2010-06-16, 21:10
Medlem
Ni som är småsyskon själva måste väl ändå ha lite sympati för flickstackarn......
Fy fan för att växa upp med en sådan helylle,genompräktig storasyster som till råga skall bli Drottning när hon blir stor.
Senast redigerad av Blah blah Blah 2010-06-16 kl. 21:12.
Citera
2010-06-16, 21:15
Medlem
Är det en schism mellan Madeleine och Victoria?
Citera
2010-06-16, 21:18
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Är det en schism mellan Madeleine och Victoria?

Jag tror Mad Eleine har gått bezerk! Ingen kan styra henne just nu hon vill bara supa, röka och kanske lite annat med Henrik L
Citera
2010-06-16, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Jag tror Mad Eleine har gått bezerk! Ingen kan styra henne just nu hon vill bara supa, röka och kanske lite annat med Henrik L

Seriöst nu; föreligger det en brytning mellan syskonen Madeleine och Victoria?
Citera
2010-06-16, 21:34
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Jag tror att Ciggen mest är ledsen över alla de år som ödslades på Biträdet och har svårt för att det blev så här, offentligt bedragen prinsessa etc .................... och hon får resa tillbaka till Staterna.

Att hon blev offentligt bedragen är säkert anledningen tills hennes USA tripp.
Hon drar säkert direkt efter Bröllopsfesten klingat ut kl 03.15..............

Sen kan man ju undra hur sjutton hon kan räkna med att stanna där en längre tid utan att bryta mot visum reglerna ,en möjlighet är ju att Jokern fixar ett "Fakejobb" på den Amerikanska delen av "Childhood" och hon då får ett arbetstillstånd.
Citera
2010-06-16, 21:41
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Sen kan man ju undra hur sjutton hon kan räkna med att stanna där en längre tid utan att bryta mot visum reglerna ,en möjlighet är ju att Jokern fixar ett "Fakejobb" på den Amerikanska delen av "Childhood" och hon då får ett arbetstillstånd.

Hon har väl immunitet?
Citera
2010-06-16, 22:11
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Seriöst nu; föreligger det en brytning mellan syskonen Madeleine och Victoria?

Verkar knappast så. Ciggen kalasar ombord på Götheborg ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad

Citat:
Hon har väl immunitet?

Ja, diplomatpass. Då behöver man inte bry sig om trivaliteter som arbetstillstånd och visum.
Citera
2010-06-17, 09:48
Medlem
Citat:

Henke befinner sig tydligen fortfarande i New York enligt artikeln ned. Mycket märkligt kan tyckas.
http://hockey.expressen.se/elitserie...spelarna-i-nhl
Citera
2010-06-17, 10:16
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Verkar knappast så. Ciggen kalasar ombord på Götheborg ikväll.

Ja, diplomatpass. Då behöver man inte bry sig om trivaliteter som arbetstillstånd och visum.

Hur gör man för att få diplomatpass? Är det svårt? Vilka kvalifikationer krävs?
Citera
2010-06-17, 10:57
Medlem
Callass avatar
Citat:
Jag tror Mad Eleine har gått bezerk!
Ingen kan styra henne just nu hon vill bara supa, röka och kanske lite annat med Henrik L

Om hon önskar ägna sig åt aktiviteter med Henrik - så är det något jag verkligen kan hysa förståelse för...

http://chic.se/wp-content/uploads/20...ed-475x320.jpg

Men dream on, Madde - för såvitt jag förstått "spelar han i en helt annan liga".
Keep it up, Henrik!
Citera
2010-06-17, 11:58
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hur gör man för att få diplomatpass? Är det svårt? Vilka kvalifikationer krävs?

Att du officiellt representerar Sverige utanför riketsgränser. Diplomatisk status har man dock bara i det land som man officielt verkar i, t.ex. Sveriges Ambassdör i Norge har inte diplomatisk immunitet om han är på en privat fylleresa i USA.

Ciggen är ju en god representant för Sverige, hon visar precis hur white trash ungar beter sig på mallis
Citera
2010-06-17, 12:41
Moderator
Tystnads avatar
Citat:

Va ! lägg av Har hon Diplomat status för att sitta och pimpla drinkar vid svimmingpoolen ?

Är ju inte klokt!
Snacka om räkmacka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in