2010-05-09, 15:33
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vem av kungabarnen kan tänkas ha den största resp minsta sexuella erfarenheten?
Den största har nog Madde. På gammalt välbekant degenererat överklassvis har hon säkert prövat både det ena och andra med många älskare, hög såväl som låg.

Victoria kommer i mitten. Hon har varit alltför trogen. Verkar tråkig. Inte öppen för alternativt sex. Det är förmodligen bara missionären som gäller.

Lippy har säkert rent faktiskt knullat mycket men har inte den mentala kapaciteten att verkligen erfara vad han varit med om. Därför har han minst sexuell erfarenhet.
Citera
2010-05-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Den största har nog Madde. På gammalt välbekant degenererat överklassvis har hon säkert prövat både det ena och andra med många älskare, hög såväl som låg.

I samförstånd med kungen eller Silvia?
Citera
2010-05-09, 18:35
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
I samförstånd med kungen eller Silvia?
Högst sannolikt är det kungen, denne perverse och perverterade pajas, som stått modell.
Citera
2010-05-09, 18:50
Medlem
karnstans avatar
Citat:

Victoria kommer i mitten. Hon har varit alltför trogen. Verkar tråkig. Inte öppen för alternativt sex. Det är förmodligen bara missionären som gäller.

Lippy har säkert rent faktiskt knullat mycket men har inte den mentala kapaciteten att verkligen erfara vad han varit med om. Därför har han minst sexuell erfarenhet.

Jag garvar så mycket åt dina inlägg.
Citera
2010-05-09, 19:45
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Ha ha! Victoria verkar tråkig, det är sant. Men vi måste också komma ihåg att hon måste spela rollen som statschef, visserligen i en operettuppsättning från sent 1800-tal, men ändå. Jag tror nog hon vet vad hon gör, då Njuren verkar vara en bock. Kom ihåg att det inte är antalet som räknas utan storleken.

Ciggen tror jag knappast ligger med några under hennes stånd, annat än mer diskreta ligg, och då bara en gång, och då räknas det inte. Degenererade överklasstyper från Djursholm och Östermalm är mer hennes stil. Ja, om det inte är hockeyklubba förstås.

Att vår käre prins inte begriper eller minns fortplantingens grunder är jag övertygad om, även om han kanske inte har förstånd nog att förstå varför man gör det. Ett knull är ett knull om än i baksätet på hovstallets bilar.
Citera
2010-05-09, 21:15
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Att vår käre prins inte begriper eller minns fortplantingens grunder är jag övertygad om, även om han kanske inte har förstånd nog att förstå varför man gör det.
Man får förmoda att vår prins grät första gången han fick utlösning och sprang till mamma för tröst och beskydd.
Citera
2010-05-09, 21:38
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Man får förmoda att vår prins grät första gången han fick utlösning och sprang till mamma för tröst och beskydd.

'Mamma! Mamma! Jag har vitt blod!'
'Ach, min son! Du få icke selbstbeflechen dig! Gehe nu genau till den protestantiche messe und bed tio Ave Luther!'
Citera
2010-05-10, 07:01
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Förstår men det finns en liten svaghet i det resonemanget - om nu Knugen skulle ha varit med från början varför åkte han inte då själv för att täcka upp för Snärtan, istället för att skicka Hakan som säkert har tillräckligt redan med det förestående bröllopet och Haga slott?
Knugen skickade Hakan för att han skulle vara ledig att gå på knarkdiktatorn Noriegas väns privata fest i Stockholm, som gick av stapeln häromdagen, alldeles samtidigt.
Citera
2010-05-10, 07:04
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
'Ach, min son! Du få icke selbstbeflechen dig! Gehe nu genau till den protestantiche messe und bed tio Ave Luther!'
Att Silvia har svårt att skilja mellan katolicism och protestantism samt att hålla sig till den senare, är väl omvittnat. För några år sedan besökte Silva och Victoria vatikanen. Där välsignades de båda av självaste påven, Jesu representant på jorden, och mottog syndernas förlåtelse av honom.
Citera
2010-05-11, 04:27
Medlem
zwoigs avatar
När får vi se bilder på Mad Eleine tillsammans med hennes nye man?

Vet Knugen och Pott-Ringen om att Mad E. har en ny man?
Citera
2010-05-11, 06:07
Medlem
Astenikers avatar
Pott-Ringen?
Citera
2010-05-11, 07:04
Medlem
zwoigs avatar
Citat:
Pott-Ringen?
Ja. Kungen blev kung-pung i en visa som sjöngs på allsången, och då föll det sig som så att mina grå hittade fram till uttrycket Pott-Ringen, ie Drottningen.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in