Citat:
Ursprungligen postat av rnyberg
En fråga som är viktigt är ju vad vi skall döpa amerikanen till? Enbart amerikanen eller finansvalpen, eller nåt annat, jag har inte sett att han har namngetts ännu.
Sen funderar jag på det här med utviket, vad tycker egentligen jokern, den motvillige och hakan om utviket?
Den motvillige måste ju gilla att gaffeln går i pappas fotspår, men helt säker kan man ju inte vara. Jag tror dock inte Jokern och Hakan gillar utviket särskilt mycket. Att Ciggen avskyr henne är ju helt uppenbart.
Ciggens käresta har kallats för Finansvalpen tidigare här. Sen angående Utviket är hon redan godkänd. Hon och Gaffeln har semestrat tillsammans med Knugaparet både på Riverian samt i fjällen, samt är sambos här i Sverige på Djurgården (också sanktionerat). Bara en tidsfråga innan eklateringen kommer där.
Finansvalpen däremot är jag inte alls säker på har blivit godkänd riktigt ännu, han har inte kommit lika långt. Visserligen fick han vara med under lillsessans dop men det var nog bara för att Ciggen propsade på det (och pekade på att Utviket fick vara med).
Hakan gillar Utviket. Däremot inte Ciggen, som fortfarande verkar vara sur över att storebror bröt med med hennes kompis Pernalden.