2009-12-08, 16:08
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Börje Ahlsteth pratar om sin förstorade pitt för 5i12:s räkning
http://www.youtube.com/watch?v=VF3H8ZlyRD4

Julafton och midsommarafton är två viktiga inslag i mångkulturivrarnas argumentation.

Jag menar, vad är den hemska midsommarstången, eller den "förstorade penisen" som han kallar den för, mot våldtäkter under pistolhot, 400 procent ökning i butiksrånen de senaste åren och andra läckerheter som mångkulturen bjuder på?
2009-12-08, 16:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Det gamla fyllot Ahlstedt borde också krypa ner i graven nu.

Stig Wallin, vad kan sägas om honom mer än allt som redan sagts?
Att han var en dumdryg sossekretin och trälättling som vigde sitt liv åt att underlätta för asiater och afrikaner att ta över de nordiska länderna?
Att han fostrade sin dotter, mördad jämte en annan flicka av en bindgalen eritrean, på ett sätt som direkt ledde till mordet på henne?

http://allehanda.se/opinion/ledaretalib/1.1590967

Citat:
"Den rörelse som Wallin varit ansiktet utåt för i 20 år kommer att också att leva vidare, då det 5i12-rörelsen kämpar för är viktigare än någonsin; 5i12-rörelsen har just lanserat en kampanj som syftar till att förhindra att politiker med främlingsfientliga åsikter på agendan tar plats i beslutande församlingar."

http://www.nordisk.nu/showthread.php?p=449830
2009-12-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorty
Det dröjer inte länge för en det blir en trend att säga åt sina barn att man faktiskt ska ta godis från främlingar och att främlingsgodis är det godaste godiset av alla. Allt för att motvärka "Främlingsfientlighet"..

För några år sedan så talades det ju om att unga svenska kvinnor "frikostigt skulle möta det okända" eller nåt sånt. Jag minns inte den exakta lydelsen men det var nåt åt det hållet.
2009-12-08, 17:04
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
För några år sedan så talades det ju om att unga svenska kvinnor "frikostigt skulle möta det okända" eller nåt sånt. Jag minns inte den exakta lydelsen men det var nåt åt det hållet.

Jag skrattade högt ett elakt skratt när jag läste att unga svenska kvinnor "frikostigt skulle möta det okända"!

Tack för det!
2009-12-08, 22:23
Medlem
Keruacs avatar
Citat:

Man blir helt förbluffad.
Denna Börje Ahlstedt borde bestraffas.
Alltid detta självhatets budskap.
Givetvis alltid applåderad av våra sk journalister.

Stig Wallin var en man helt utan någon moral.
Givetvis så föll media ner på knä av tacksamhet över denna Stig Wallin. Dottern mördad av en neger - och Stig viger sitt liv åt att bekämpa svenskarnas rasism!
Hur lågt kan man egentligen sjunka?

Jag fäller iaf inga tårar..
2009-12-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac

Givetvis så föll media ner på knä av tacksamhet över denna Stig Wallin. Dottern mördad av en neger - och Stig viger sitt liv åt att bekämpa svenskarnas rasism!

Nej, jag instämmer. Hur fan kan karln pissa så på sin mördade dotter?
Helt jävla ofattbart!! Det enda som kan rädda hans anseende är att han fastställts blivit sinnessjuk i samband med mordet.
I annat fall hatar jag Wallin mer än den lågintelligenta mördarnegern.
2009-12-09, 10:24
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac

Fast det som sägs av 'misjö' Ahlsteth är ju ganska effektivt och svårt att värja sig emot för en stor massa.
Det enda motargumentet jag kan komma på faktiskt är väll förutom stjälvföraktet att midsommar för oss är en tradition som inträffar 1 dag om året..utan direkt inblandning av kristendomen, medans man gjort det enkelt för sig genom insinuationen att Mr.Kuwait i nattskjortan som åmar sig över servetten bara utför en motsvarande tradition, kanske med viss inblanding utav en destruktiv koran.

Filmen vill väll att tittaren ska tolka alla religösa påbud muslimen företar sig som enbart jämförbara traditioner, det som sker inuti en moske är difakto en tradition!
kanske hade det varit liiiite jämförbararare om dom lagt in en bild på ramadan efter julafton i istället? och det är ju knappast musslornas ramadan-firande här i Sverige vi många är misstänksamma emot, men att göra så istället hade videon inte kunnat spela på främlingsräddsla-kortet lika effektivt, så det är antagligen väldigt utstuderat val utav bild med en tillbedjande muskman
Senast redigerad av Herr Bökberg 2009-12-09 kl. 11:05.
2009-12-09, 10:55
Medlem
Jag firar inte någon människas död, men det finns ju personer som jag inte sörjer att de dör. Eller personer som jag tycker gjort mer skada än nytta och som när de dör inte kan göra mer skada. Wallin var en av dessa personer.
2009-12-09, 11:01
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Jag firar inte någon människas död, men det finns ju personer som jag inte sörjer att de dör. Eller personer som jag tycker gjort mer skada än nytta och som när de dör inte kan göra mer skada. Wallin var en av dessa personer.
Ja, Sverige skulle bli en mycket bättre plats för våra efterkommande om han gick samma öde tillmötes som dottern sin.
2009-12-09, 12:20
Medlem
aisha51s avatar
Det var inte stig wallin som var initiativtagare till 5 i tolv rörelsen utan hans dotter Sara. Skälet till att han vigde sitt liv åt kampen mot rasism hade inget med mordet av invandrare att göra utan mer att han på detta sätt visade respekt för sin dotters engagemang och ville fullfölja det hon påbörjat. Han hade gjort det även om dottern dött i en bilolycka. Eller blivit mördad av svenskar.
Senast redigerad av aisha51 2009-12-09 kl. 12:30.
2009-12-09, 12:53
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51
Det var inte stig wallin som var initiativtagare till 5 i tolv rörelsen utan hans dotter Sara. Skälet till att han vigde sitt liv åt kampen mot rasism hade inget med mordet av invandrare att göra utan mer att han på detta sätt visade respekt för sin dotters engagemang och ville fullfölja det hon påbörjat. Han hade gjort det även om dottern dött i en bilolycka. Eller blivit mördad av svenskar.
Två fel gör inte ett rätt...
2009-12-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aisha51

"Idioten lär av sina misstag. Den kloke lär av andras."

Wallin tycks inte lära sig öht, så jag vet inte i vilket fack jag ska stoppa in honom..

"Oj, min dotter trodde att krokodiler var snälla söta djur, men sen blev hon uppäten av en. Nu ska jag fortsätta propagera för att krokodiler är snälla djur."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in