Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ja jusste ja! Det är ju det mest troliga scenariot som skulle inträffa i fall man ber någon ta bort sin tröja.
Mest troligt:
- Tjenare, skulle du kunna ta bort din tröja, eller skall du fortfarande använda bänken?
- Ahh oj förlåt, den tar jag genast bort. Glömde nog den där
Väldigt osannolikt:
- Tjenare, skulle du kunna ta bort din tröja, eller skall du fortfarande använda bänken?
- Fan är du cp eller? Nu skall jag luta mig på dig eller rulla över dig med alla mina muskler och mitt fett istället. - börjar rulla -
Men vad vet jag, du kanske har erfarenhet utav detta tämligen sannolika scenariot?

Fick fram en underbar bild på hur det skulle se ut!
Det som stör mig mest (gymmet är i samband med simhall, så för att komma in i gymmet går man ner i källaren, drar sitt passerkort och vips, dörren öppnas), är de gångerna då det står personer utanför den dörren och väntar på att någon ska öppna den. (de har alltså inte betalt för att träna, utan vill smita in). Och jag är säker på att de inte "har glömt kortet", betala för sig är väl en självklarhet...
Det andra är (på grund av att det är samma omklädningsrum för gym, simhall), att det är ofta fullt med småungar som springer runt i omklädningsrummet, skriker, kastar vatten, skvätter ner och håller på.
Vad folk har på sig skiter jag ganska fullständigt i, undantaget är dock ifall det är någon som aldrig tvättar sina kläder och sprider en hemsk doft i hela gymmet.