2012-06-17, 08:50
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jailnigger
Hur är det med de övriga sessorna? Är de helt utan titel numera? Media brukar ju referera systern Kristina som "Prinsessan Kristina"? Kan man betrakta dessa som kungliga eller adliga eller ofrälse?

Läste just att Nationella Insatsstyrkan dykt efter henne smycken. Jag blev av med en rätt fin cykel för ett tag sen. Jag har fått indikationer på att den ska ligga i Klara Sjö alldeles vid S:t Eriksbron. Tycker ni jag ska ta och ringa grabbarna och få lite hjälp?
Citera
2012-06-17, 12:30
Medlem
En fråga som är viktigt är ju vad vi skall döpa amerikanen till? Enbart amerikanen eller finansvalpen, eller nåt annat, jag har inte sett att han har namngetts ännu.

Sen funderar jag på det här med utviket, vad tycker egentligen jokern, den motvillige och hakan om utviket?

Den motvillige måste ju gilla att gaffeln går i pappas fotspår, men helt säker kan man ju inte vara. Jag tror dock inte Jokern och Hakan gillar utviket särskilt mycket. Att Ciggen avskyr henne är ju helt uppenbart.
Citera
2012-06-17, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Läste just att Nationella Insatsstyrkan dykt efter henne smycken. Jag blev av med en rätt fin cykel för ett tag sen. Jag har fått indikationer på att den ska ligga i Klara Sjö alldeles vid S:t Eriksbron. Tycker ni jag ska ta och ringa grabbarna och få lite hjälp?

En sak kan vi vara säkra på, hade det varit smyckets cykel så hade dem hämtat upp den...
Citera
2012-06-17, 16:53
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rnyberg
En fråga som är viktigt är ju vad vi skall döpa amerikanen till? Enbart amerikanen eller finansvalpen, eller nåt annat, jag har inte sett att han har namngetts ännu.

Sen funderar jag på det här med utviket, vad tycker egentligen jokern, den motvillige och hakan om utviket?

Den motvillige måste ju gilla att gaffeln går i pappas fotspår, men helt säker kan man ju inte vara. Jag tror dock inte Jokern och Hakan gillar utviket särskilt mycket. Att Ciggen avskyr henne är ju helt uppenbart.

Ciggens käresta har kallats för Finansvalpen tidigare här. Sen angående Utviket är hon redan godkänd. Hon och Gaffeln har semestrat tillsammans med Knugaparet både på Riverian samt i fjällen, samt är sambos här i Sverige på Djurgården (också sanktionerat). Bara en tidsfråga innan eklateringen kommer där.

Finansvalpen däremot är jag inte alls säker på har blivit godkänd riktigt ännu, han har inte kommit lika långt. Visserligen fick han vara med under lillsessans dop men det var nog bara för att Ciggen propsade på det (och pekade på att Utviket fick vara med).

Hakan gillar Utviket. Däremot inte Ciggen, som fortfarande verkar vara sur över att storebror bröt med med hennes kompis Pernalden.
Citera
2012-08-11, 20:50
Medlem
Vet inte om den här bilden redan lagts upp, men här är den iallafall

http://oi47.tinypic.com/2zxumaw.jpg
Citera
2012-08-12, 11:16
Medlem
JagHarEnLitens avatar
För alla oss som inte trodde Ciggen arbetade knapps alls på den där Childhood.

Lite oortodoxt kanske. Men sängvägen är också en väg för att dra in pengar.

http://www.expressen.se/nyheter/made...oktes-av-sapo/

"Chris fick Madeleines hjärta att smälta när han i början av deras bekantskap anonymt donerade 700 000 kronor till väl*görenhetsorganisationen Childhood där hon arbetar."

Undrar just om inte Johan T. Lindwall börjar tuffa till sig. Jag minns hans min som enbart uttryckte avsmak när Knugen pratade om att skära öronen av Jokern. Kan tänka att han fått nog av rövslickeriet och vill ge igen nu. Han har säkert en hel del att ta av.

Hursomhelst så fortsätter Lindwall själv:
"Man ville veta att killen är helt grön och att det inte finns något som kunde slå tillbaka på familjen, säger Johan T Lindwall."

Det handlar alltså inte om några statsangelägenheter, utan Knugen använder SÄPO, (som alltså ytterst är till för att skydda nationens intressen och oss medborgare), som sin privatdetektiver. Enbart för att se om det fanns något snaskigt som antingen behövde neutraliseras eller beordra Ciggen att avsluta relationen.
Citera
2012-08-12, 11:59
Medlem
Citat:
...
Hursomhelst så fortsätter Lindwall själv:
"Man ville veta att killen är helt grön och att det inte finns något som kunde slå tillbaka på familjen, säger Johan T Lindwall."

Det handlar alltså inte om några statsangelägenheter, utan Knugen använder SÄPO, (som alltså ytterst är till för att skydda nationens intressen och oss medborgare), som sin privatdetektiver. Enbart för att se om det fanns något snaskigt som antingen behövde neutraliseras eller beordra Ciggen att avsluta relationen.

Det är ju statschefsfamiljen det handlar om. Klart att de är nationens intresse . (Det är illa ställt med Sverige)
Citera
2012-09-18, 15:24
Medlem
NickShadows avatar
Såg ett roligt fotografi ifrån Storkyrkan på Madde, Daniel och Vickan i dagens Aftonblad:

http://imageshack.us/photo/my-images...sgncug5au.jpg/

Vad sysslar egentligen prins Daniel med?
Läge för pratbubbla på det fotot.
Senast redigerad av NickShadow 2012-09-18 kl. 15:34.
Citera
2012-09-18, 15:41
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickShadow
Såg ett roligt fotografi ifrån Storkyrkan på Madde, Daniel och Vickan i dagens Aftonblad:

''Hon trodde tydligen den här prinskorven var som de man köper på Ica.''
Citera
2012-09-18, 15:44
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickShadow

Vadå, det är väl inte så märkligt att han sitter och flinar mot sin fru? De två sessorna ser desto märkligare ut: HKH Prinsessan Madeleine ser ju helt påtänd ut, och det ser ut som om HKH Kronprinsessan ser lätt panikslagen ut när hon kollar på lillasyrran, men har anlagt ett leende vars stelhet skulle göra självaste Hennes Mamma Drottningen avundsjuk.
Citera
2012-09-18, 16:24
Medlem
NickShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Vadå, det är väl inte så märkligt att han sitter och flinar mot sin fru? De två sessorna ser desto märkligare ut: HKH Prinsessan Madeleine ser ju helt påtänd ut, och det ser ut som om HKH Kronprinsessan ser lätt panikslagen ut när hon kollar på lillasyrran, men har anlagt ett leende vars stelhet skulle göra självaste Hennes Mamma Drottningen avundsjuk.

Associerar fritt:
På bilden ser man hur Madeleine blir panikslagen när hon känner prins Daniels taffsande fingrar mot trosan, samtidigt som Daniel försöker avleda kronprinsessans Victorias uppmärksamhet genom att dra ett opassande bögskämt.
Citera
2012-09-18, 16:25
Medlem
NickShadows avatar
Citat:
''Hon trodde tydligen den här prinskorven var som de man köper på Ica.''

Klockrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto