2011-01-17, 20:42
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Mikael
Herregud så ointressant om han har pengar eller inte, klass går ej att köpa för pengar. H.K.H. ska inte gifta sig med någon amerikan utan kunskap om vad monarki och kungahus innebär. Detta är inte bra...

Nu är det inte amrisen utan Ciggen som ska lära sig lite hyfs, klass och socitetsliv. Fixar hon det månntro?
Citera
2011-01-17, 20:44
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm2x
Då är du väl kräsen av dig. Hon ser ju fortfarande klart mycket bättre ut än medelsvensson. I synnerhet bland kvinnor i motsvarande ålder.

Är du från Norberg?
Citera
2011-01-17, 20:46
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Madde är en stor tillgång för Sverige.

Självklart! Bara hon röker svenskt. Bra reklam för Swedish Match.
Citera
2011-01-17, 20:47
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Om de gifter sig så tvivlar jag på att han skulle vara trogen. Som sagt, kvinnorna som figurerar på bild tillsammans med Chris är fräschare och mer välvårdade än Ciggen.

Vem har påstått att hon skulle vara trogen?
Citera
2011-01-17, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Är du från Norberg?
Nej, jag är från fjollträsk och där kryllar det av fetton. Men du bor väl på Playboy Mansion?
Senast redigerad av storm2x 2011-01-17 kl. 22:22.
Citera
2011-01-18, 19:49
Medlem
Relationen med amerikanen Chris ONeill verkar ha varit ett tag. I Aftonbladets papperstidning så finns det bilder tagna på den tillsammans i augusti förra året då det bara hade ögon för varandra.

Vad ska kungen säga om yngsta dottern som dejtat en rik amerikan minst 1/2 år.

En sak verkar båda ha gemensamt , de röker båda två av bilderna att döma på honom.
Citera
2011-01-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanigatan2009
Relationen med amerikanen Chris ONeill verkar ha varit ett tag. I Aftonbladets papperstidning så finns det bilder tagna på den tillsammans i augusti förra året då det bara hade ögon för varandra.

Vad ska kungen säga om yngsta dottern som dejtat en rik amerikan minst 1/2 år.

En sak verkar båda ha gemensamt , de röker båda två av bilderna att döma på honom.

Vem vet, han kanske vet om det. Det är MEDIA som inte vetat om det på ett halvår. Samma media som missade Victoria och Daniel i nästan ett helt år.
Citera
2011-01-18, 20:31
Medlem
Jag undrar vad Ciggen har for intressen? Jag vet att Scarlett J gillar att baka exempelvis och Cathrine z jones tycker om att sticka (vilket jag last i modetidningar), men vad har ciggen for hobbies? Shoppa? If so, varfor har hon pa sig en pals-vast i den dar videon fran the boat house? Det ser ut som om hon ar pa after ski i Are. Ar det inte darifran Henke Lundqvist kommer ifran och inte ens han klar sig ju som om han ar pa after ski pa new yorks gator. Jag passerade honom pa gata 57 en gang.
Citera
2011-01-18, 20:49
Medlem
King of Sweden's youngest daughter was in Big Apple getting over split from fiancé
Citera
2011-01-18, 21:31
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joanna
Jag undrar vad Ciggen har for intressen? Jag vet att Scarlett J gillar att baka exempelvis och Cathrine z jones tycker om att sticka (vilket jag last i modetidningar), men vad har ciggen for hobbies? Shoppa? If so, varfor har hon pa sig en pals-vast i den dar videon fran the boat house? Det ser ut som om hon ar pa after ski i Are. Ar det inte darifran Henke Lundqvist kommer ifran och inte ens han klar sig ju som om han ar pa after ski pa new yorks gator. Jag passerade honom pa gata 57 en gang.
Det där var en väldigt bra fråga.

Frågar man hovet så kommer de att svara att "Prinsessans intressen är välfärd för barnen i tredje världen" men som vi vet så skiter HKH Mad Elaine fullständigt i detta, att titta in på Childhood Foundation görs med tunga steg då och då och då sker det under buller och bång inför media.

Ärligt talat, jag tror hennes intressen är just att shoppa, röka cigg och dricka drinkar och umgås med folk.
Citera
2011-01-19, 07:25
Medlem
fredrikdenstores avatar
Ciggen roar sig som faen. Hoppas att det inte är våra skattepengar som går upp i rök.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8426390.ab
Citera
2011-01-19, 07:42
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Ciggen roar sig som faen. Hoppas att det inte är våra skattepengar som går upp i rök.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8426390.ab

Vete fan! Undrar hur mycket tid hon tillbringar på Childhoog Foundation? Den där Chris jobbar väl rätt hårt? Har Ciggen förståelse för detta eller kommer det att gå samma väg som med Biträdet?

Notera också att samtliga fyra kvinnor på bilden har samma blonderade hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in