag främst med AFA och andra med kopplingar med expo.

Ibland kommer faran från ett håll man minst anar och det fick Stig erfara.
Ironiskt att han främst fruktade nazister och rasister...

Empati..? Hur mycket empati finns i de kulturer där vi nu hämtar våra invandrare..? Målet är troligen att dränka "nazisterna" (Stigs hjärnspöke) i mångkultur?

Stig och hans gelikar är så rädda för spöken från 30-talet att de hellre fyller landet med empatilösa våldtäktsmän,mördare och andra kriminella med syftet att "nazisterna" ska dränkas och gå under i mångkultur.

Resultatet har blivit det omvända..

Skulle inte förvåna mej om Stig har nån morbror/farbror som värvats till waffen SS..? En psykologisk gåta såvida han inte är .....jude.
Senast redigerad av Rektangel 2009-12-12 kl. 11:44.
2009-12-12, 11:37
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Om vi nu tror på Tomas Quick så har dalmasarna varit överrepresenterade de sista 20 åren när det gäller mord på unga oskyldiga.

Tomas 10 ungefär,
Mattias Flink 6
ett annat mord av ung oskyldig man 2003 tror jag det var i Falun.
Pernilla mordet där man misstänkt en dalmas.

Så sannolikheten för att bli mördad av en tvättäkta svensk måste vara större än att bli mördad av en afrikan. I Sverige.

Jag har inte sett några ilskna hatiska inlägg mot Dalfolk hittills.

De som föll offer var kanske ortsbor..?
Har du tänkt på detta?
2009-12-12, 11:38
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Om vi nu tror på Tomas Quick så har dalmasarna varit överrepresenterade de sista 20 åren när det gäller mord på unga oskyldiga.

Tomas 10 ungefär,
Mattias Flink 6

Så sannolikheten för att bli mördad av en tvättäkta svensk måste vara större än att bli mördad av en afrikan. I Sverige.

Om det nu skulle stämma så är det ju tragiskt. Jag tror iofs att Quick är en psykskadad mytoman och endast skyldig till lögner och fantasier. Det finns mördare och annat löske bland alla folk och i alla samhällen, att importera mer problem är däremot oförlåtligt. Stigs gärning är oförklarlig och bör jämställas med förräderi särskilt som han belastat skattebetalarna för att kunna driva sitt korståg.

Att man plockar in en psykskadad neger som i ilska över att bli nobbad våldtar och mördar sitt ex är fullkomligt oacceptabelt. Att han dessutom mördade exets vännina finns ju bara inte ord för...

Invandrare och deras barn är skyhögt överrepresenterade i brottsstatistiken något som jämte de enorma kostnaderna borde vara skäl nog att avsluta detta sociala projekt och börja återställa ordningen (full och obegränsad repatriering av icke integrerade och självförsörjande element).
2009-12-12, 11:43
Medlem
Citat:

Tomas 10 ungefär,
Mattias Flink 6

Tomas Quick har inte mördat en enda människa.
http://svt.se/2.86230/1.1339113/thomas_quick?lid=puff_1355077&lpos=lasMer
Men det är en mycket intressant rättsskandal.
2009-12-12, 12:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Fegheten frodas på nätet (demokrati-inskränkning frodas på nätet?)

"Det är med sorg och besvikelse jag kan konstatera att rasismen smyger sig in i många internetforum. Illvilliga, ofta irrelevanta på tok för mörka att vädra offentligt (eftersom man då inte vågar stå för dem) Likaså personliga påhopp. Inte heller Allehanda.se har varit förskonade ifrån detta
Vilka är ni därute som inte drar er ens för att fläcka ner en avliden man? eller en våldtagen flicka eller kvinna? Vilka är ni som skyddade bakom intetsägande signaturer vräker ur er okvädheter enbart avsedda att såra och uppröra, eller för att sprida budskap i syfte att så split mellan olika folkgrupper.
Jag brukar försvara komentatorsfunktionen som en av det ädlare formerna av yttrandefrihet. När den används rätt, måste jag tyvärr tillägga

Någon gång nu och då tar jag mig stjälv en funderar på, kalla det ur ett stjälvransakande perspektiv, för att försöka lista ut varför denna nätanonymitet så lätt triggar igång de mörkar krafterna i vårt sammhälle
Jag kommer alltid till samma slutsats. Det finns ett antal männirskor därute med alldeles för mycket fritid - och alldeles för få ideer kring vad de ska använda den till"

Jimmie Näslund(R) Lördagskrönikan

Tidningen Ångermanland
2009-12-12, 12:58
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
"Det är med sorg och besvikelse jag kan konstatera att rasismen smyger sig in i många internetforum. Illvilliga, ofta irrelevanta på tok för mörka att vädra offentligt (eftersom man då inte vågar stå för dem) Likaså personliga påhopp. Inte heller Allehanda.se har varit förskonade ifrån detta
Vilka är ni därute som inte drar er ens för att fläcka ner en avliden man? eller en våldtagen flicka eller kvinna? Vilka är ni som skyddade bakom intetsägande signaturer vräker ur er okvädheter enbart avsedda att såra och uppröra, eller för att sprida budskap i syfte att så split mellan olika folkgrupper.
Jag brukar försvara komentatorsfunktionen som en av det ädlare formerna av yttrandefrihet. När den används rätt, måste jag tyvärr tillägga

Någon gång nu och då tar jag mig stjälv en funderar på, kalla det ur ett stjälvransakande perspektiv, för att försöka lista ut varför denna nätanonymitet så lätt triggar igång de mörkar krafterna i vårt sammhälle
Jag kommer alltid till samma slutsats. Det finns ett antal männirskor därute med alldeles för mycket fritid - och alldeles för få ideer kring vad de ska använda den till"

Tidningen Ångermanland

Anledningen till att folk inte "vädrar" sig offentligt är för att etnisk och kulturell stolthet är så patologiserade idag att människor riskerar förlora sina jobb och bli bannlysta.
Vad är det för männikor därute i massmedias mörka grottor, som tar sig rätten tillsammans med politiker att byta ut hela nationers folk och kulturer?
2009-12-12, 14:58
Medlem
Rektangels avatar
Citat:

Tidningen Ångermanland

Dra känsloargumentet för den norska regeringen för sakargument har du inga.
Läs hur de agerar. Vifta med Auschwitzkortet mot dom istället.
Där ligger även Åkesson i lä.
Gjorde den norska regeringen fel..?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=1075244

All svensk media är dödstyst..undrar vem som kommer rapportera om denna nyhet..?
Senast redigerad av Rektangel 2009-12-12 kl. 15:46.
2009-12-12, 15:42
Medlem
aisha51s avatar
För mig är det helt ok att för fram obekväma åsikter, om man känner att man inte kan få uttrycka dem i annat forum.
Jag klarar av att bli kallad IQ befriade bastard, parasiterande ökenråtta mm.
Jag tolkar ilskan mera riktad mot en politik som man ansett förts över deras huvuden, mot deras vilja.
Men snälla ge er inte på Stig Wallin. Även om ni finner hans handling oförståelig och omanlig. Tänk på hans familj.
Jag kommer alltid att beundra SWs mod och godhet att förlåta.
Jag vet vad ni tycker, rikta er ilska och energi mot det som det gäller, som sagt det finns ett politiskt parti där ni kan få gehör i just invandrarfrågan.
För övrigt har alla i min familj jobbat hårt, betalat mer skatt än de flesta svenskar och skött oss väl. Men ut ska vi
Senast redigerad av aisha51 2009-12-12 kl. 15:50.
2009-12-12, 15:46
Medlem
genseriks avatar
Citat:

Tidningen Ångermanland
Jag skulle svara honom:

Det är ju märkligt att Jimmie Näslund inte förstår att det åsiktsförtryck han och hans gelikar företräder skapat denna situation. Till att börja med är det att inte få vara fri att vara kritisk mot en förd politik som i sig inte är förankrad i ett demokratiskt beslut odemokratiskt. Det är dock bekvämt för Näslund att kunna spela ut 'demokratikortet' när det passar! Att insinuera att meningsmotståndare har för mycket fritid är mästrande och oförskämt. Så Jimmie, det är med både glädje och skadeglädje jag nu ser reaktionen på ert kulturmarxistiska blattekramande åsiktsförtryck ta sig uttryck allt oftare och i allt starkare ordalag! Faktum är att folkomröstningen i Schweiz bara verkar vara början på allt starka motstånd mot multikulturpolitiken... Förbered er på betydligt tuffare tider!
2009-12-12, 15:48
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Jag skulle svara honom:

Det är ju märkligt att Jimmie Näslund inte förstår att det åsiktsförtryck han och hans gelikar företräder skapat denna situation. Till att börja med är det att inte få vara fri att vara kritisk mot en förd politik som i sig inte är förankrad i ett demokratiskt beslut odemokratiskt. Det är dock bekvämt för Näslund att kunna spela ut 'demokratikortet' när det passar! Att insinuera att meningsmotståndare har för mycket fritid är mästrande och oförskämt. Så Jimmie, det är med både glädje och skadeglädje jag nu ser reaktionen på ert kulturmarxistiska blattekramande åsiktsförtryck ta sig uttryck allt oftare och i allt starkare ordalag! Faktum är att folkomröstningen i Schweiz bara verkar vara början på allt starka motstånd mot multikulturpolitiken... Förbered er på betydligt tuffare tider!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in