2011-06-09, 15:50
  #7021
Medlem
174563s avatar
Folk som tror att de behöver gå in i någon jävla primal djurisk mantra bara för at de tränar, dvs. Blänger, och ser aggresiva ut som djur mellan setten.
2011-06-09, 15:54
  #7022
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 174563
Folk som tror att de behöver gå in i någon jävla primal djurisk mantra bara för at de tränar, dvs. Blänger, och ser aggresiva ut som djur mellan setten.

Hey! Nu känner man sig lite träffad
2011-06-09, 17:59
  #7023
Medlem
jakcc3s avatar
Jag brukar inte störa mig på så mycket men idag ville jag nita en kille asså.
Snubben är 1.90 lång, spinkig så in i helvete. Tomten kommer in mössa och det är 25 grader på gymmet. Han är extremt solbränd och han kommer från ingången och går rakt mot hantlarna, hämtar ett par silvervikter och slevar dem åt alla håll och kanter. Han stod precis bredvid mig och stönade som om han fick en fb dase i analen. Han köttade "biceps" i 20 min, sen en magövning och lämnade. Undrar hur vissa tänker
2011-06-09, 19:49
  #7024
Medlem
Basens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Marklyft i Smithmaskin? Det måste ha sett förjävligt ut... Jag tycker att man endast ska använda Smithmaskinen till en sak: Häckar att gå under ur olika vinklar för att arbeta med "Hip mobility" - inget annat... Smithmaskinen är ett skämt! Varför finns den egentligen?

Har önskat en Powerrack på mitt gym och förklarat vad det är och vad det är bra för etc. Då får jag som svar: Men vi har ju en Smithmaskin, vad är skillnaden?

Vad ska man säga?


Enda jag använder smithmaskinen till är för att köra stående vadpressar med en planka under fötterna. Vi hade tidigare på gymmet maskin för att köra stående vadpressar, men gymägaren sålde bort den

Den inkompetente PT:n var förresten på gymet tillsammans med en ny kund idag. Det första jag ser dem göra är att promenera på löpbandet medan PT:n förklarar hur viktigt det är att värma upp kroppen, bara för att 15 minuter efter promenaden gå till cablecrossen och börja köra pushdowns och cablecurls Varför promenera om de tänker träna armar?!
2011-06-09, 20:30
  #7025
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Enda jag använder smithmaskinen till är för att köra stående vadpressar med en planka under fötterna. Vi hade tidigare på gymmet maskin för att köra stående vadpressar, men gymägaren sålde bort den

Den inkompetente PT:n var förresten på gymet tillsammans med en ny kund idag. Det första jag ser dem göra är att promenera på löpbandet medan PT:n förklarar hur viktigt det är att värma upp kroppen, bara för att 15 minuter efter promenaden gå till cablecrossen och börja köra pushdowns och cablecurls Varför promenera om de tänker träna armar?!
Jag älskar PT-möten när 15 minuter av 60 innefattar att gå på ett jävla band. 150kr för löpbandet, tack. Nu ska jag visa dig hur man curlar i 45 minuter, för det är jävligt svårt, 400kr tack.
2011-06-09, 20:36
  #7026
Medlem
Folk som curlar i squat-racket är ett nytt irritationsmoment, speciellt när man själv ska köra ben och till sin förvåning se någon stå och curla vid buren.

2011-06-09, 20:50
  #7027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Folk som curlar i squat-racket är ett nytt irritationsmoment, speciellt när man själv ska köra ben och till sin förvåning se någon stå och curla vid buren.


Det där verkar ju riktigt drygt.

Det värsta jag varit med om var att en snubbe ockuperade den enda cable-crossen i ca 30 minuter med olika övningar av varierande kvalité.
2011-06-09, 22:49
  #7028
Medlem
Moffegrevs avatar
Jag stör mig bara på de blattar, negrer, judar, araber, muslimer, somalier, greker, turkar, afghaner och ziggisar som huserar på gymmet. Det är alltid ett jävla skrällande och härjande, samt allmänt stökande och dåliga attityder som präglar gymmet, och det luktar något förjävligt där.

Många som runkar i duschen, och många som inte duschar öht. Varje dag på gymmet genererar nya röster till SD.

Ser ut som om det blir SD år 2014 också.
2011-06-09, 23:08
  #7029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakcc3
Jag brukar inte störa mig på så mycket men idag ville jag nita en kille asså.
Snubben är 1.90 lång, spinkig så in i helvete. Tomten kommer in mössa och det är 25 grader på gymmet. Han är extremt solbränd och han kommer från ingången och går rakt mot hantlarna, hämtar ett par silvervikter och slevar dem åt alla håll och kanter. Han stod precis bredvid mig och stönade som om han fick en fb dase i analen. Han köttade "biceps" i 20 min, sen en magövning och lämnade. Undrar hur vissa tänker
Och det ville du slå honom för? Du verkar stabil. Sköt ditt eget din dåre.

Tror för övrigt att han bara ville pumpa upp sig lite innan han drog ut och skaffade mer bränna.
2011-06-10, 00:06
  #7030
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Jag stör mig bara på de blattar, negrer, judar, araber, muslimer, somalier, greker, turkar, afghaner och ziggisar som huserar på gymmet. Det är alltid ett jävla skrällande och härjande, samt allmänt stökande och dåliga attityder som präglar gymmet, och det luktar något förjävligt där.

Många som runkar i duschen, och många som inte duschar öht. Varje dag på gymmet genererar nya röster till SD.

Ser ut som om det blir SD år 2014 också.

2011-06-10, 01:36
  #7031
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Ett gym utan luftkonditionering kan under sommarmånaderna vara riktigt störande.

Wet t-shirt på brudarna är aldrig fel
2011-06-10, 15:57
  #7032
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Jag stör mig bara på de blattar, negrer, judar, araber, muslimer, somalier, greker, turkar, afghaner och ziggisar som huserar på gymmet. Det är alltid ett jävla skrällande och härjande, samt allmänt stökande och dåliga attityder som präglar gymmet, och det luktar något förjävligt där.

Många som runkar i duschen, och många som inte duschar öht. Varje dag på gymmet genererar nya röster till SD.

Ser ut som om det blir SD år 2014 också.
Bor judar verkligen i Rosengård?Jag trodde att de var rika och styrde hela världen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in