Citat:
Ursprungligen postat av Oldwhoodenship
Sedan så stör jag mig även på självgoda idioter som tycker det är tufft att på internet skriva om att han vill boxas med 17åringar på stan som han stör sig på när han gymmar.
Haha +1
Stör mig på äldre karlar (60+). Jag hatar när de stretchar i bastun, det känns lite som om de försöker bjuda in en till något man verkligen inte vill. Att de ska stå nakna mitt i omklädningsrummet och kamma sig. Att de tar på sig kalsongerna sist, dvs efter skjortan, den stickade tröjan och strumporna. Hoppas verkligen inte jag blir en sådan gubbe när jag blir gammal..