Citat:
Ursprungligen postat av
Locri-Buffy
Ett sätt att lösa det på vore om "kunglighet" fick bli en yrkestitel istället för en hederstitel. Att den som innehar titeln ser det som sitt enda heltidsjobb och att det kontrakterades på något sätt. Så att kungligheter lättare skulle kunna säga upp sig om de ville göra annat.
OK, nu har du och andra Madeleine-anhängare chansen att förklara: skulle hon ha fått samma massmediala uppmärksamhet om hon inte vore prinsessa? Omvänt: om Madeleine Andersson varit där och sålt hudkrämer, skulle någon ha skrivit om det? Vidhåller du fortfarande att Madeleine inte på något sätt använt sin titel för att göra reklam för tillfället?
https://www.svenskdam.se/kungligt/ma...andra/10755800
OT, men vad har hänt med Chris? Olagliga bantningspreparat från USA? Han ser ut att vara döende i cancer....från Michelingubbe till trasdocka på några månader. Intressant också hur hovet använder lanseringen av hudkrämer till att bekräfta deras kärlek. Ser nästan ut som en tanke...?
Sedan måste jag säga att Madeleine ser sprängfylld ut av botox i ansiktet. Jag antar att hon sprutade in det i USA. Jag tycker att hennes leende är stelt och onaturligt och hennes kinder för stora. I USA är det tydligen vanligt för alla över 30 att spruta in botox för att se yngre ut, men det resulterar ofta i ett onaturligt leende. Hur kan någon tro att hon är en äkta skönhet?!