2013-03-16, 23:43
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nej, det är det inte. Om det går som Knugen tänkt blir Hakan drottning. Då kan inte Njuren bli kung, därför att det står högre i rang. Jämför med honom själv som gjorde Jokern till drottning. Det gick bra därför att drottning står under kung i rang.

Hurvida detta är löjligt eller inte , ( ), får ni ta med hovet. Men så är det.

En kvinna som gifter sig med en kung blir alltid drottning, liksom deras förstfödda barn alltid får titeln kronprins eller kronprinsessa (om det inte är något fel på bytingen). Det är lika givet som att de påföljande knoddarna blir prinsar eller prinsessor.
Citera
2013-03-18, 21:26
Medlem
Avgrundsandens avatar
Prinsessan Madeleine- snortat kola enligt Michael Brinkenstjärna (säger sig ha bevis)

Citat:
Nu är jag inne på ett mkt känsligt ämne som kan leda till en stämning ..helt klart om den utpekade vågar stämma mig ! Om det sker ,så kan jag lova er att jag har bra med backup i bakfickan [...]

Varför tror ni att Prinsessan Madeleine lämnade Sverige & sina nationella plikter för ett par år sedan och drog till Usa -Var det för att det tog slut med den otrogne sambon ( Jonas ) eller var det för att hennes partykonto började ta ut svängarna alldeles för hårt runt lilla stureplan [...]

Prinsessan umgicks i kretsar där man käkade vit syntetisk snö till Frukost,Lunch & Kvällsmat ,hennes sk vänner var storkonsumenter & hon själv deltog flitigt i inköpen! [...]

Avdankade Michael Brinkenstjärna (wiki) skriver på sin blogg att han har bevis på att Prinsessan Madeleine snortat kokain. Finns en bild på en tjej som tar en lina som skulle kunna vara Madeleine, men tror knappt det...?

- Vad tror ni kungahuset säger om detta?
- Är detta ännu ett försök av Mr Brinkestjärna och Christian Ternstedt att få löp genom bull shit på sajten Mensworld.se (Gino Lundqvist frågar om tjejer blir "bättre i sängen" efter våldtäkt" i hans blogg. )?
- Finns det någon sanning i detta? Finns det bevis? Vad händer om bilder kommer ut?

http://mensworld.se/knarkar-nagon-i-kungahuset/
Citera
2013-03-18, 21:32
Bannlyst
Suck. Har inte pinkenstråle fått uppmärksamhet på sistone?
Citera
2013-03-18, 21:36
Medlem
Giant Squids avatar
Kan man se klocka, glasögon från andra Maddebilder?
Citera
2013-03-18, 21:43
Medlem
Harry_s avatar
är ni fulla eller
det är inte Madde
för spetsig näsa och för mkt käke
Citera
2013-03-18, 21:50
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lycat
Vad gör det om hon tar eller har snortat kola eller rökt det. Hon kan göra vad faaan hon vill lika så som alla andra kan.

Vill hon snorta kola eller stoppa upp det i arslet är hennes ensak.
Michael brinkekuk kan sköta sig själv och stoppa upp kola i hans mammas fitta.

Det är väl klart hon har snortat kola osv, genom tiderna. Men att bli fångad på bild är osmart. Va fan här får man ju skylla på SÄPO eller nåt.
Framförallt om bilderna kommer från kriminella individer. Om bilderna kommer från den undre världen så måste man fråga sig varför de inte använt sig utav dem i utpressningssyfte.
Jag tror inte det är Madde på bilden. Men man kan ju alltid hoppas.
Citera
2013-03-18, 21:51
Medlem
styrlunds avatar
Bilden ser jävligt skapad ut. Vänsterhanden ser skum ut. Som nån försökt "ta bort" över ringar eller dylikt. Högerhanden ser väldigt manlig ut.
Jag skulle fan göra ett bättre jobb i Paint.
Citera
2013-03-18, 21:59
Medlem
LaaseUWs avatar
- Vad tror ni kungahuset säger om detta?
- Är detta ännu ett försök av Mr Brinkestjärna och Christian Ternstedt att få löp genom bull shit på sajten Mensworld.se (Gino Lundqvist frågar om tjejer blir "bättre i sängen" efter våldtäkt" i hans blogg. )?
- Finns det någon sanning i detta? Finns det bevis? Vad händer om bilder kommer ut?

- Inga kommentarer.
Ett tarvligt försök att få uppmärksamhet.
Självfallet har hon dragit ett par linor i goda vänners lag, det är väl ett hälsotecken. En större nyhet vore väl Madde har aldrig testat kokain. Bevis finns nog i form av bilder samt vittnen. Kungahuset blånekar, lögn, bildmontage, förtal etc.
Citera
2013-03-18, 22:06
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Bilden ser jävligt skapad ut. Vänsterhanden ser skum ut. Som nån försökt "ta bort" över ringar eller dylikt. Högerhanden ser väldigt manlig ut.
Jag skulle fan göra ett bättre jobb i Paint.

Framförallt, ansiktet är ju inte ens likt Maddes imo.

Men bilden är väl inte postad för att framstå som att det är Madde heller, mer random arkiv/bildbyråbild, ser ju väldigt arrangerad ut.
Citera
2013-03-18, 22:35
Medlem
AustraliaBrazils avatar
Just den bilden är ju inte Madde, den har använts förr av Aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12233804.ab
(Foto: Colourbox)
Citera
2013-03-18, 22:48
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AustraliaBrazil
Just den bilden är ju inte Madde, den har använts förr av Aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12233804.ab
(Foto: Colourbox)

Case Closed! Tack för den....
Citera
2013-03-18, 23:25
Medlem
Knotknets avatar
Bilden är inte Madde men jag har hört många berättelser om kungabarnens knarkande. Viktoria ska enligt uppgifter från en som arbetade som vakt på en privatfest att Viktoria tog en överdos av koks. Vistelsen i USA var inte anorexia utan problem med droger. Jag kan inte bevisa det men jag tror det. Hela Stureplan har varit fullt av ladd under deras festår så det är inget snack om saken. Tyvärr kommer de aldrig erkänna detta tror jag. Jag skulle få stor respekt för kungaungarna om dom erkände sitt bruk/missbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in