Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-24, 03:32
  #1
Awaiting Email Confirmation
När jag installerar de nya drivrutinerna står det att jag fortfarande har de gamla och att jag måste gå till roccat.org för att ladda ner dom nya. Jag har installerat de allra nyaste, men ändå installeras en äldre version :S Någon som vet vad det kan bero på? Har provat att starta om datorn efter installation, avinstallerat i felsäkert läge etc.
Citera
2009-02-24, 07:09
  #2
Medlem
fisken420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempon
När jag installerar de nya drivrutinerna står det att jag fortfarande har de gamla och att jag måste gå till roccat.org för att ladda ner dom nya. Jag har installerat de allra nyaste, men ändå installeras en äldre version :S Någon som vet vad det kan bero på? Har provat att starta om datorn efter installation, avinstallerat i felsäkert läge etc.

Laddar du ner till rätt operativsystem? är du administratör?
Citera
2009-02-25, 04:48
  #3
Awaiting Email Confirmation
ja, jag kör vista och är admin..
Citera
2009-02-25, 07:26
  #4
Medlem
fisken420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempon
ja, jag kör vista och är admin..

Har du asus moderkort kanske?
Citera
2011-04-27, 21:00
  #5
Medlem
colabulles avatar
Jag hat exakt samma proble drivrutinerna och firmwier står att det är gammal version och inet den nyaste 1.44 sen då man ska ladda ner den så säger den efter att man så att säga har
laddat ner uppdateringen och ska starta den så sägen/ställer en fråga datorn/programet. vill du helt tabprt program varan trycker man jag så försvinner roccat loggan i aktiverings fältet lägnst ned och man kan inte gå in på musens instälningar. men instälningarna jag gjorde innan demär kvar. kan någon som har rocca kone plus förklara hur den fungerar och hur tusan man uppdaterar den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback