2009-12-15, 09:52
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Lyssna inte på dom här bönderna. Dom vet inte ett ruttet piss.

Sen kan man ju vända på frågan?

Till alla er realisteriska rasister: om er dottern skulle bli dödad av en svensk,
skulle ni genast börja hata svenskar och byta sida och propagera för
mångkultur och massinvandring?

Motiver ert svar....

Svaret begriper du dig uppenbarligen inte på, men jag gör ett försök.

Svenskarna är mitt folk. Jag kan inte hata mitt eget folk för vad bottenskrapet tar sig för, utan jag får begränsa mig till individen. Du kan inte byta ut din familj, lika lite som du kan byta ut ditt folk - du tillhör dem oavsett du vill det eller ej.

Men annat är det med svartskallar och niggers etc. De HAR ett eget land att förpesta med sin närvaro. DE borde ta hand om sitt bottenskrap - inte vi. Vi BEHÖVER inte ta in massa människor från andra folkslag, och således är allt våld som drabbar svenskarna totalt onödigt, och en SKAPAD situation. De som FÖRSVARAR detta system ska givetvis hållas ytterst ansvariga, tillsammans med individen som begår nidingsdådet, för de liv som förstörs.

Men när icke-svenskar är så tydligt överrepresenterade i allt våld och skit, när de bor i sina brinnande getton, när deras närvaro är så TOTALT kontraproduktiv... varför ska jag gilla dem då? Varför ska jag inte peka ut gruppen som ynglar fram problemen, och benämna den vid namn: problem. Jag skiter väl i om jag drar alla över en kam - de är skyldiga tills motsatsen har bevisats. Och samtliga är skyldiga till att kolonisera ett land som inte är deras - bara för att deras egna skitländer inte faller dem i smaken.

Därför är det skit samma om de sköter sig eller inte: ni HAR ett land som ni kan bo i. Varför i hela fridens namn måste ni tvinga på er närvaro på oss? Vi vill inte ha er här. Och ni själv skulle må bättre av att bo hos ert eget folk. Ingen mår bra av att leva i exil.

Och ingen mår bra av mångkultur inom samma lands gränser. Du som jugge borde fatta hur svårt olika folk har för att dra jämnt. Juggeland... ord som "etnisk rensning" dyker upp i min skalle... så gick det med er jävla mångkultur. Och för att ni börja döda varandra måste nu VI stå ut med er...

Kan ni verkligen - VERKLIGEN - inte förstå att vi svenskar kanske har synpunkter på detta?
2009-12-15, 09:57
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Nej, jag skulle hysa avsky mot personen men nu är det fråga om importerade problem som dessutom är överrepresenterade i brottsstatistiken. Eftersom du inte har en nationellidentitet förväntas du heller inte förstå så enkla samband.

Så allt har med överrepresentation att göra?

Så bara för att det är importerat och överrepresenterat så är det allvarligt
men inte annars.

Citat:
Ursprungligen postat av genserik
Ditt nick antyder att du skulle kunna vara serb, mästare i rasism och etniskt våld i Europa de senaste 50 åren. Och så sitter du här på fb och försvarar asylturister, bidragsparasiter och kravmaskiner från subsahara, MENA och albanien...

Ditt enormt infantila behov av att kollektivisera människor visar ju på
hur korkad du är och hur värdelösa din åsikter är i den här frågan.

Bara för att det finns rasister i mina föräldrar hemland så är man enligt din
mening därmed diskvalificerad att kritisera rasism?

Otroligt korkat påstående....

Därför klarar du inte av att se att jag försvarar vissa värdegrunder och
rättsprinciper och en vissa kollektiv.

Sen är det ju dessutom så att det enligt BRÅ senaste rapport så var
det under aktuell perdiod 11 afrikaner som blev dömda för dödligt
våld samtigt som det var 257 stycken svenskar som dömdes.

Men om vi ska ta ditt resonemang på det sättet måste det ju innebära
att alla kvinnor som får sina döttrar mördade av män därmed även
måste hata alla män därefter.

Du är så jävla bortgjord......
2009-12-15, 10:07
Medlem
Doncos avatar
Citat:

Elva dödstillbud som aldrig skulle ha hänt om vi inte hade haft afrikaner i Sverige. Afrikaner som Stig Wallin med flera vill ha här.

Förstår du logiken eller är du för balkantjock i huvudet för att ta till dig detta?

"10 år i juridiken"
2009-12-15, 10:33
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Så allt har med överrepresentation att göra?

Så bara för att det är importerat och överrepresenterat så är det allvarligt
men inte annars.

Ditt enormt infantila behov av att kollektivisera människor visar ju på
hur korkad du är och hur värdelösa din åsikter är i den här frågan.

Bara för att det finns rasister i mina föräldrar hemland så är man enligt din
mening därmed diskvalificerad att kritisera rasism?

Otroligt korkat påstående....

Därför klarar du inte av att se att jag försvarar vissa värdegrunder och
rättsprinciper och en vissa kollektiv.

Men om vi ska ta ditt resonemang på det sättet måste det ju innebära
att alla kvinnor som får sina döttrar mördade av män därmed även
måste hata alla män därefter.

Du är så jävla bortgjord......
Bortgjord? Hur menar du nu?

Citat:
Ursprungligen postat av mihailovic
Sen är det ju dessutom så att det enligt BRÅ senaste rapport så var det under aktuell perdiod 11 afrikaner som blev dömda för dödligt våld samtigt som det var 257 stycken svenskar som dömdes.
För det första jämför du en grupp bestående av några tusen som ändå lyckas få ihop 11 domar(!) med ursprungsbefolkningen på flera miljoner... Är inte det överrepresentation om något? Det är dessutom 11 dödsfall och en massa lidande som förmodligen aldrig inträffat om inte dessa afrikaner befunnit sig här.

Din retorik, om man nu kan definiera denna som sådan då den är infantil, tafflig och full med känsloargument gör dig och multikultikramarna en otjänst. Du är en helt enkelt en god valarbetare för SD! Du behöver jobba lite med stavningen också...

Du är serb och inget annat. Propagera för mångkultur i Serbien istället så du får ett perspektiv på hur populärt det är. Jag har inget emot serber men jag kan ju villigt erkänna att jag inte skulle bli särskilt ledsen om du åkte hem...
2009-12-15, 14:28
Bannlyst
Jag förstår fortfarande inte hur man kan beskylla en hel ras för en individs brott.

Hur resonerar ni?
2009-12-15, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisti
Jag förstår fortfarande inte hur man kan beskylla en hel ras för en individs brott.

Hur resonerar ni?
Hur tänker du nu? Varför importera kriminalitet?

Sen handlar tråden inte om att "beskylla en hel ras" för ett specifikt brott utan om ett märkligt agerande från en man vars dotter mördades.
2009-12-15, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Hur tänker du nu? Varför importera kriminalitet?

Sen handlar tråden inte om att "beskylla en hel ras" för ett specifikt brott utan om ett märkligt agerande från en man vars dotter mördades.

Du är nog den första svensken som insett detta i denna tråden. Baserat på vad alla de ovan har skrivit med sina grymma ordförråd verkar de vara simpla grubblare som sitter i sina 2or och hatar bara för dom gör det. Samma dumma svar från nästan samma användare hittills. Sen att man inte vet vad bortgjord betyder och sen försöker vimmla bort frågan med en kuggfråga "vad menar du nu?" är ju ännu ett bevis på att ni inte har rent mjöl i säcken.
2009-12-15, 16:35
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
Du är nog den första svensken som insett detta i denna tråden. Baserat på vad alla de ovan har skrivit med sina grymma ordförråd verkar de vara simpla grubblare som sitter i sina 2or och hatar bara för dom gör det. Samma dumma svar från nästan samma användare hittills. Sen att man inte vet vad bortgjord betyder och sen försöker vimmla bort frågan med en kuggfråga "vad menar du nu?" är ju ännu ett bevis på att ni inte har rent mjöl i säcken.

Vad snackar du om? Kan du förklara varför en begäran om en förklaring bevisar att frågeställaren inte har rent mjöl i säcken?

Tycker du att det är konstigt att folk inte köper Stig Wallins intentioner rakt av?
2009-12-15, 16:49
Medlem
Carbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr em
stig wallin = ett klockrent exempel pa forsvarsmekanismen "reaction formation" (wikipedia). borde nastan borja klassas som epidemi i sverige. fan vad jag skrattade nar jag laste om gamle stig; mannisko-alskaren.

Intressant läsning. Plötsligt förstår jag Ted Haggards liv en aning bättre.
2009-12-15, 20:16
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisti

Hur resonerar ni?

Läs länken så kanske du förstår...men jag tvivlar.

En annan person som forskat i begreppet ras och intelligens är professor Philippe Rushton från Ontarios universitet i Kanada. Enligt hans forskning har östasiatiska folkslag ett medel-IQ på 106 punkter, vita 100 punkter, svarta i USA och Kanada 85 punkter och svarta i Afrika 70 punkter. Ett IQ på 70 punkter är vad som i västerländska samhällen klassas vara på gränsen till mentalt efterbliven. Det här betyder att ungefär hälften av befolkningen i Afrika enligt västerländsk standard är mentalt efterbliven.

Antalet särskoleelever i Sverige har ökat under de senaste decennierna. Under 1991-2006 har antalet elever i särskola i Sverige nästan fördubblats. Särskilt kraftig har ökningen varit i Malmö. Malmö har en ökning av cirka tio stycken elever i särskola för varje år. Andelen särskoleelever i Malmö har stigit med hundra procent de senaste tio åren.

Malmö som nu har en utpräglad arabisk prägel.

Källor:
http://www.preservationist-books.com/ROB.pdf
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ras_och_intelligens
http://sv.wikipedia.org/wiki/Utvecklingsst%C3%B6rning
http://www.youtube.com/watch?v=pHrmSTRmjyw "Malmö är som ett arabland"

Hur det är med albaner har jag ingen aning om men jag kan ju ana om du inte orkar gå igenom textmassan jag översänder...

Enligt länkarna är IQ under 70-80 att anse som förståndhandikappade om de är vita europeer...Bland svarta söder om Sahara är detta ett snitt IQ.

Jag hatar inte svarta för de..utan konstaterar bara fakta varför de är svårintegrerade i ett civiliserat samhälle.

Nu finns det svarta akademiker,samt vita som är bra idrottmän samt mongoler som är kriminella. Detta förnekas inte,men statistiken i stort går inte att förneka. Den är tydlig. Tack för ordet.
Senast redigerad av Rektangel 2009-12-15 kl. 21:10.
2009-12-15, 21:19
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel

Nu finns det svarta akademiker,samt vita som är bra idrottmän samt mongoler som är kriminella. Detta förnekas inte,men statistiken i stort går inte att förneka. Den är tydlig. Tack för ordet.

Verkligheten är taskig mot mångkulturalisterna. Men vad gör det: smådetaljer som verkligheten behöver man ju inte bry sig om - de är ju så GODA. Hjärtat på rätta stället. Men hjärnan... den måste de begrava djupt ner i marken för att upprätthålla sin sketna "godhet".
2009-12-15, 21:28
Medlem
Rektangels avatar
Enligt genetiken verkar albanerna främst ha sitt ursprung från...Afrika.

Distribution

E1b1b is distributed as far south as South Africa, and northwards into North Africa, from where it has in more recent millennia expanded to Europe and Asia. E1b1b1 (E-M35) is the predominant subclade of E1b1b, representing almost exactly the same population. M215 was found to be older than M35 when individuals were found who have the M215 mutation, but do not have M35 mutation. The E1b1b clade is presently found in various forms in the Horn of Africa, North Africa, parts of Eastern, Western, and Southern Africa, West Asia, and Europe (especially the Mediterranean and the Balkans.
Källor:

http://www.youtube.com/watch?v=LqOu8xUKubA&feature=related (vid2:40)
http://en.wikipedia.org/wiki/Haplogroup_E1b1b_(Y-DNA)

Kanske en förklaring till stam och klanmentalitet samt svårigheten att anpassa sej till ett civiliserat samhälle?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in