Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Nja, det är väl inte riktigt det som sägs. Ditt (ohyggliga) exempel vore mer passande om du samtidigt hade börjat i en eller annan organisation som ägnar sig åt att bekämpa hatet mot just vita svenska villaägare. Jag skulle tro att det är den logiken Keruac invänder mot. En gissning från min sida.
Han jobbade väl redan tidigare mot rasism?
Så om jag var medlem i villaägarnas riksförbund så bör jag alltså gå ur eftersom mördaren var det?
Herregud...
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det sunda förnuftet och den historiska erfarenheten kräver av varje individ att han eller hon informerar sig om den extremt våldsamma, enormt omfattande negerbrottslighet som riktas mot vita i samhällen där stora mängder negrer tillåts vistas med lösa tyglar (i "demokratiska", liberalkapitalistiska samhällen som USA, England, Frankrike). Man bör även orientera sig om det groteska tillståndet i det svarta Afrika:
http://www.newnation.org/
http://www.iamanenglishman.com/
Stig Wallin var en ömklig sosseidiot som vägrade ta lärdom av att dottern och en annan flicka mördades av en "traumatiserad" neger. Till sin dödsdag arbetade gubbfan outtröttligt på att Sverige skulle importera så många "traumatiserade" unga negrer som möjligt. Detta innebar att Stig Wallin och alla som agerar som han gjorde klassas som folkfiender.
http://www.newnation.org/
http://www.iamanenglishman.com/
Stig Wallin var en ömklig sosseidiot som vägrade ta lärdom av att dottern och en annan flicka mördades av en "traumatiserad" neger. Till sin dödsdag arbetade gubbfan outtröttligt på att Sverige skulle importera så många "traumatiserade" unga negrer som möjligt. Detta innebar att Stig Wallin och alla som agerar som han gjorde klassas som folkfiender.
"Folkfiende" för att man verkarde för medmänsklighet!? Det är en mänsklig rättighet att kunna fly undan krig (jepp, det är med på FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 13 och 14), han var väl snarare en "Folkhjälte" för mänskligheten för att han stod upp för denna.
Och vad har det för jävla skillnad om det är en "neger" som begår ett brott än om det är en vit man? Om båda är svenskar så ska de behandlas och dömas på samma villkor, och om de inte är de så bör de utvisas.
