Citat:
Ursprungligen postat av vinmuppen
Ibland jobbar jag lite udda tider så jag jag kan träna typ en onsdag kl 10.00. Då är det jag plus max 3 till som tränar, varav 1 är en ätstörningstjej som står på trappmaskinen i all evighet.
Iaf, 2-3 grabbar är på gymmet totalt. Jag kommer in, väljer ett skåp av kanske 100 som finns där inne. Då kan det komma en snubbe och ta skåpet som ligger vägg i vägg trots att han kan vara vart som helst. Är han smygbög eller har killen tvångstankar? Känns ju jävligt creepy iaf.
Förtydligande: Inte alltid samma kille som gör detta.
Sjukt irriterande.
Det hände mig precis, hade tagit ett skåp på en rad där det inte var någon annan som hade ett skåp, och de var väldigt få skåp som var upptagna. Klart som fan sitter det ett lås på skåpet precis bredvid mitt, trots att det fanns 17 andra skåp på samma rad (var tvungen att räkna

).
Nu var inte ägaren till skåpet där och tog upp plats, så det störde mig inte så mycket. Men ändå, varför ska någon välja skåpet
precis bredvid när det finns massa andra skåp lediga?
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Jag stör mig på två typer.
Killen som har aldrig ser ut att ha tränat i hela sitt liv och har sin tjej med sig och ska visa henne övningar som han utför helt felaktigt.
Tjejer till de killar som pumpade steroider på 80-90 talet och de flesta jobbar som dörrvakter.
Tjejerna går runt med bälten och dragremmar och world gym kläder och tror att dom är lika starka och "duktiga" som sina killar.
Det skulle jag vilja se