2009-05-04, 21:24
Medlem
apintofstellas avatar
Idag på gymmet ser jag en kille som står bakom mig och gör en övning. Jag vet inte om jag kan kalla det squats men... Han har i alla fall stången med en jävla massa vikter på axlarna, vinklar bara knäna en aning. Kör två repetitioner sen slänger han av vikterna på stället. Står och flåsar 3 minuter sen kör han igen. När han har kört 3 set så tänkte jag "fan det är ju synd om grabben, kan väl kolla om han vill ha en liten instruktion på squats".

hey, are you doing squats?
-no, I dont know what am doing.
okay, so do you need some help?
-no thanks
fine

Blev tvungen att gå därifrån en stund.. först blev jag lite sur men sen började jag garva.
2009-05-04, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Idag på gymmet ser jag en kille som står bakom mig och gör en övning. Jag vet inte om jag kan kalla det squats men... Han har i alla fall stången med en jävla massa vikter på axlarna, vinklar bara knäna en aning. Kör två repetitioner sen slänger han av vikterna på stället. Står och flåsar 3 minuter sen kör han igen. När han har kört 3 set så tänkte jag "fan det är ju synd om grabben, kan väl kolla om han vill ha en liten instruktion på squats".

hey, are you doing squats?
-no, I dont know what am doing.
okay, so do you need some help?
-no thanks
fine

Blev tvungen att gå därifrån en stund.. först blev jag lite sur men sen började jag garva.

han kanske hitta ett eget sätt att träna på?
2009-05-04, 21:34
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
han kanske hitta ett eget sätt att träna på?
På det sättet han körde på så kan jag inte tänka mig att han skulle få annat än skador.
2009-05-04, 21:51
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Små 16 åriga kids som har överarmar som mina handleder.. om inte mindre!

Viktigpetters som stönar som tarzan
2009-05-04, 21:55
Medlem
Zukvalj2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig

Du kanske själv var en sån?
2009-05-04, 22:12
Medlem
Bill Cliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
På det sättet han körde på så kan jag inte tänka mig att han skulle få annat än skador.

Haha, han var man nog att erkänna att han hade noll koll iallafall. Alltid något
2009-05-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
det störiga med disco killar är att de inte fattar själva att de ser förjävligt ut
Senast i helgen när ja satt på efterfest med 4 brudar så satt de o prata om den ena tjejens killes kompis typ, de sa att han hade stor snygg överkropp men riktigt fula smala ben
så de är inte bara killar som märker

Men är det rimligt att störa sig på detta (att de int själva fattar hur dumt det ser ut?) då? Uppenbarligen tycker den stora majoriteten i denna tråd att det verkligen är rejält störigt med "discobyggare" - det kan väl inte bara vara av anledningen att de inte får snygga kroppar genom sin träning?
2009-05-04, 22:30
Medlem
jumpcuts avatar
Snubben med helt bisarrt stora armar som bänkar en mindre bil och fnyser at alla som inte tar lika tunga vikter som han, nar han sjalv glider runt med storkben som han stolt visar upp i sina shorts.

Nar jag gick pa dagis sa brukade vi vika ett papper i fyra-fem delar, sa ritade en person ett huvud, en annan torson, en tredje midjan och sa vidare. Den har snubben ser ut som att nagon ritat overkroppen och nagon annan underkroppen...

Sa ogillar jag killen som ser ut som mig, men som ar stark som en javla oxe. Hatar att traffa pa honom, for han ar dessutom trevlig sa man kan liksom inte ogilla honom egentligen...
2009-05-05, 15:01
Medlem
aeons avatar
Efter ett år så återkommer jag med ännu ett inlägg om att;

Sköna Maj är här igen, och likt varje år så återkommer nu flyttfåglarna till gymmet. Dock är detta en ny kull av speglandes, superbänkpressare.

Och, snälla, varför tränar man i jeans?
2009-05-05, 15:02
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Efter ett år så återkommer jag med ännu ett inlägg om att;

Sköna Maj är här igen, och likt varje år så återkommer nu flyttfåglarna till gymmet. Dock är detta en ny kull av speglandes, superbänkpressare.

Och, snälla, varför tränar man i jeans?

Eeeh det är ju nu man slutar träna på gym och underhåller kroppen med skejtande varje dag tills september/oktober då man börjar träna igen
2009-05-05, 18:09
Medlem
Citat:

Alla föds inte inte med monsterarmar
2009-05-05, 18:12
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Varför? Alla måste börja någonstans. Var du biff dem första passen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in