2010-07-07, 15:32
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher82
Framöver kommer jag ha som regel att inte kommentera dina inlägg. Detta pga att jag tycker att du för en oseriös debatt, med inlägg som håller lägre nivå än Glocalnet.

Så bra! Då kan jag kommentera dina utan att du säger emot!

Citat:
Min bild av Ciggen styrs av vad omvärlden och media tycker. Dagen då CNN, Ekstra Bladet, VG eller någon annan trovärdig/seriös mediakanal beskriver H.K.H. Prinsessan Madeleine som hora kommer jag av naturliga skäl anse att hon har haft för många partners. Var den gränsen går, vid 5 eller 10 pers, beror mest på tidsperspektivet.

Är det inte så att hon är uppe i tre officiella nu? Då vill det verkligen till att hon finner Kärleken vid nästa organkrock.

Betyder det att om Ciggen trashas i tyska skvallerblaskor så blir hon mera hora i dina ögon?
Citera
2010-07-07, 15:51
Medlem
Madde har fortfarande en bit kvar innan hon kommer att liknas med prinsessan Caroline av Monaco, fast hon kanske fick en knäpp av att vara i samma bil som modern när modern körde ihjäl sig.
Citera
2010-07-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Madde har fortfarande en bit kvar innan hon kommer att liknas med prinsessan Caroline av Monaco, fast hon kanske fick en knäpp av att vara i samma bil som modern när modern körde ihjäl sig.

Den 13 september 1982 färdades Grace och dottern Stéphanie på smala serpentinvägar i södra Frankrike på väg mot Monaco. Plötsligt for bilen av vägen ner i en ravin. Stéphanie undkom med lindriga skador, men Grace var svårt skadad och avled följande dag utan att ha återfått medvetandet. Omständigheterna kring olyckan har aldrig blivit helt utredda. Man antar dock, att Grace drabbades av stroke och därför tappade kontrollen över bilen. Vissa källor påstår dock, att Stéphanie satt i förarsätet.
Citera
2010-07-07, 20:29
Medlem
Kebabsugers avatar
Prinsessan Madeleine har ju varit i Torekov nu de senaste två dagarna, vad gör hon där? hänger med kompisar?(svårt att se över muren ), solar?, badar ? åker båt ? kollar på tennis i båstad?
Citera
2010-07-07, 22:44
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
Prinsessan Madeleine har ju varit i Torekov nu de senaste två dagarna, vad gör hon där? hänger med kompisar?(svårt att se över muren ), solar?, badar ? åker båt ? kollar på tennis i båstad?

Lite tennis kanske. Mera champagnesprut, legio för att ståta i Båstad.
Citera
2010-07-08, 05:09
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Lite tennis kanske. Mera champagnesprut, legio för att ståta i Båstad.

men varför bor hon då inte i prins Carl Philip hus i båstad om det är tennis hon är ute efter(ligger skitnära tennis banorna), ändå 15-20min väldig tråkig körväg från torekov
Senast redigerad av Kebabsuger 2010-07-08 kl. 05:13.
Citera
2010-07-08, 09:14
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
men varför bor hon då inte i prins Carl Philip hus i båstad om det är tennis hon är ute efter(ligger skitnära tennis banorna), ändå 15-20min väldig tråkig körväg från torekov

Hon kanske har huset kvar i Torekov som hon köpte förut och föredrar att bo där istället för i Båstad? Länk
Citera
2010-07-08, 09:21
Medlem
Citat:
Hon kanske har huset kvar i Torekov som hon köpte förut och föredrar att bo där istället för i Båstad? Länk

Lånar säkert sommarhuset av Johan af Donner som för närvarande befinner sig på annan ort.
Citera
2010-07-08, 11:11
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Lol var det huset jag har pratat om hela tiden, sett att hon är där, står oxå en fet suv på insidan
Citera
2010-07-08, 19:36
Medlem
Inlines avatar
Citat:

Det är viktigare att Sydafrikas president gillar kungafamiljen, när de ex. ska köpa våra JAS-plan, än pizzabagaren runt hörnet.

OT, jag vet, men jag hoppas du ser ironin i detta uttalande som ett försvar för monarkin.
Citera
2010-07-08, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inline
OT, jag vet, men jag hoppas du ser ironin i detta uttalande som ett försvar för monarkin.
Jo, fast jag har ingen illusion om att alla länder måste vara monarkier.
Senast redigerad av The Butcher82 2010-07-08 kl. 22:34.
Citera
2010-07-08, 23:01
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Lol var det huset jag har pratat om hela tiden, sett att hon är där, står oxå en fet suv på insidan

Tyder på att Ciggen fortfarande äger huset i Torekov. Du har íngen lust att ta några aktuella bilder av huset, SUV:en och Ciggen (att ladda upp och visa här) ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in