2013-10-29, 17:20
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
JagHarEnLiten skrev

Att inte käringen ger upp snart. Tror hon verkligen att sådana där gester som var Cigger föder har någon betydelse? Särskilt i jämförelse med att skönmåla en gammal nazist?

Hon har väl antagligen någon slags föreställning om att födslar inom familjen stärker varumärket kungahuset.
Citera
2013-10-29, 17:21
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
JagHarEnLiten skrev

Jo, visst är det något härligt bad boy de luxe över honom.

Sympatigravid?
Citera
2013-10-29, 17:39
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Sympatigravid?
Den där Chris är väl egentligen inte så mycket att säga om. Överglänser de övriga i kungafamiljen inom alla områden med hästlängder, säkert också Kungen vad gäller sponken.
Citera
2013-10-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jo, visst är det något härligt bad boy de luxe över honom.

Du menar en sådan här: http://www.badboy-uk.com/bad-boy-deluxe-backpack.html
Citera
2013-10-29, 19:18
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Bra tänkt där! Om Fimpen föds där blir hen automatiskt medborgare i USA.

Vilket torde betyda att ungen inte får plats i den svenska successionsordningen. Jag kan inte tänka mig att staten önskar att amerikanska statens allomfattande skatteindrivning ska hota svenskt kulturarv ens om det rör sig om familjen Bernadottes "privata" tillgångar.
Citera
2013-10-30, 14:50
Citat:
Så hur tycker du "kungligheter" ska se ut när de drar runt på stan?

Som Madde och Chris, fast helt tvärtemot! De ser ju förbannat sunkiga ut, det kan man inte förneka. Som Sweeper80 sa, de ser ut som ett WT-par från Jersey.
Citera
2013-10-30, 15:44
Medlem
E.Merckxs avatar
Det blir tydligen en flicka.

"Enligt uppgifterna publiceras i Svensk Damtidning i dag har prinsessan registrerat sig på sajten Buy Buy Baby inför en kommande babyshower. Förutom att lista en lång rad babypresenter som en leksaksgiraff, rosa babylindor och barnvagnar avslöjar prinsessan även könet på barnet.

Hon och maken Chris O'Neill väntar en flicka."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17751663.ab

Det här är vad dom önskar sig:
http://bloggar.aftonbladet.se/hovblo...onskar-sig-da/
Citera
2013-10-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Vilket torde betyda att ungen inte får plats i den svenska successionsordningen. Jag kan inte tänka mig att staten önskar att amerikanska statens allomfattande skatteindrivning ska hota svenskt kulturarv ens om det rör sig om familjen Bernadottes "privata" tillgångar.

Prinsessan kanske ser slutet för monarkin i Sverige inom en 20 år? Många svenskar som bor utomlands har ju omvittnat hur sjukt Sverige är - något som inte blir helt uppenbart förrän man får lite distans..
Citera
2013-10-30, 23:00
Medlem
Zikniks avatar
Hur många här tror att Ciggen slutit kärleksmusslan helt nu när hon är på smällen?
Och att Chris därför knullar runt lite när han inte får något hemma?
Såg ju lite desperat kåt ut på bilderna ovan.
Citera
2013-11-04, 17:47
Medlem
Royal Bimbo outar sig själv på amerikansk sajt för babyshowers
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17781756.ab

Och nu bekräftar hovet nyheten: – Uppgifterna stämmer, säger biträdande informationschefen Annika Sönnerberg.
Citera
2013-11-04, 20:00
Moderator
Tystnads avatar
Kan detta vara anledningen till att Ciggen vill föda i USA ?

Skämt åsido ,det har fan ingen betydelse vart flickan föds ,viktigare är väl att hon får tillbringa tillräckligt många år i Sverige så hon blir "Svensk"

Fast vad har Kungen sagt ? Vill han att födslen sker i Stockholm ?
Citera
2013-11-04, 20:30
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Kan detta vara anledningen till att Ciggen vill föda i USA ?

Skämt åsido ,det har fan ingen betydelse vart flickan föds ,viktigare är väl att hon får tillbringa tillräckligt många år i Sverige så hon blir "Svensk"

Fast vad har Kungen sagt ? Vill han att födslen sker i Stockholm ?

Eftersom hon redan hittat sin Marlboro Man tror jag inte att det är anledningen till den utomländska födseln. Jag tror helt enkelt det beror på shoppingen av baby-artiklar är så mycket bättre i New York.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in