Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Lyssna inte på dom här bönderna. Dom vet inte ett ruttet piss.
Sen kan man ju vända på frågan?
Till alla er realisteriska rasister: om er dottern skulle bli dödad av en svensk,
skulle ni genast börja hata svenskar och byta sida och propagera för
mångkultur och massinvandring?
Motiver ert svar....

Sen kan man ju vända på frågan?
Till alla er realisteriska rasister: om er dottern skulle bli dödad av en svensk,
skulle ni genast börja hata svenskar och byta sida och propagera för
mångkultur och massinvandring?
Motiver ert svar....

Svaret begriper du dig uppenbarligen inte på, men jag gör ett försök.
Svenskarna är mitt folk. Jag kan inte hata mitt eget folk för vad bottenskrapet tar sig för, utan jag får begränsa mig till individen. Du kan inte byta ut din familj, lika lite som du kan byta ut ditt folk - du tillhör dem oavsett du vill det eller ej.
Men annat är det med svartskallar och niggers etc. De HAR ett eget land att förpesta med sin närvaro. DE borde ta hand om sitt bottenskrap - inte vi. Vi BEHÖVER inte ta in massa människor från andra folkslag, och således är allt våld som drabbar svenskarna totalt onödigt, och en SKAPAD situation. De som FÖRSVARAR detta system ska givetvis hållas ytterst ansvariga, tillsammans med individen som begår nidingsdådet, för de liv som förstörs.
Men när icke-svenskar är så tydligt överrepresenterade i allt våld och skit, när de bor i sina brinnande getton, när deras närvaro är så TOTALT kontraproduktiv... varför ska jag gilla dem då? Varför ska jag inte peka ut gruppen som ynglar fram problemen, och benämna den vid namn: problem. Jag skiter väl i om jag drar alla över en kam - de är skyldiga tills motsatsen har bevisats. Och samtliga är skyldiga till att kolonisera ett land som inte är deras - bara för att deras egna skitländer inte faller dem i smaken.
Därför är det skit samma om de sköter sig eller inte: ni HAR ett land som ni kan bo i. Varför i hela fridens namn måste ni tvinga på er närvaro på oss? Vi vill inte ha er här. Och ni själv skulle må bättre av att bo hos ert eget folk. Ingen mår bra av att leva i exil.
Och ingen mår bra av mångkultur inom samma lands gränser. Du som jugge borde fatta hur svårt olika folk har för att dra jämnt. Juggeland... ord som "etnisk rensning" dyker upp i min skalle... så gick det med er jävla mångkultur. Och för att ni börja döda varandra måste nu VI stå ut med er...
Kan ni verkligen - VERKLIGEN - inte förstå att vi svenskar kanske har synpunkter på detta?