Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Den största har nog Madde. På gammalt välbekant degenererat överklassvis har hon säkert prövat både det ena och andra med många älskare, hög såväl som låg.
Victoria kommer i mitten. Hon har varit alltför trogen. Verkar tråkig. Inte öppen för alternativt sex. Det är förmodligen bara missionären som gäller.
Lippy har säkert rent faktiskt knullat mycket men har inte den mentala kapaciteten att verkligen erfara vad han varit med om. Därför har han minst sexuell erfarenhet.
Ha ha! Victoria verkar tråkig, det är sant. Men vi måste också komma ihåg att hon måste spela rollen som statschef, visserligen i en operettuppsättning från sent 1800-tal, men ändå. Jag tror nog hon vet vad hon gör, då Njuren verkar vara en bock. Kom ihåg att det inte är antalet som räknas utan storleken.
Ciggen tror jag knappast ligger med några under hennes stånd, annat än mer diskreta ligg, och då bara en gång, och då räknas det inte. Degenererade överklasstyper från Djursholm och Östermalm är mer hennes stil. Ja, om det inte är hockeyklubba förstås.
Att vår käre prins inte begriper eller minns fortplantingens grunder är jag övertygad om, även om han kanske inte har förstånd nog att förstå varför man gör det. Ett knull är ett knull om än i baksätet på hovstallets bilar.