2009-04-22, 22:11
Medlem
Snöblinds avatar
Oj oj oj.

Jag har bara tränat med fria vikter på egen hand ett tag (har tillgång till en "källarlokal" där man är ensam), men ska snart flytta till en annan stad och tänkte då lösa gymkort.

Men nu börjar man ju bli lite nervös för att alla erfarna människor kommer att störa ihjäl sig på ens taskiga form/kläder/utförande/etc - och att jag dessutom kommer att få läsa om det i den här tråden efteråt :P
2009-04-23, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldstal
OM du är så förbannat retarderad att du inte kan flytta på en jävla tröja så får du skylla dig själv

Om det är en uppsvullen anabola typ som väger 110 pannor och du själv är dubbelt så liten så krävs det en del mod , det är bättre att förbanna sig i tysthet, det finns ju för fan klädhängare !!!!
2009-04-23, 08:06
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jestr
Om det är en uppsvullen anabola typ som väger 110 pannor och du själv är dubbelt så liten så krävs det en del mod , det är bättre att förbanna sig i tysthet, det finns ju för fan klädhängare !!!!
Bättre att säga till. Eller han kanske biter dig?
2009-04-23, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz

Jag är mer rädd för att en av tjockisarna skulle använda sin kroppstyngd som redskap (t.ex. rulla och/eller luta sig på en) än att jag skulle vara rädd för tänderna.
2009-04-23, 09:16
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sateria
Jag är mer rädd för att en av tjockisarna skulle använda sin kroppstyngd som redskap (t.ex. rulla och/eller luta sig på en) än att jag skulle vara rädd för tänderna.
Ja jusste ja! Det är ju det mest troliga scenariot som skulle inträffa i fall man ber någon ta bort sin tröja.

Mest troligt:
- Tjenare, skulle du kunna ta bort din tröja, eller skall du fortfarande använda bänken?

- Ahh oj förlåt, den tar jag genast bort. Glömde nog den där

Väldigt osannolikt:

- Tjenare, skulle du kunna ta bort din tröja, eller skall du fortfarande använda bänken?

- Fan är du cp eller? Nu skall jag luta mig på dig eller rulla över dig med alla mina muskler och mitt fett istället. - börjar rulla -

Men vad vet jag, du kanske har erfarenhet utav detta tämligen sannolika scenariot?
2009-04-23, 10:06
Medlem
Du har en poäng... Jag borde kanske ha tänkt på det
2009-04-23, 10:20
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sateria
Du har en poäng... Jag borde kanske ha tänkt på det
mmmm
2009-04-23, 13:55
Bannlyst
Citat:
Förmodligen inte men jag har sett handgemäng mellan en stor dopad snubbe och en liten snubbe. Den lilla var nära att få ordenligt med stryk för att han hade tittat konstigt på biffen. Biffen var rätt tungt kriminell ska tilläggas.
2009-04-23, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
(på "mitt" gym får man inte ta med sig drickan in till maskinerna, så vill man dricka får man snällt gå bort en bit).
Kör du på Pro Gym? Enda gym i landet jag tränat på som lyckats med att se ett problem i att folk dricker vatten på gymmet. Sanslöst.
2009-04-23, 14:34
Medlem
wiegrs avatar
Citat:
Ja jusste ja! Det är ju det mest troliga scenariot som skulle inträffa i fall man ber någon ta bort sin tröja.

Mest troligt:

Väldigt osannolikt:

- Fan är du cp eller? Nu skall jag luta mig på dig eller rulla över dig med alla mina muskler och mitt fett istället. - börjar rulla -

Men vad vet jag, du kanske har erfarenhet utav detta tämligen sannolika scenariot?

Jag lol'ade så hårt att jag fick andnöd..
2009-04-23, 14:54
Medlem
bijo0us avatar
Citat:

Mest troligt:

Väldigt osannolikt:

Fick fram en underbar bild på hur det skulle se ut!

Det som stör mig mest (gymmet är i samband med simhall, så för att komma in i gymmet går man ner i källaren, drar sitt passerkort och vips, dörren öppnas), är de gångerna då det står personer utanför den dörren och väntar på att någon ska öppna den. (de har alltså inte betalt för att träna, utan vill smita in). Och jag är säker på att de inte "har glömt kortet", betala för sig är väl en självklarhet...

Det andra är (på grund av att det är samma omklädningsrum för gym, simhall), att det är ofta fullt med småungar som springer runt i omklädningsrummet, skriker, kastar vatten, skvätter ner och håller på.

Vad folk har på sig skiter jag ganska fullständigt i, undantaget är dock ifall det är någon som aldrig tvättar sina kläder och sprider en hemsk doft i hela gymmet.
2009-04-23, 16:32
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Kör du på Pro Gym? Enda gym i landet jag tränat på som lyckats med att se ett problem i att folk dricker vatten på gymmet. Sanslöst.

Nej, jag tränar i ett källargym(dock inte beläget i just i en källare). Dock är gymmet så pass litet att det just inte är något bekymmer, är man borta i det mest avlägsna hörnet så har man kanske 15-20 meter till vattenflaskan, så jag stör mig just inte på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in