2010-08-21, 12:24
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stora nyheter på gång, vi får skriva om hela tråden!!!!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.21...lara-sig-sjalv

Madeleine kan klara sig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

Klipper in texten:

Knugen har hela 12 adjutanter!
Citera
2010-08-21, 16:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Klipper in texten:

Knugen har hela 12 adjutanter!

Man ska egentligen inte få ha personliga assistenter efter 65 års ålder. Fy fan förresten att vara adjutant. Tänk att vara adjutant till Jokern?!!!!

Hursomhelst så har Ciggen Sällskapsdamen. Så påståendet att hon klarar sig själv är inte sant. Tur det, så vi inte behöver skriva om tråden. Fast röka själv kan hon i alla fall.
Citera
2010-08-21, 16:51
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hursomhelst så har Ciggen Sällskapsdamen. Så påståendet att hon klarar sig själv är inte sant. Tur det, så vi inte behöver skriva om tråden. Fast röka själv kan hon i alla fall.

Ja, Ciggen har ju nästan ett eget hov kring sig, därav inget behov av adjutanter: Sällskapsdamen, Lussan, Arpen, Pernalden, Soffan etc. Obetalda hovdamer.
Citera
2010-08-21, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ja, Ciggen har ju nästan ett eget hov kring sig, därav inget behov av adjutanter: Sällskapsdamen, Lussan, Arpen, Pernalden, Soffan etc. Obetalda hovdamer.
"Adjutant": jobbat hos familjen Bernadotte?
Citera
2010-08-21, 19:01
Medlem
LakritstroIIets avatar
Adjutant och adjutant... i min värld kallas sådana där människor för personlig assistent och ges till utvecklingsstörda.
Citera
2010-08-21, 19:56
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Adjutant och adjutant... i min värld kallas sådana där människor för personlig assistent och ges till utvecklingsstörda.
Det är ju det dom är - utvecklingsstörda.
Citera
2010-08-21, 22:28
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedia
"Adjutant": jobbat hos familjen Bernadotte?

Adjudant om jag får be (medveten felstavning av användarkontot). Och nej - har aldrig jobbat för Knugahuset.
Citera
2010-08-21, 22:30
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet

Adjutant är bara ett finare ord för personlig assistent.
Citera
2010-08-21, 23:59
Medlem
Citat:

Tyckte den där nyheten att Madeläääääääääääään klarar sig själv lät för bra för att vara sann.....
Citera
2010-08-22, 19:16
Medlem
Prinsessan Madeleine tillrättavisar Daniel?

Under kungafamiljens framträdande i Örebro nu senast fick jag se en till synes kanske betydelselös gest utav Madeleine, när hon, som det ser ut, styr Prins Daniel till att hålla om K.Prinssesan.

Jag undrar vad hon ville få fram av denna gest? Var det något spontant, eller anser hon kanske att de inte är tillräckligt närgångna, eller vad kan det handla om?

Det jag talar om finns att se :

http://webbtv.na.se/player/play/126574 "Daniel och viktorias..." kolla noga på Daniels arm, vid tiden 0:40
Citera
2010-08-22, 19:25
Medlem
haha jadu.. bra fråga, kan ha varit reflex också.
Citera
2010-08-22, 19:26
Medlem
dr_loves avatar
Det visas ingen video för mig, bara en grå ruta och bilder runt om kring. Är det någon speciell codec som måste installeras? Har senaste flash och Java.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in