2023-07-08, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Ok. Hon gillar karlar. Ja, farbror kungen har ju varit ute och lekt av sig så äpplet faller väl inte långt från trädet.
Nä exakt, så är det nog ja. Men Viktoria har alltid varit proper vad jag har förstått.
Citera
2023-07-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finixen
Madeleine ville att barnen skulle gå på Manilla. När fusket med betygen kom fram så vågade inte skolan ge barnen plats med risk för att det skulle igen stå i media om hur skolan fuskar, nu med intagningen.

Nästa år så kan Adrienne tas in i förskoleklass, och då kan de andra barnen magiskt ställas först i kön med syskonförtur. Går då inte att bevisa att skolan fuskar (även om det är helt osannolikt att båda barnen står först i deras respektive kö) så därför flyttades flytten fram.

Exakt, jag tror också det blev problem med barnen och Manilla. Manilla kunde inte totalt riskera sitt rykte. Sedan kommer de inte bo kvar i Hovstallet utan om något år (när renoveringarna är klara) flytta till en trevlig insynsskyddad villa på djurgården.
Citera
2023-07-12, 17:38
Medlem
ceciliastenbocks avatar
https://stoppapressarna.se/kungligt/...m-aktenskapet/

Jag hävdar att flyttar de inte hem så BÖR de förlora sin rätt till tronen.

Så less på att de utnyttjar skattebetalarna
Citera
2023-07-13, 12:00
Medlem
Såg bilder på Instagram från Chris systers bröllop där Madeleine och Chris samt barnen var gäster. Chris gick långt framför Madeleine med en sur min och Madeleine fick kämpa för att hinna med.

Är det så att Chris verkligen tror att det är han som är prinsessan?
Citera
2023-07-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Såg bilder på Instagram från Chris systers bröllop där Madeleine och Chris samt barnen var gäster. Chris gick långt framför Madeleine med en sur min och Madeleine fick kämpa för att hinna med.

Är det så att Chris verkligen tror att det är han som är prinsessan?

En av dem arbetar med affärer och tjänar pengar, och den andra som inte gjort något alls i livet, men tror ändå att hon är något.
Citera
2023-07-13, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
En av dem arbetar med affärer och tjänar pengar, och den andra som inte gjort något alls i livet, men tror ändå att hon är något.
Om han ändå tjänade pengar. Det är ju där skon klämmer. Madeleine kan i alla fall försörja familjen.
Citera
2023-07-13, 14:18
Medlem
Citat:
Om han ändå tjänade pengar. Det är ju där skon klämmer. Madeleine kan i alla fall försörja familjen.

Nu får du förklara. Du menar att Chris inte alls tjänar de pengar som påstås?

Om man menar att kungen ger Madeleine av våra skattepengar, ska vara någon form av försörjning, så okej för det då. Eller har någon annan form att inkomst? Telefonsex?
Citera
2023-07-13, 18:46
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
OT, men jag blev chockad när jag såg denna bild på Chris:
https://www.svenskdam.se/kungligt/da...entera/9867399
Han ser ofräsch ut, påsögd och plufsig. Vilken kontrast mot kungafamiljen där ingen någonsin verkar gå upp ett hekto och vartenda hårstrå ligger på plats. Visst kan man säga att detta gör Chris mer mänsklig, men jag tycker faktiskt att han inte ser riktigt frisk ut.
Citera
2023-07-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Han ser ofräsch ut, påsögd och plufsig. Vilken kontrast mot kungafamiljen där ingen någonsin verkar gå upp ett hekto och vartenda hårstrå ligger på plats. Visst kan man säga att detta gör Chris mer mänsklig, men jag tycker faktiskt att han inte ser riktigt frisk ut.
Han kanske också behöver en ny njure? Eller en lever? Eller ett hjärta?
Citera
2023-07-13, 23:20
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne

Han har aldrig varit någon attraktiv man. Varken på bilden eller tidigare.
Citera
2023-07-14, 02:34
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann

Håller inte med där men smaken är ju olika. Jag förstår att Madeleine föll för honom, tycker att han är en mycket attraktiv och sexig man! Att han har gått upp i vikt påverkar inte hans charm det minsta. Tror inte att jag är ensam om att tycka så.
Citera
2023-07-14, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann

Chocken I det svenska folkdjupet kan inte beskrivas med ord, när snyggingen Jonas Bergström i all hast fick bytas ut mot den direkt fule Chris O'Neill.

För visst är det något oerhört elegant över det går paret!

https://www.expressen.se/leva-och-bo...r-lyxvaningen/
Senast redigerad av 25cm-slak 2023-07-14 kl. 07:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in