2013-03-18, 23:59
Medlem
BigFatCones avatar
Hade jag varit en Bernadotte hade jag fan snortat kokain bara för att stå ut.
Citera
2013-03-19, 02:44
Medlem
Om nu kungaungarna snortat så måste dom väl för faaan ha sett till att varje lina intagits i total ensamhet på ett dass eller i en garderob.
Har dom varit så korkade att dom dragit linor ibland sällskap får dom skylla sig själva. Dom borde fan bli av med sina små prinsesskronor om dom varit så oerhört korkade.
Hoppas det är lögn
Citera
2013-03-19, 10:05
Medlem
Eftersom de flesta av kungabarnens vänner snortar eller åtminstone har gjort det förr så vore det rätt märkligt om de själva aldrig provat. Särskilt Madde, hon umgås ju med många i den kretsen.
Citera
2013-03-19, 10:17
Medlem
Maeglins avatar
Hur är det fatt med Brinkenstierna (skiter fullständigt i ev stavning)?

Förstår han inte att bluffen skulle genomskådas och att han riskerar polisanmälan för förtal?
Sådant här får bara en riktigt trasig människa för sig att göra.
Citera
2013-03-19, 10:48
Medlem
Bullens avatar
Nu var det väl inte den bilden som var beviset. Utan mer illustrerade storyn.
Citera
2013-03-19, 11:04
Medlem
Giant Squids avatar
Om nu inte Brinken fabulerar fullständigt, vem är Brinkens källa???

Undrar om källan gått med på att B exploaterar detta i en skitblogg?

B har suttit inne 4 gånger,var?, tveksamt om cellkamraten från norra Stockholm som sitter 7 år för ett kilo kola suttit på ngn, öppen anstalt.
Är det helt omöjligt att luska ut mer om denna cellkompis existens?
(lägenhet på Östermalm, kung på Stureplan)
Citera
2013-03-19, 12:34
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2013-03-30, 16:18
Medlem
Verkar ju bli bröllop iaf. Ciggen äktar fuskläder-Portföljen. Han ser rätt sliten och "alkad" ut redan nu - kan tänka mig hur de båda kommer att se ut när de "dyngat ner sig" tillsammans, om ett par år. Känns lite "Rausing" över hela spektaklet tycker jag! Snart sitter de väl i mjukisbyxor i någon New York-lya och röker brajja - dagarna i ända. Tihi!
Citera
2013-03-30, 17:09
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Verkar ju bli bröllop iaf. Ciggen äktar fuskläder-Portföljen. Han ser rätt sliten och "alkad" ut redan nu - kan tänka mig hur de båda kommer att se ut när de "dyngat ner sig" tillsammans, om ett par år. Känns lite "Rausing" över hela spektaklet tycker jag! Snart sitter de väl i mjukisbyxor i någon New York-lya och röker brajja - dagarna i ända. Tihi!

Jag tycker å andra sidan det är rätt mycket Patrick Bateman över honom.
Citera
2013-04-12, 23:24
Medlem
Bylines avatar
Vad sjutton har hänt med Maddes nylle? Använder hon samma plastikkirurg som morsan sin? Något har i alla fall hänt med hennes ansikte.

Kolla bildspelet här med dagsfärska bilder... http://www.expressen.se/noje/extra/h...kungen-tiesto/
Citera
2013-04-13, 07:19
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Vad sjutton har hänt med Maddes nylle? Använder hon samma plastikkirurg som morsan sin? Något har i alla fall hänt med hennes ansikte.
]
Hon närmar sig den ålder då alla cigg börjar sätta sina spår...
Vi som är icke-beroende av nikotin ser sånt...
Citera
2013-04-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byline

Kolla bildspelet här med dagsfärska bilder... http://www.expressen.se/noje/extra/h...kungen-tiesto/
Ögonen verkar att ligga djupare under pannbenet/ögonbrynsbågen, som har blivit mer markant.
Det draget har Victoria och CP ärvt från sin mor, medan Madeleine tidigare haft en tendens till utstående ögon. Svårt att bedöma från bilderna, men jag tycker också att något har hänt, kanske någon sorts uppstramning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in