2023-07-14, 08:12
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyMae
Håller inte med där men smaken är ju olika. Jag förstår att Madeleine föll för honom, tycker att han är en mycket attraktiv och sexig man! Att han har gått upp i vikt påverkar inte hans charm det minsta. Tror inte att jag är ensam om att tycka så.

Han har otäcka ögon.

Brr.
Citera
2023-07-14, 08:27
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Chocken I det svenska folkdjupet kan inte beskrivas med ord, när snyggingen Jonas Bergström i all hast fick bytas ut mot den direkt fule Chris O'Neill.

För visst är det något oerhört elegant över det går paret!

https://www.expressen.se/leva-och-bo...r-lyxvaningen/

Ja, bra mycket finare ögon än Chris obehagliga.
Citera
2023-07-14, 12:29
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Chocken I det svenska folkdjupet kan inte beskrivas med ord, när snyggingen Jonas Bergström i all hast fick bytas ut mot den direkt fule Chris O'Neill.

För visst är det något oerhört elegant över det går paret!

https://www.expressen.se/leva-och-bo...r-lyxvaningen/
Onekligen ett vackert par. Det kanske låter hemskt, men jag tror att Jonas gick vinnande ur den där otrohetshistorien. Visst var det otroligt korkat av honom att hoppa över skaklarna när han var förlovad med M (han måste ju ha fattat att det skulle komma ut), men han har definitivt inte förlorat någonting på den brutna förlovningen. Han har en framgångsrik karriär, en vacker och framgångsrik fru, söta barn, en flott bostad...och han slipper bli uttittad varje gång han visar sig ute. Jag tror knappast att han ångrar sina val i dag.
Citera
2023-07-14, 12:31
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Han har otäcka ögon.

Brr.
Leonore har ärvt hans (och farmors) säregna utseende. Det ska bli intressant att se hur hon ser ut som vuxen. Antagligen väldigt lik sin farmor.
Citera
2023-07-15, 00:35
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Han har otäcka ögon.

Brr.

Han har läcker mun. Liknar den Elvis hade. Mm
Citera
2023-07-15, 07:31
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Han har läcker mun. Liknar den Elvis hade. Mm

Men vad spelar formen på pussmunnen om ögonen utstrålar obehag? Härtill högt BMI .
Citera
2023-07-15, 08:20
Medlem
Citat:
Men vad spelar formen på pussmunnen om ögonen utstrålar obehag? Härtill högt BMI .

Man ska inte klaga på hur någon ser ut, man föds ju liksom som man föds. Så jag går inte in på detaljer. Men som helhet så är det något obehagligt över honom. Han känns dessutom väldigt obekväm. Ett mycket omaka par det där
Citera
2023-07-15, 09:34
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Man ska inte klaga på hur någon ser ut, man föds ju liksom som man föds. Så jag går inte in på detaljer. Men som helhet så är det något obehagligt över honom. Han känns dessutom väldigt obekväm. Ett mycket omaka par det där

Omaka?

Mnja.
Citera
2023-07-15, 11:19
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Håller inte med där men smaken är ju olika. Jag förstår att Madeleine föll för honom, tycker att han är en mycket attraktiv och sexig man! Att han har gått upp i vikt påverkar inte hans charm det minsta. Tror inte att jag är ensam om att tycka så.
Möjligt att hans bankkonto är sexigt-men nu ser han ju ordentligt chancerad ut(mjo han såg väl ok ut för några år sen-men Madeleine ser faktiskt avsevärt bättre ut nu. Gud vad han gått upp i vikt förresten! För mycket amerikansk sockerfrukost?)
Citera
2023-07-15, 17:17
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Vad är den längsta sammanhängande tid som prins Chris någonsin varit i Sverige. 7 dagar? eller 5 ?
Citera
2023-07-22, 17:19
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
Vad är den längsta sammanhängande tid som prins Chris någonsin varit i Sverige. 7 dagar? eller 5 ?
Det stämmer nog. Men om vi ska tro hovet flyttar han hit permanent 2024.
Undrar varför han ansökt om tyskt medborgarskap? Bara med tanke på flytten hit eller något annat?
Citera
2023-07-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Det stämmer nog. Men om vi ska tro hovet flyttar han hit permanent 2024.
Undrar varför han ansökt om tyskt medborgarskap? Bara med tanke på flytten hit eller något annat?
Han kanske också "rör ihop det lite", som Kungen som trodde han var i Arboga när han var i Avesta(eller hur det nu var?) och önskade hela Sverige en "fortsatt glad midsommar!" under ett tak, som hölls sista april? Så Chris kanske kom ihåg fel, han också, när han ansökte om medborgarskap. Eller rent av rört ihop det så att han tror att Sverige ligger i Tyskland. I hans fall tror jag dock inte att det beror på förvirring utan mer på ointresse och nonchalans. Att han tycker nog "Skitsamma! Sverige eller Tyskland? Spelar roll? Det är samma!" samt så är ju Silvia, åtminstone delvis från Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in