2012-11-14, 11:40
Medlem
Pestfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Småglin som precis börjat styrketräna och glor på en som fan, sätter sig i maskinen man precis körde bara för att se hur starka de själva är jämfört med mig.
Dom märker att de inte kan lyfta det, ler lite, kollar på mig igen, och kör sin grej...

Sen i omklädningsrummet har dom nästan alltid såklart skåpen runt mitt och glor extra mycket.

Känns fan bögigt att kolla sådär, fast de kanske inte är säkra på sin läggning, vem vet.

Ta det som en komplimang. Tycker ofta nykomlingar har en tendens att råstirra.
2012-11-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pestfan
Ta det som en komplimang. Tycker ofta nykomlingar har en tendens att råstirra.

Haha ja, får väl göra det!
2012-11-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaldinblomman
Jag föredrar ändå att köra löpband, eftersom du har stenkoll på hastighet, tid, sträcka, kcal osv, kan ställa in lutning, kolla på tv, inte behöver distraheras av människor du möter, slipper springa in i knottmoln etc men jag är väl efterbliven

Citat:
Ja, för vem vill stå inne under en AC och fläkt i ansiktet när man kan svettas ihjäl ute istället?

Word! När vi ändå är inne på löpband så stör jag mig på när de grova grabbarna på gymmet ser nedlåtade/ser ner på en när man ställer sig på löpbandet. "Lyft lite vikter istället, lilla räka!" kan man nästan höra de tänka. Efter man har sprungit en mil och stått på bandet ett tag byts blickarna mot "öh, hur fan orkar du springa så jävla länge?". Varpå de ibland går förbi och jag kan tydligt se hur de sneglar ner mot "statsen" på maskinen. Varpå de ska hävda sig och grymta ännu högre och lyfta ännu mer så att man både ser och hör tydligt.
2012-11-14, 20:44
Medlem
HeyBePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Word! När vi ändå är inne på löpband så stör jag mig på när de grova grabbarna på gymmet ser nedlåtade/ser ner på en när man ställer sig på löpbandet. "Lyft lite vikter istället, lilla räka!" kan man nästan höra de tänka. Efter man har sprungit en mil och stått på bandet ett tag byts blickarna mot "öh, hur fan orkar du springa så jävla länge?". Varpå de ibland går förbi och jag kan tydligt se hur de sneglar ner mot "statsen" på maskinen. Varpå de ska hävda sig och grymta ännu högre och lyfta ännu mer så att man både ser och hör tydligt.

Hahaha
Jag kan inte vara säker men det känns som om du inbillar dig om vad dem tänker och tycker
2012-11-14, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyBePositive
Hahaha
Jag kan inte vara säker men det känns som om du inbillar dig om vad dem tänker och tycker

Kan kanske vara så
2012-11-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey

Det här stämmer ju på pricken. Även på mig och på flera jag känner.

lite chockad blir man på slutet när personen har sprungit 10 km. haha
2012-11-14, 22:25
Medlem
Pestfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muhahaha94
Det här stämmer ju på pricken. Även på mig och på flera jag känner.

lite chockad blir man på slutet när personen har sprungit 10 km. haha

Haha, varför går du och kollar in folks maskiner för?
2012-11-14, 22:36
Medlem
Citat:
Haha, varför går du och kollar in folks maskiner för?

Inte så att man kollar på maskinen. .
Vissa håller på och springer under hela mitt pass haha

Blir själv andfådd av att jaga bussen.

onT

NISSAR som curlar i powerracket när gymmet har 3 bänkpressar. och färdigviktade stänger. samt en ställning för att ha stången på.
2012-11-14, 22:57
Medlem
Stör mig på som inte tränar på gymmet utan bara 2 min på löpbandet och sedan går runt runt runt... Vad ger det?
2012-11-15, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Småglin som precis börjat styrketräna och glor på en som fan, sätter sig i maskinen man precis körde bara för att se hur starka de själva är jämfört med mig.
Dom märker att de inte kan lyfta det, ler lite, kollar på mig igen, och kör sin grej...

Sen i omklädningsrummet har dom nästan alltid såklart skåpen runt mitt och glor extra mycket.

Känns fan bögigt att kolla sådär, fast de kanske inte är säkra på sin läggning, vem vet.

Snacka om att överanalysera omgivningen!
2012-11-15, 06:07
Medlem
leanfxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Här fortsätter vi alltså med anekdoterna från gymet.

Originaltråden finns här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=258859

Som synes spårade den ur så jävla fett. Låt inte det hända här...

Funkar det inte, så är jag inte blyg för att låsa även denna.

/Mod

Svettstinkaren
(distraherar träning till max luktar konserverat neger svett från långa håll)
Discogymmaren
(Mest irritation på dom då de bänkar 90kg och kan inte ens squata 60kg111!! .
The Pensionär
(som ger en mördar blick när man inte torkar hantlarna osv efteråt..)
"brushan"
(går oftast i stor invandrar flock och ockuperar alltid 3 bänkar för att maxa "ey")
2012-11-15, 06:30
Medlem
Älskar denna tråden! Fyfan va folk stör sig på saker o ting.

Nu har jag iofs inte tränat länge men jag stör mig inte på något speciellt. Om jag måste välja nåt är det väl mig själv för att man är så jäkla klen. Ska dock tilläggas gymmet jag tränar innehåller extremt trevliga "biffar" och stämningen är alltid bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in