2009-07-05, 01:18
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Ja - vad stör man sig inte på på mitt gym?

När jag och Gen kom dit idag var där:

En avgiftad alkis
En asiat i bar överkropp som tog kort på sig själv i spegeln med mobilkamera
En dörrvakt
En 15-årig somalier och hans 12-åriga mellanöstern-kompis, som inte hade något rätt någonstans.
En pizzabagare

Ibland undrar man om man valt fel gym..

Får inte dörrvakter och pizzabagare träna?
2009-07-05, 01:36
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jens__E
Jag har kommit på en till "typ" som jag stör mig på.

Kuk-gubbarna.

Dom ränner runt i omklädningsrummet med kuken framme. Dom klär på sig strumpor och t-shirt innan kalsongerna. Vissa står i strumpor och t-shirt och fönar håret.

Alltså vad är det med dom? Fattar dom inte att man inte vill se deras jävla kuk?!

BLÄ!!!!

Tror de vill vädra kuken innan de sätter på sig kalsongerna. Bli snustorr. Lustigt beteende i alla fall, men är väl en generationsfråga.
2009-07-05, 01:39
Medlem
Folk som diskuterar högljutt och ointelligent om något, ex. relationer, eller något annat skitämne. Än värre om det är på rinkebysvenska som trasar sönder varenda korrekt meningsuppbyggnad och strösslar med "mannen" "asså" "fett" osv.
2009-07-05, 16:11
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thakiing
Får inte dörrvakter och pizzabagare träna?

Jo, men båda och tillhör en vanligtvis irriterande klan av samhället. Dörrvakten för att han är oftast är ett upppumpat pucko och pizzabagaren för att han luktar så fruktansvärt äckligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Hehe vilket gym tränar du på?

Litet gym i en värmländsk medelstor stad, garanterat inget du känner igen.
2009-07-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
12kg i axelpress var kanske lika jobbigt för herren i fråga som 50kg axelpress är för Ronnie Coleman? Man kan inte bedöma deras "rättighet" att stöna utifrån antalet kilo de lyftar.
Jo, det finns ingen som helst rättighet att stöna så länge man kör på skolvikterna. Tror helt enkelt att det handlar om att man är dum i huvudet. Ok, någon som maxar, stöna på, men aldrig annars. Det mest pinsamma är att de inte själva märker hur pinsamma de är, folk garvar åt dem. Och inte att förglömma, tappar fokus på sin egen träning. Snart dödar jag en stönare.
2009-07-05, 19:15
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Jo, men båda och tillhör en vanligtvis irriterande klan av samhället. Dörrvakten för att han är oftast är ett upppumpat pucko och pizzabagaren för att han luktar så fruktansvärt äckligt.

Litet gym i en värmländsk medelstor stad, garanterat inget du känner igen.

Jag stör mig på värmlänningar, för de har nog möjligtvis sveriges fulaste dialekt.
2009-07-05, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leon01
Jo, det finns ingen som helst rättighet att stöna så länge man kör på skolvikterna. Tror helt enkelt att det handlar om att man är dum i huvudet. Ok, någon som maxar, stöna på, men aldrig annars. Det mest pinsamma är att de inte själva märker hur pinsamma de är, folk garvar åt dem. Och inte att förglömma, tappar fokus på sin egen träning. Snart dödar jag en stönare.

Så om Klas-Olof 91 år, 180 lång och med en matchvikt på 41 kilo besöker ett gym för första gången i hela sitt liv och stönar när han kör 8kg i axelpressså är han per automatik en pinsam idiot?
2009-07-05, 19:52
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vad ska man bidra med? Du är ju där för att träna bara.

Såna som släpper in folk som inte betalat gym kort
2009-07-05, 21:16
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Jag stör mig på värmlänningar, för de har nog möjligtvis sveriges fulaste dialekt.

Haha, det kan nog säkert stämma!
2009-07-05, 23:03
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorre
Ska börja gymma nästa vecka. Hur ser man allmänt på folk med mp3-spelare under träning? Spelar inte så stor roll. Kommer köra med det ändå men bara undrar.

Bara du inte SJUNGER MED i låtarna så vi andra tvingas lyssna på din sångröst...råkade ut för det i går på mitt gym.....
2009-07-05, 23:12
Medlem
Herr.Vakens avatar
Haha jävlar vad ni klagar på exakt allting. Folk som stönar? Come on.. Folk utan tröja? Ifall ni ska störa er så jäkla mycket så kan ni väl lika gärna låta bli att gå till gymmet?
2009-07-05, 23:14
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ja - vad stör man sig inte på på mitt gym?

När jag och Gen kom dit idag var där:

En avgiftad alkis
En asiat i bar överkropp som tog kort på sig själv i spegeln med mobilkamera
En dörrvakt
En 15-årig somalier och hans 12-åriga mellanöstern-kompis, som inte hade något rätt någonstans.
En pizzabagare

Ibland undrar man om man valt fel gym..

Ja, negrer beter sig konstigt. Förresten, får 12-åringar tränar i gym?

Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Haha jävlar vad ni klagar på exakt allting. Folk som stönar?

Gör dem det normalt och inte som en gorilla eller slampa så är det OK. Annars..

Citat:
Come on.. Folk utan tröja? Ifall ni ska störa er så jäkla mycket så kan ni väl lika gärna låta bli att gå till gymmet?

Är inte kul att sitta på maskiner där någon person har suttit utan en tröja, och är svettig som fan.
Senast redigerad av TKD_1337 2009-07-05 kl. 23:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in