2011-02-01, 19:40
Medlem
Vad tror ni? Har han fått komma till än?
Citera
2011-02-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster

Det har han säkert. Fast.........vilken han menar du? Donald Trump? Han har fått komma till, fast inte med Madde. Chris? Varför stannade hon annars hela natten? Spelade de skitgubbe?
Citera
2011-02-01, 21:00
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster

Fel vinkling. Det är hon som har fått komma till. Dessutom är han rik.
Citera
2011-02-01, 21:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymflashbackare
Ja. Sluta gå off topic. Och skaffa ett arbete.

On topic:
Jag skulle tro Mad Elaine inte alls "rymt" till USA (möjligen rymt från svensk press och svenska skattebetalare) men snarare är det så att hon är satt på undantag av hovet.

Jag tror att hon är less på att vara påpassad sessa i Sverige, och har upptäckt att ett mer anonymt och "vanligt" liv därborta är bättre. Problemet är att hon inte vet vad ett vanligt liv är, inte har hon någon gångbar utbildning, inte kan hon ta något vanligt jobb, och för lat för att hugga i med det "arbete" hon fått och göra det till något riktigt.
Citera
2011-02-01, 22:27
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tror att hon är less på att vara påpassad sessa i Sverige, och har upptäckt att ett mer anonymt och "vanligt" liv därborta är bättre.
Ja, allt pekar på det, fast det rör ju sig fortfarande om ett lyxliv i sus och dus där man umgås med överklassen och ej befattar sig med folk utanför dessa kretsar.
Citera
2011-02-02, 07:56
Medlem
Citat:
Jag skulle tro Mad Elaine inte alls "rymt" till USA (möjligen rymt från svensk press och svenska skattebetalare) men snarare är det så att hon är satt på undantag av hovet.

Källa på det?
Citera
2011-02-02, 09:28
Medlem
xertions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag tror att hon är less på att vara påpassad sessa i Sverige, och har upptäckt att ett mer anonymt och "vanligt" liv därborta är bättre. Problemet är att hon inte vet vad ett vanligt liv är, inte har hon någon gångbar utbildning, inte kan hon ta något vanligt jobb, och för lat för att hugga i med det "arbete" hon fått och göra det till något riktigt.

Vill hon inte vara prinsessa så borde hon "avsäga" sig rollen och sluta leva på skattebetalarnas pengar. Ska hon leka snygg blondin i USA så får hon väl göra det för egna pengar?

Tycker dessutom att det är förjävligt att en person som ska representera landet går runt med cigaretter i munnen. Fy fan.
Citera
2011-02-02, 15:04
Medlem
UACs avatar
Citat:
Jag är förresten lite nyfiken på immigrationsreglerna för Mad Elaine men det troligaste är väl att det ordnats med en skenanställning åt henne eftersom jag tror inte att USA ger henne några särskilda förmåner immigrationsmässigt sett.

Hon har väl ett diplomatpass, så hon lär ju inte behöva visum!?
Citera
2011-02-02, 15:38
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
Hon har väl ett diplomatpass, så hon lär ju inte behöva visum!?
Diplomatpass ger inga formella fördelar i den här sortens sammanhang. Endast om hon är ackrediterad av USA som funktionär på den svenska ambassaden har det hela någon betydelse.

Diplomatpass innebär inte automatiskt visumfritt och uppehållstillstånd i valfritt land. För övrigt har ju nästan alla anställda på UD samt deras familjer sk diplomatpass också. Skulle få ganska lustiga konsekvenser om det vore som du tror.
Citera
2011-02-02, 16:27
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Då lägger vi ner OT-snacket om vem som är sjukskriven, moderator och bryter mot 0.08. Tillsägelse för OT kommer att delas ut om det fortsätter.

/Mod
Citera
2011-02-02, 16:38
Medlem
Citat:
Den norska tidningen Se og Hørs senaste nummer visar nu upp bilderna på prinsessan Madeleines pojkvän Chris tidigare flamma, Maryam Abdullina. Hon visar sig vara en underklädesmodell från Uzbekistan.
Källa: http://svenskdam.se/2011/02/madelein...an-uzbekistan/
http://www.expressen.se/noje/extra/1...jkvan-chris-ex

Vilket sammanträffande, killen har ju smak för det lite udda.
Citera
2011-02-02, 17:17
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vilket sammanträffande, killen har ju smak för det lite udda.
Ja, en prinsessa från Sverige som flickvän måste för en amerikan också framstå som väldigt udda och excentriskt.
Senast redigerad av Asteniker 2011-02-02 kl. 17:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in