2010-04-04, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1

De som kör övningar på ena snöret i cabelcrossen tycker jag borde tänka lite på vad man har maskinen bredvid med ett snöre till. :P
Jag irriterar mig mer på de som använder både kablarna.
2010-04-05, 14:31
Medlem
Personalen, som är så jävla kåta på att få gå hem för dagen att dom blir griniga för att man kommer in en timme innan stängning. Sopor utan arbetsmoral.

Tonåringar som inte plockar inte vikter efter sig, vem hade dom tänkt skulle göra det? Såg en kille som bokstavligen släppte z stången efter sista settet och gick mot duschen!
2010-04-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adobereader1337
Personalen, som är så jävla kåta på att få gå hem för dagen att dom blir griniga för att man kommer in en timme innan stängning. Sopor utan arbetsmoral.

Tonåringar som inte plockar inte vikter efter sig, vem hade dom tänkt skulle göra det? Såg en kille som bokstavligen släppte z stången efter sista settet och gick mot duschen!

Ja verkligen sopor, har gymmet öppet till ex 22.00 så är det det som gäller.

typisk "curling unge" som mamma/pappa har "förstört".

Det verkar som dessa idioter tänker "jag har betalat för att få stöka till".Nej det har du inte, du har betalat för att få vara där och träna.
2010-04-05, 15:20
Medlem
KloBengans avatar
Stör mig också på folk som inte orkar hänga tillbaka vikter, men kan tyvärr inte säga att det är begränsat till tonåringar. Har sett medelålders män med samma beteende, rätt så många gånger.
2010-04-06, 16:54
Medlem
ninjablommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker
varför skolös?

Det började med att jag körde mc och därför bara kunde ha med mig en begränsad mängd packning,
då prioriterades skorna bort.

Nu kör jag bil men har vant mig vid att träna utan skor och det känns obehagligt att köra tex marklyft med skor nu.
2010-04-06, 18:28
Medlem
mailorss avatar
Det är ett ungt par på mitt gym som konstant sitter och hänger vidd roddmaskinen och råhånglar, även klämmer lite här och där på varandra. Kom på dom torrknullandes på en bänk en gång också när det var tomt i gymmet.
2010-04-06, 18:31
Medlem
Silverturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjablomman
Det började med att jag körde mc och därför bara kunde ha med mig en begränsad mängd packning,
då prioriterades skorna bort.

Nu kör jag bil men har vant mig vid att träna utan skor och det känns obehagligt att köra tex marklyft med skor nu.

Jag tränar skolös i alla övningar utom vadpress, då det verkligen inte är skönt med metallkanten mot gåsulan i bottenläget. Jag svettas mycket lite om fötterna och "äcklar" därför inte runt mer än vad någon med skor gör.

Däremot är det inte roligt att tappa vikter på fötterna. Förra veckan tappade jag en 1.25kg-vikt från dryga metern rätt ner på foten. Nu är den blå. Den lilla vikten hade nog en sko kunnat ta lite av stöten ifrån.
2010-04-06, 21:57
Medlem
Creaturizes avatar
Stör mig på följade:

Folk som slänger och drar i vikterna för kung och fosterland,

Folk som använder mer än ett redskap för träningen, tex; Står vid Smithen och säger att cables är upptagen för han ska ta dom efter två reps.

Såg en kille en gång som gick runt som en hoodrat med kepsen på sne, går som han håller ett kylskåp och smuttar på en Gainomax HELA tiden.. ville bara klappa till honom för så ful får man inte vara
2010-04-11, 20:55
Medlem
Demigods avatar
Människor som inte bara tränar i tjocktröja, utan har en t-shirt under också. Vad fan är poängen med det förutom att dölja att man är antingen spinkig, lönnfet eller en kombination av båda? Eller har du psoriasis eller något sånt och skäms? Skaffa ett hemmagym så jag slipper se dig.

Stör mig på människor som bara har på sig massa märkes-gymwear. Alla är så jävla angelägna att skylta med att de gymmar att de måste ha på sig skiten 24/7, även när de inte tränar. Mössa också! Eller huvudbonader över huvud taget när man tränar. Vad är syftet där? Far åt helvete.

Bögiga anabolasnubbar i små Gasp-linnen och tribaltatueringar som spatserar runt och leker alfahanne mellan seten. Värsta är när det är två stycken som tränar ihop, då tävlar de ofta i vem som kan skrika högst verkar det som.

Blir så jävla leds på gymkulturen så att jag blir äcklad. Det har bara blivit värre sen jag flyttade ner till Sundsvall och är tvungen att se på de här rövhålen på Ego hela tiden.
2010-04-11, 21:31
Medlem
Cykelslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigod
Människor som inte bara tränar i tjocktröja, utan har en t-shirt under också. Vad fan är poängen med det förutom att dölja att man är antingen spinkig, lönnfet eller en kombination av båda? Eller har du psoriasis eller något sånt och skäms? Skaffa ett hemmagym så jag slipper se dig.

Tröja behåller kroppen/musklerna varma? Använder personligen inte tröja men förstår de som gör det, och som du sa, tänk om personen i fråga har psoriasis, kan vara jobbigt för dem om de har komplex för det.

Har inget emot att vissa har tröja då det suger upp svettet och man slipper det på diverse andra saker.
2010-04-11, 21:40
Medlem
Demigods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelslang
Tröja behåller kroppen/musklerna varma? Använder personligen inte tröja men förstår de som gör det, och som du sa, tänk om personen i fråga har psoriasis, kan vara jobbigt för dem om de har komplex för det.

Har inget emot att vissa har tröja då det suger upp svettet och man slipper det på diverse andra saker.

Vad fan tränar du i för gym som har så kallt så att du blir kall om du inte har en huvtröja på dig?
Man svettas för fan mer om man har en tjocktröja på sig. Urbota korkat resonemang.
2010-04-11, 21:46
Medlem
xCCCPxs avatar
Är 50% säker på att 90% av folket på gymmet störde sig på mig idag, och 100% säker på att vilket random FB-are skulle ha gjort så med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in