2009-12-09, 14:08
Medlem
BluesPowers avatar
Undrar lite vart mamman var i allt det här, var hon lika pigg på att försvara sin dotters mördare? nån som har koll?
2009-12-09, 15:22
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Det var inte stig wallin som var initiativtagare till 5 i tolv rörelsen utan hans dotter Sara. Skälet till att han vigde sitt liv åt kampen mot rasism hade inget med mordet av invandrare att göra utan mer att han på detta sätt visade respekt för sin dotters engagemang och ville fullfölja det hon påbörjat. Han hade gjort det även om dottern dött i en bilolycka. Eller blivit mördad av svenskar.
Svinet Stig är lika mycket svin även med ditt inlägg applicerat. Sinnessjukt svin t o m.

Dottern hade lika gärna kunnat ha en kampanj där hon kämpade mot fördomen att kungskobror har ett dödligt gift. Dottern blir biten av en kobra efter provokation och dör. Svinet Stig anser ändå att dottern har rätt - trots alla dödsfall varje år plus dotterns eget liv - och väljer att fortsätta kampanja för att kungskobrors gift är ofarligt.

Sinnessjukt!
2009-12-09, 17:21
Medlem
aisha51s avatar
Jag är säker på att Pappa Stig hade samma åsikter som Sara även innan hon dog. Men han tyckte att det var viktigt att agera just då efter mordet när han fick uppleva alla reaktioner ( främlingsfientliga). I mitt tycke var han en sann kristen, som klarade att förlåta den här pojken. Enligt min lärare hade killen som mördade sara svåra psykiska trauman efter att ha tvingats delta i kriget i Eritrea. Jag tror och hoppas att han fick vård efter det som hände.
Senast redigerad av aisha51 2009-12-09 kl. 17:46.
2009-12-09, 17:52
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Enligt min lärare hade killen som mördade sara svåra psykiska trauman efter att ha tvingats delta i kriget i Eritrea. Jag tror och hoppas att han fick vård efter det som hände.

Så tråkigt för Sara, Stig och alla andra att den psykotiske negern flyttade hit då... Jag tror förvisso också att han fick "vård" efter det som hände, men jag hoppas att han svalde sin egen tunga och dog i sömnen.
2009-12-09, 18:44
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Enligt min lärare hade killen som mördade sara svåra psykiska trauman efter att ha tvingats delta i kriget i Eritrea. Jag tror och hoppas att han fick vård efter det som hände.
Det är som att skjuta på öppet mål, men i alla fall:

Krig är hemskt. Människor blir skadade fysiskt och psykiskt.
Det är INTE Sveriges ansvar att ta hand om världens krigsveteraner.

När det gäller Stig W. har jag känslan av att han gjorde en slags
pervers karriär genom dotterns död. Många dörrar öppnar sig om man
är mot "rasism" och bidragen och ryggdunkarna står som spön i backen.

OM det var så att gärningsmannen var psyksjuk kunde man ju tänka sig
att Stig W. engagerat sig för bättre mentalvård..

När det gäller eldsjälar som engagerar sig, hittar man dem oftast bland
folk som inte gör så mycket väsen av sig; Gamla tanter som hjälper
Röda Korset utan betalning, en tandläkare som åker till ett fattigt land
och lagar tänder gratis några veckor eller en kristen grupp som åker
till Nordkorea för att hjälpa till att bygga upp ovädersdrabbad by.

Stig W. var en äcklig sosse-amöba som kunde koderna för att nå
"framgång" i bidragssverige. En jävla FAKE.
2009-12-09, 19:43
Medlem
Citat:
Det var ingen slump att det var en eritrean och inte en svensk som mördade flickorna alltså. Visar ju att det var invandringen (som Wallin ville öka) som tog livet av dem.
2009-12-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Stig Wallin.

Hans dotter blev mördad av en afrikan. Stig Wallin väljer då (av någon outgrundlig anledning) att börja kämpa mot rasismen.
Stig väljer att börja bekämpa svenskarnas rasism.

Givetvis så faller PK media nästan i gråt av tacksamhet över Stigs kamp mot svenskarnas rasism. Så Stig får givetvis vräka ut sig i PK media som den nyttiga idioten han är.

Ibland så undrar jag hur Stig kan orka med att se sig själva i spegeln?

I somras blev en av mina goda vänner mördad. Enligt din logik bör jag alltså gå omkring och hata alla som är:

A Vita
B Svenskar
C Villa-ägare

Bara för att idioten som gjorde detta frukantsvärda brott var det. Det låter som riktigt sunt förnuft, eller hur?
2009-12-09, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lobax
I somras blev en av mina goda vänner mördad. Enligt din logik bör jag alltså gå omkring och hata alla som är:

A Vita
B Svenskar
C Villa-ägare

Bara för att idioten som gjorde detta frukantsvärda brott var det. Det låter som riktigt sunt förnuft, eller hur?
Nja, det är väl inte riktigt det som sägs. Ditt (ohyggliga) exempel vore mer passande om du samtidigt hade börjat i en eller annan organisation som ägnar sig åt att bekämpa hatet mot just vita svenska villaägare. Jag skulle tro att det är den logiken Keruac invänder mot. En gissning från min sida.
2009-12-09, 20:18
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

A Vita
B Svenskar
C Villa-ägare

Det sunda förnuftet och den historiska erfarenheten kräver av varje individ att han eller hon informerar sig om den extremt våldsamma, enormt omfattande negerbrottslighet som riktas mot vita i samhällen där stora mängder negrer tillåts vistas med lösa tyglar (i "demokratiska", liberalkapitalistiska samhällen som USA, England, Frankrike). Man bör även orientera sig om det groteska tillståndet i det svarta Afrika:

http://www.newnation.org/

http://www.iamanenglishman.com/

Stig Wallin var en ömklig sosseidiot som vägrade ta lärdom av att dottern och en annan flicka mördades av en "traumatiserad" neger. Till sin dödsdag arbetade gubbfan outtröttligt på att Sverige skulle importera så många "traumatiserade" unga negrer som möjligt. Detta innebar att Stig Wallin och alla som agerar som han gjorde klassas som folkfiender.
Senast redigerad av Ezzelino 2009-12-09 kl. 20:20.
2009-12-09, 20:19
Medlem
genseriks avatar
Citat:

A Vita
B Svenskar
C Villa-ägare

Beklagar!

Du vet mycket väl vad denna tråden handlar om så du behöver inte dumma ut dig... Vad många i tråden vill ha sagt är att invandrare är gravt överrepresenterade i kriminalitet och att det således är onödigt att verka för ökad invandring!
2009-12-09, 20:21
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:

A Vita
B Svenskar
C Villa-ägare

Tråkiga saker händet i världen men tänker du gå i fackeltåg nu för att alla vita, svenskar, villa-ägare som mördar ska få det bättre ?
2009-12-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
ja vad dog han av?
Uppgifter säger "efter en tids sjukdom", men någon som vet mer?

Dog han sinnesförvirrad?
( han verkade vara det då han levde)
Han gick åter till rötterna och inledde ett förhållande med en neger. Stig dog i sviterna av den mycket ovanliga sjukdomen aidsebolasyfilis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in