2010-05-04, 17:07
Medlem
LadyMysticas avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7061204.ab

Citat:
– Jag är inte ihop med Madeleine
Citera
2010-05-04, 17:21
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Okej, Henke säger att han och Madde inte är ett par -- men kanske knullkompisar?
Citera
2010-05-04, 17:29
Medlem
tomaspirats avatar
Citat:
Är det inte kutym inom rojalismen att förneka, förneka, förneka fram till att förhållandet är mer grundmurat?
Citera
2010-05-04, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Okej, Henke säger att han och Madde inte är ett par -- men kanske knullkompisar?

Och Jonas o norskan var inte heller "ett par".
Citera
2010-05-04, 18:04
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstar Sthlm
Nu när förlovningen med Jonas är bruten, kräver jag att vi använder denna fagra blåblodiga ungmö för att stärka våra band med någon av de andra monarkierna, såsom man gjorde i fornstora dagar. Och varför inte sikta på den mäktigaste av alla monarkier, nämligen Förenade kungariket Storbritannien och Nordirland. De har en trevlig och snygg kronprins i lämplig ålder, Prins William av Wales. Och vi har en av de mest attraktiva prinsessorna. De är båda födda 1982. De skulle bli ett enastående par. Dessutom skulle Madeleine bli några huvuden högre i rang än sin storasyster, som Drottning av brittiska Samväldet. Bröllopet mellan William och Madeleine kommer att slå sommarens svenska kronprinsessbröllop med hästlängder.
Detta är ju den ultimata dröm-kombon, men dessvärre har de aldrig träffats...
Citera
2010-05-04, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker

Jag kan inte fatta att folk har fått för sig att de har nåt ihop. Bara för att de har synts ihop på en bild? Dessutom är han inte snygg. Han ser skabbig ut med det där skägget och om några år har han inga framtänder kvar. Hockeyspelare brukar tappa framtänderna.
Citera
2010-05-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Jag kan inte fatta att folk har fått för sig att de har nåt ihop. Bara för att de har synts ihop på en bild? Dessutom är han inte snygg. Han ser skabbig ut med det där skägget och om några år har han inga framtänder kvar. Hockeyspelare brukar tappa framtänderna.

DW är inte heller så snygg och dessutom har han tappat njuren.
Citera
2010-05-04, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

DW är inte heller så snygg och dessutom har han tappat njuren.

Jag tycker han är skitsnygg och han ser snäll ut också!
Citera
2010-05-04, 19:46
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:

Aftonblasten är nog mycket nöjda med den där rubriken. Det är ett bra sätt för dem att kunna antyda att de är tillsammans utan att få skulden för att spekulera i det. Folk undrar varför Henke ens måste säga att de inte är tillsammans.

Det är ungefär som om Victoria skulle säga "Allt är bara bra mellan mig och Daniel". Det skulle få kvällspressen att göra stora pådrag och försöka reda ut och spekulera i vad det är som INTE är bra mellan dem.
Citera
2010-05-04, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Aftonblasten är nog mycket nöjda med den där rubriken. Det är ett bra sätt för dem att kunna antyda att de är tillsammans utan att få skulden för att spekulera i det. Folk undrar varför Henke ens måste säga att de inte är tillsammans.

Det är ungefär som om Victoria skulle säga "Allt är bara bra mellan mig och Daniel". Det skulle få kvällspressen att göra stora pådrag och försöka reda ut och spekulera i vad det är som INTE är bra mellan dem.

Men man kan ju inte ha mer olika utseende. Hockeyspelarens ansikte är ca två dm långt och Madeleines ansikte är som en liten rund boll. Det skulle bara se för komiskt ut om de var ett par.
Citera
2010-05-04, 20:03
Medlem
johnjohns avatar
Shit henke smäller på den lilla horan day and night hahah vilket sprutluder hon är.
Citera
2010-05-04, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa

Han är målvakt o har mask, till skillnad mot utespelare.

en som inte är snygg är ju paddan Madde, fy fan så unken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in